شاور ژل حمام خیار و روغن بابونه سیمپل

  • مرطوب کننده‌ و آبرسان پوست حاوی ویتامینB5
  • حاوی عصاره خیار
  • خاصیت پاک کنندگی و تمیز کنندگی و خوشبو کنندگی بالا
  • بدون مواد شیمیایی و بدون پارابن وگن ( گیاهی )
  • فرمول بسیار ملایم با پوست
  • حاوی عصاره خیار با خاصیت آبرسانی
  • حاوی روغن بابونه با خواص تسکین بخشی
  • حاوی پرو ویتامین B5 جهت بازسازی پوست
  • حاوی گلیسیرین برای تقویت رطوبت رسانی .
  • پاک کنندگی پوست بدون ایجاد خشکی
  • بدون صابون، مواد شیمیایی، رنگ و رایحه مصنوعی
  • تولید با روش سازگار با محیط زیست
  • حجم محصول 250ml
  • ساخت و تولید کشور انگلستان

300,000 تومان

ناموجود

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شاور ژل حمام چیست؟

شاور ژل حمام یک شوینده بدن است که به آن ژل شستشوی بدن هم گفته می‌شود و عملکرد این ژل شباهت زیادی به شامپو بدن دارد ، به صورتی که یک شوینده مایع است و با ترکیباتی که دارد به لایه برداری پوست می‌پردازد و هرگونه آلودگی‌ها را از روی سطح پوست پاک می‌کند. اما تفاوت بین این دو محصول با یکدیگر در بافت، غلظت و نحوه پاک کنندگی آن ها می باشد و همچنین استفاده از ژل حمام هم برای خانم ها و هم آقایان امکان پذیر است و همه‌ی اعضای خانواده می توانند از شاور ژل حمام حاوی عصاره خیار و روغن بابونه سیمپل استفاده کنند.

 

 

ویژگی شاور ژل حمام حاوی عصاره خیار و روغن بابونه سیمپل

شاور ژل حمام حاوی عصاره خیار و روغن بابونه سیمپل حاوی مواد موثر برای تغذیه و رطوبت رسانی به پوست شماست و این محصول برای انواع پوست و حتی پوست های خشک و حساس بسیار مناسب است. با خاصیت پاک کنندگی و تمیز کنندگی و خوشبو کنندگی بالا می توانبد بعد از حمام  در تمام سطح پوست خود احساس کنید. شاور ژل حمام سیمپل مرطوب کننده‌ و آبرسان پوست حاوی ویتامینB5  و بدون مواد شیمیایی و بدون پارابن وگن ( گیاهی ) و این محصول نیز مانند دیگر محصولات سیمپل، فاقد رنگ و بوی اضافه می باشد.

این محصول با فرمولاسیون بسیار ملایمی که با پوست دارد حاوی عصاره خیار با خاصیت آبرسانی و حاوی روغن بابونه با خواص تسکین بخشی می باشد که باعث نرمی و لطافت پوست می شود. شامپو بدن سیمپل با فرمولاسیون مخصوص، سازگار با پوست بدن می باشد و مناسب استفاده روزانه است. شاور ژل حمام حاوی عصاره خیار و روغن بابونه سیمپل بدون صابون، مواد شیمیایی، رنگ و رایحه مصنوعی باعث خشکی پوست و بهم خوردن تعادل PH پوست بدن نمی شود و در بلند مدت افزایش لطافت و نرمی پوست بدنتان را به همراه خواهد داشت.

 

 

زمان مناسب برای استفاده از شاور ژل چه زمانی است؟

 

 

 زمانی که پوست نیاز به لایه برداری دارد

همانطور که پیش از این هم گفتیم ژل‌های شست و شوی بدن سیمپل حاوی مواد لایه بردار بدون پارابن وگن ( گیاهی ) بوده و برای لایه برداری انواع پوست ها انتخاب مناسبی می باشند. اگر می‌خواهید از شاور ژل‌ها برای لایه برداری پوست استفاده کنید و نتیجه مطلوبی را مشاهده کنید این ژل را به همراه اسفنج نرم کمک بگیرید بر روی سطح پوست استفاده کنیدچرا که این روش به شما کمک می‌کنند لایه برداری بهتر انجام شود.

 

 

 زمانی که به بیماری پوستی دچار شده اید

بهترین زمان استفاده از شاور ژل حمام سیمپل زمانی است که به بیماری های مزمن پوستی از جمله اگزما ، آبله مرغان ، پسوریازیس و …  دچار شده باشید و حتما پیش از استفاده از شاور ژل حمام سیمپل برای درمان بیماری پوستی خود، با یک متخصص پوست مشورت کنید و سپس استفاده از این محصول را شروع کنید.

 

 

زمانی که دچار خشکی پوست شدید شده اید

چنانچه اگر احساس می‌کنید بعد از استفاده از صابون های شیمیایی دچار خارش های پوستی شدید، لک، پوسته پوسته شدن پوست یا خشکی بیش از حد پوست شده اید، بهتر است از ژل شست و شوی بدن یا شاور ژل حمام سیمپل استفاده کنید؛ زیرا صابون های شیمیایی لیپیدها و چربی های مفید و طبیعی پوست را از بین می‌برند و سطح PH پوست را تغییر می‌دهد و در نهایت باعث آسیب جدی به پوست خواهد شد. از آنجایی که شاور ژل حمام حاوی حاوی پرو ویتامین B5 جهت بازسازی پوست ، حاوی عصاره خیار با خاصیت آبرسانی و حاوی روغن بابونه با خواص تسکین بخشیمی باشد به پوست کمک می‌کند تا رطوبت خود را حفظ کند.

 

 

روش استفاده از شاور ژل حمام سیمپل

روش استفاده از ژل حمام کاملا مشابه روش استفاده از شامپو بدن است ؛ کافیست مقدار مشخصی از ژل را روی پوست مرطوب پخش کرده و بعد از 5 دقیقه به خوبی آبکشی نمایید و پس از آبکشی شاهد جذب ترکیبات موثر این محصول روی پوستتان شده و در نهایت باعث سلامت و شادابی شما خواهد شد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل Simple

حجم

250 میل

ویتامین-ها

B5

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شاور ژل حمام خیار و روغن بابونه سیمپل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید