خط چشم ژله ای کیکو میلان

  • خط چشم ژله ای کیکو یک خط چشم با بافت بسیار یکدست و فوق العاده
  • ایجاد خطوط باریک و ظریف را به طرز بی نظیری فراهم
  • این خط چشم ماندگاری بسیار بالایی دارد پس از مصرف و خشک شدن روی پوست ترک نمی خورد و چین ایجاد نمی کندو نمیریزد.
  • این محصول دارای رنگدانه ها و پیگمنت پر رنگ و براق است که یک پوشش فوق العاده به پشت چشم شما می دهد
  • بر اثر تعریق و تولید چربی به هیج عنوان محو نمی شود و نمی ریزد.
  • با  استفاده از خط چشم ژله ای کیکو حس زیبای طراحی خط چشمی زیبا و بی نقص را به خود هدیه می کنید.
  • ضد حساسیت و ماندگار بدون پس دادن و ریختن
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا
شناسه محصول: 3206 دسته: ,

799,000 تومان

4 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

خط چشم ژله ای کیکو میلان

بدون شک هیچ خانمی وجود ندارد که به آرایش علاقه ای نداشته باشد، برای آرایش چشم ها و حالت دهی آن ها قطعا به یک خط چشم نیاز دارند. خط چشم ژله ای کیکو میلان با ماندگاری فوق العاده 24 ساعته و قابلیت طراحی آسان مناسب برای استفاده افراد مبتدی و حرفه ای می باشد که می تواند زیبایی آرایش را چندین برابر کند.

 

 

تفاوت خط چشم ژله ای کیکو میلان با سایر خط چشم ها

خط چشم ژله ای کیکو میلان نوعی از خط چشم ها است، که برای کشیدن خط چشم های کشیده طراحی شده است. اما علاوه بر این مدل انواع مختلفی از خط چشم ها وجود دارد که هر کدام کاربرد مختص خود را دارند و از میان این مدل خط چشم ها، خط چشم مایع نیز دارای کارایی مشابه با خط چشم ژله ای است.

برای اینکه بدانید بین این دو خط چشم، کدام یک بر ای شما مناسب تر است در ابتدا لازم است تفاوت میان آن دو را بدانید. ظرف خط چشم های ژله ای معمولا به صورت کاسه ای است و بافت آن ها غلیظ تر و کرمی تر با بافت نرم می باشد. برای استفاده از آن تنها به یک قلم کوچک احتیاج دارید تا خط چشم زیبایی خود را پشت پلک بکشید.

خط چشم ژله ای برای کاربرد افراد مبتدی راحت تر است؛ زیرا بافت این خط چشم ها به گونه ای است که روی پلک های نازک راحت تر حرکت می کند، در نتیجه کنترل بهتری برای کشیدن خط چشم وجود دارد.

 

 

ویژگی خط چشم ژله ای کیکو میلان

خط چشم ژله ای ۲۴ساعته کیکو دارای ترکیباتی غلیظ با جنس کرمی و نرم دارند که علاوه بر ماندگاری بالا، استفاده از آن‌ها نیز بسیار ساده است.

زیرا ترکیبات خط چشم ژله ای کیکو میلان ، در مقایسه با سایر مدل‌های مایع، بسیار ساده‌ تر و نرم تر است و این خط چشم ماندگاری بسیار بالایی دارد پس از مصرف و خشک شدن روی پوست ترک نمی خورد و چین ایجاد نمی کندو نمی ریزد و به همین دلیل است که از خظ چشم ژله ای کیکو برای کشیدن خط‌های صاف و یکدست در پشت پلک استفاده می‌شود.

خط چشم ژله ای کیکو میلان دارای رنگدانه ها و پیگمنت پر رنگ و براق است که یک پوشش فوق العاده به پشت چشم شما می دهد و در هیچ شرایطی بر اثر تعریق و تولید چربی به هیج عنوان محو نمی شود و نمی ریزد و شما می توانید با استفاده از خط چشم ژله ای کیکو میلان که یک محصول با ماندگاری بالا و ضد حساسیت بوده می توانید  حس زیبای طراحی خط چشمی زیبا و بی نقص را به خود هدیه می کنید.

 

 

بنابراین اگر به دنبال خط چشم ژله ای مناسب برای پوست حساس پشت پلک خود هستید تا در زمان پاک کردن آرایش چشم با مشکل خشکی و چروک دور چشم مواجه نشوید، خط چشم ژله ای کیکو میلان بهترین انتخاب برای شما هستند. خط چشم ژله ای کیکو میلان ، دارای یک برس یا قلمو هستند که می توانند به شما در کشیدن خط چشم کمک کند؛

برس‌های ضخیم برای کشیدن خطوط ضخیم به کار می‌روند و برس‌ها زاویه دار نازک، به کنترل بیشتر در کشیدن خطوط ظریف کمک می‌کنند.

 

 

نکات استفاده از خط چشم ژله ای کیکو میلان

در هنگام استقاده از خط چشم ژله ای کیکو از قلمویی استفاده کنید که خط چشم بسیار نازک یا بسیار پهنی را برای شما ایجاد نکند و حتما از قلمو یک سایز حد وسط انتخاب کنید.

برای کشیدن خط چشم، مچ دست خود را روی گونه یا پایین تر از گونه خود قرار دهید تا دست شما بهترین فضا را برای حرکت از گوشه داخلی تا گوشه خارجی چشم برای شما ایجاد کند. فاصله بین خط چشم و خط مژه های خود را کاملا پر کنید و اجازه ندهید نقطه ای بدون خط چشم باقی بماند، در غیر این صورت خط چشم شما ظاهر یکدستی  را به همره نخواهد داشت.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

رنگ

مشکی

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم ژله ای کیکو میلان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

799,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید