پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن

  • کامپکت چهار در یک که دارای هایلایت فوق العاده، رژگونه، کانتور و پودرهای برنزه کننده
  • برس نیمه ماه مخملی برای مجسمه سازی، کانتور و درخشش
  • هر سایه را می توان به تنهایی یا ترکیب با هم استفاده کرد تا به سایه ایده آل خود دست یابد
  • در حالی که ترکیبات متعادل کننده پوست، پوست خشک را مرطوب و ابرسانی می کنند، وروغن اضافی را جذب می کنندظاهری ابریشمی و مات داشته باشند.
  • هایلایتر برای روشن کردن و افزایش ویژگی‌ها، و پستی بلندی های جذاب صورت و کانتور برای مجسمه‌سازی وحجم سازی و ایجاد ابعاد و برنزه‌کننده برای دستیابی به درخشش طلایی طبیعی و رژگونه برای ایجاد یک پایان زیبا عالی استفاده میشود.
  • ضد حساسیت و جوش و مناسب پوستهای خشک و چرب با کنترل
  • ساخت و تولید امریکا
  • قیمت محصول در وبسایت اصلی۳۶$

1,500,000 تومان

7 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند الیزایت آردن ( پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن )

الیزابت آردن با نام اصلی فلورنس نایتینگل گراهام در سال 1878 در کانادا به دنیا آمد و با پایه‌گذاری برند الیزابت آردن، امپراتوری بزرگی را در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی در امریکا را  ایجاد کرد . در سال 1929 الیزابت آردن صاحب بیش از 150 سالن مجلل در آمریکا و اروپا بود. هزاران محصول این برند در بازارهای لوکس در 22 کشور دنیا قابل تهیه می باشد.

او در نقطه اوج کار خود، یکی از ثروتمندترین زنان جهان بود و سرانجام در سال 1966 دار فانی را وداع گفت.این برند به نام سلبریتی‌های معروفی چون بریتنی اسپیرز، هیلاری داف، الیزابت تیلور و ماریا کری عطرهایی را تولید کرده است و به فروش می‌رساند.

برند فوراورلیوینگ امریکا (Forever living) یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده محصولات آرایشی به صورت ارگانیک و طبیعی می باشد و محصولاتی را از قبیل مراقبت‌های پوست، محصولات آرایشی و …. بر پایه ژل خالص گیاه آلوئه ورا و ژل رویال عسل است.

 

 

به طوری که گفته شده این شرکت در محصولاتش از 97.5 درصد آلوئه‌ورا استفاده می‌کند که این بیشترین مفدار استفاده از یک گیاه پرخاصیت در  تولید مواداولیه برای ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد و آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و متخصصان زیبایی و سلامتی بسیار متعددی از سراسر جهان روی تولیدات این شرکت نظارت دارند.

شرکت Forever Living Products در سال 1978 توسط «رکس مورگان» تأسیس شده و دفتر مرکزی آن در ایالت آریزونا قرار دارد. این کمپانی چند میلیارد دلاری در ردیف همکاری با بهترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات زیبایی و سلامتی از جمله برند الیزابت آردن دارد.

 

 

ویژگی پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن

یکی از محصول منحصر به فرد و در عین حال حرفه ای سری پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن می باشد که پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن شامل رژگونه، هایلایتر، برنزر،کانتور پودری می باشد که می توان برجسته سازی های حیرت آور و منحصر به فردی را در آرایش صورت ایجاد کرد. رنگ های تشکیل دهنده  به صورت کاملا طبیعی و گریم حرفه ای روی صورت تولید شده اند. فرمولاسیون این رنگ ها با بافتی نرم، استفاده از آن ها را بسیار آسان کرده است .

 

 

پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن کامپکت چهار در یک که دارای هایلایت فوق العاده، رژگونه، کانتور و پودرهای برنزه کننده می باشد شامل یک برس نیمه ماه مخملی برای مجسمه سازی، کانتور و درخشش است که هر سایه را می توانید به تنهایی یا ترکیب با هم استفاده کرد تا به سایه ایده آل خود دست یابید…

و همچنین پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن دارای کانتور، هایلایتر، رژگونه و برنزر با کیفیت فوق العاده بالا می باشد. ترکیب رنگ این محصول در کنار هم  سلیقه هر شخصی را در برمی گیرد و شما را از خرید هر کدام از این لوازم آرایش به صورت جداگانه بی نیاز می سازد.

پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن در حالی که ترکیبات متعادل کننده پوست، پوست خشک را مرطوب و ابرسانی می کنند، روغن اضافی را از سطح پوست جذب می کنند.

 

 

ظاهری ابریشمی و مات را به همراه داشته و هایلایتر موجود در این محصول برای روشن کردن و افزایش ویژگی‌ها، و پستی بلندی های جذاب صورت و کانتور برای مجسمه‌سازی و حجم سازی و ایجاد ابعاد و برنزه‌کننده برای دستیابی به درخشش طلایی طبیعی و رژگونه برای ایجاد یک پایان زیبا عالی استفاده می شود

و البته ناگفته نماند که این محصول ضد حساسیت و ضد جوش و مناسب برای پوست های خشک و چرب با کنترل و حفظ چربی طبیعی پوست می باشد و  در نهایت با استفاده از پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن یک نمای نهایی ایجاد شده بر روی صورت آرایش مات و طبیعی را به همراه دارد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

 

توضیحات تکمیلی
برند

الیزابت اردن

کشور-سازنده

آمریکا

مدل

Four Ever

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت 4کاره مدل فور اور برند الیزابت اردن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,500,000 تومان

7 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید