روغن آرگان او جی ایکس اکسترا مخصوص موهای خشک و بی آب

  • دارای ویتامین E و اسیدهای چرب
  • باعث نرمی و لطافت و درخشندگی مو
  • آبرسانی موهای خشک و شکننده
  • تقویت کننده و ترمیم کننده مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • پیشگیری کننده از موخوره و از بین برنده وز مو و شوره سر
  • بهبود استحکام و قابلیت ارتجاعی مو
  • تثبیت کننده رنگ مو
  • حجم محصول۱۰۰ میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3196 دسته: ,

ناموجود

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند او جی ایکس OGX ( روغن آرگان او جی ایکس )

بیان گذار برند او جی ایکس یک شرکت آمریکایی مشهور به نام Organix Inc می باشد که شامپوها و روغن های نرم کننده های با کیفیت بالا و متنوعی را تولید و به بازار جهانی عرضه می کند. به جرات می توان گفت یکی از دلایلی که باعث شهرت برند او جی ایکس شده است ، وجود متخصصان و بزشکان ماهر آن است که توانسته اند فرمولاسیونی بی نظیر و ترکیباتی سودمند را برای موها با توجه به استانداردهای جهانی کشف کنند.

کیفیت محصولات برند او جی ایکس بسیار بالا بوده و توانسته است رضایت بسیاری از خانم ها را به سمت خود جلب کند. برند او جی ایکس عقیده دارد با عرضه محصولات خود، کمک شایانی به صاف تر ، مقاوم تر و همچنین آبرسانی موهای خشک و شکننده خانم ها کند.

 

 

روغن آرگان او جی ایکس اکسترا مخصوص موهای خشک و بی آب به طلای مایع شهرت دارد و میتوان به عنوان اکسیری برای موهای خشک و کم آب در نظر گرفت که اثرات جادویی روی مو دارد. تاثیرات روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو های خشک آسیب دیده گرفته تا درمان بیماری ها و انواع سرطان پوستی را شامل حال او می‌شود.

روغن آرگان او جی ایکس اکسترا سرشار از مواد مغذی مفید است که از میوه های درخت ارگان به دست می آید و درخت آرگان در کشور مراکش رشد کرده و دارای ارتفاع حدود 8 متر  می باشد که با رسیدن به سن 30 سالگی میوه می‌دهد. درون میوه درخت آرگان مواد مغزی وجود دارد که روغن آرگان از آن میوه گرفته می‌شود.

 

 

ویژگی روغن آرگان او جی ایکس اکسترا

روغن آرگان او جی ایکس اکسترا یک روغن بی نظیر و بسیار عالی حاوی دارای ویتامین E و اسیدهای چرب مفید برای تقویت ،نرمی و لطافت و درخشندگی مو بوده و موهای خشک را  از بی آبی نجات می دهد و درخشش موها  را زیاد می کند. از این طلای مایع می توان برای همه ی قسمت های مو به ویژه ساقه ی مو که دچار خشکی می شوند، استفاده کرد.

این روغن بین فولیکول های مو نفوذ کرده و باعث بهبود استحکام و قابلیت ارتجاعی مو می شود و همچنین این روغن آرگان به صورت طبیعی مو خشک و شکننده را آبرسانی کرده و از وز شدن و ریزش مو جلوگیری می کند.

 

 

بافت بسیار سبک روغن آرگان او جی ایکس اکسترا باعث می شود سلامتی وشادابی از دست رفته به موهای شما باز گردد و آسیب های وارد شده به مو در اثر رنگ مو، دکلره، فر و یا صاف کردن مو از بین رفته و موهایی ابریشمی را برای شما ایجاد کند.

با استفاده از این اکسیر طلایی تا 24 ساعت به طور کامل خاصیت تقویت کننده و ترمیم کننده مو را برای شما ایجاد می کند و همچنین این روغن آرگان مخصوص موهای خشک و بی آب فرموله شده که موها را به خوبی مرطوب و بازسازی می کند و از ریزش مو ، موخوره و از بین برنده وز مو و شوره سر پیشگیری می کند.

 

 

نحوه استفاده از روغن آرگان او جی ایکس اکسترا

برای استفاده از روغن آرگان او جی ایکس اکسترا و تاثیر فوق العاده ی آن، می توانید پس از حمام مقداری از این روغن را کف دست خود ریخته و دست ها را به هم بمالید و سپس به آرامی بدون اینکه به ریشه مو نزدیک شوید به روغن را به قسمت ساقه های مو بمالید و ماساژ دهید و روغن آرگان به ‌سرعت جذب موهایتان می شود و از آنجایی که روغن آرگان او جی ایکس اکسترا چربی اضافی و شیمیایی ندارد پس از استفاده نیازی به شستشو مو نخواهید داشت.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

مدل

extera

حجم

100 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

ویتامین-ها

E

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن آرگان او جی ایکس اکسترا مخصوص موهای خشک و بی آب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید