ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین

  • فوق العاده مشکی
  • افزایش حجم مژه ها -حاوی روغن های مغذی
  • طراحی برس بادبزنی شکل
  • مانع از چسبندگی مژه ها
  • پوشش دهی یکدست تمامی مژها
  • بافت سبک
  • بدون ایجاد حساسیت حجم دهنده مژه بسیار مشکی
  • ماندگار حالت دهنده و فرکننده ی مژه شکل قوسی سر قلم باعث می شود،هر تار مژه حداکثررنگ را به خود جذب کند.
  • در تهیه ی این ریمل از روغن آرگان،روغن خار و روغن گل رزاستفاده شده که به مژه های شما حجم و زیبایی میبخشد.
  • فرمژه تاثیرخارق العاده ی بر روی مژه ها خواهد گذاشت.
شناسه محصول: 3053 دسته: ,

599,000 تومان

8 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین

ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین ساخت کمپانی میبلین نیویورک در آمریکا است؛ یعنی اولین تولیدکننده­ ریمل در دنیا با بیش از صد سال سابقه. این برند امروزه زیرمجموعه­‌ کمپانی لورآل است.

این کمپانی در تولید ریمل تخصص دارد و کافی است ریمل مناسب‌تان را پیدا کنید تا متوجه شوید منظورمان از تخصص چیست. در این محتوا تنها مجال معرفی یکی از انواع ریمل­‌های این مجموعه را داریم و آن ریمل “ ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین ”­ است.

 

 

اجازه دهید یک به یک دلایل بی­‌نظیر بودن آن را برشماریم:

1-حجم دهنده: بدون شک یکی از ویژگی­‌های ضروری برای یک ریمل خاصیت حجم­‌دهندگی آن است. ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین بدون ایجاد چسبندگی که باعث غیرطبیعی به نظر رسیدن مژه­ها می­شود، باعث پرتر شدن مژگان و ایجاد توده­ای زیبا و خیره­‌کننده می­‌گردد.

2-بلندکننده: علاوه بر این که با افزایش ضخامت مژه‌­های شما به آن حجم می­‌‌دهد به بلندتر شدن مژگان نیز کمک می‌­کند. تک تک مژه­های بلند و کوتاه همه قد می­کشند و به چشم می­آیند!

3-رنگ: همان طور که اشاره کردیم رنگ ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین بسیار سیاه است. این یک ترفند تبلیغاتی نیست! کافی است یک بار امتحانش کنید تا باور کنید رنگ آن مشکی­تر از سایر ریمل­‌ها است و صفت خیلی مشکی تا چه حد برازنده­اش است! این ویژگی چه اهمیتی دارد؟!

بسیار مشکی بودن یعنی نیازی به استفاده­ی دوباره و چندباره از آن نیست و با یک لایه از ریمل به حد کافی و حتی بیش از آن مژه­‌ها تیره خواهند شد. پس نیازی نیست مواد مورد نیاز برای سه بار آرایش کردن را برای تنها یک آرایش مصرف کنید و هر ماه مجبور به خرید یک ریمل نو باشید!

4-برس استثنائی: اجازه دهید صادقانه بگویم که مواد سازنده­ ریمل تنها پنجاه درصد قضیه است! ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین نیمی از اثربخشی­اش را مدیون برس مناسب است. به همین دلیل است که هر برند طراحی خاصی برای برس‌­ها دارد. یک نگاه کوتاه به برس این ریمل دلیل استثنایی بودنش را لو می‌دهد.

 

 

برسی لایه‌­ای و منحصربه‌­فرد که تمام سطح مژگان را پوشش می‌­دهد به گونه­‌ای که ریزترین وکوتاه­‌ترین مژه هم به ریمل آغشته شده و مجال خودنمایی پیدا می­کند! این برس 10 لایه است و باید گفت مژه­هایی را که از غایت نرمی و کوچکی حتی از وجودشان بی­خبر بودید و پراکنده در اطراف چشم نشسته بودند، تحویل گرفته و به جای آن مجموعه‌­ای هماهنگ و مرتب تحویل می­‌دهد که در عین یکدست بودن، هر مژه قابل تشخیص است!

برس دارای دندانه‌­های کوچکی است و این ویژگی درحالی که در بر گرفتن مژه­‌های کوچک را ممکن می‌­کند آزاردهنده نیست. چراکه وقتی دندانه‌­ها کوچک باشد تیز و استفاده از آن دردناک خواهد بود اما دندانه­‌های این برس چنان منعطف هستند که هیچ آسیبی به چشم نخواهند رساند.

به علاوه دسته­ برس ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین نیز بسیار انعطاف­پذیر بوده و این یعنی که به آسانی در جهت مورد نظر حرکت می­‌کند و زحمت فرم­‌دهی به مژگان را هم به دوش می­کشد؛ بدون این که بشکند. حقیقتا همه­‌چیز تمام است! پس نگران هیچ چیز نباشید. به کمک برس خاص آن نه از به هم چسبیدن مژه­‌ها خبری است و نه تجمع تمام محتوای ریمل بر روی یک قسمت و به اصطلاح گلوله شدن!

توضیحات تکمیلی
برند

میبلین | Maybeline

رنگ

مشکی

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل حجم دهنده لش سنسيشنال لوشس میبلین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

599,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید