مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن )

• تقویت پوست، مو و ناخن

• افزایش تولید کلاژن در بدن

• آبرسانی پوست و مو

• کمک به مقابله با پیری پوست

• احیای پوست، مو و ناخن

• افزایش استحکام ناخن

• افزایش قوام و شادابی پوست

• افزایش شادابی و جلوگیری از ریزش مو

• افزایش شادابی و شفافیت پوست

• حاوی انواع ویتامین ها و ترکیبات گیاهی

• تقویت سیستم ایمنی بدن

افزایش سلامت کلی بدن .شامل:کلاژن ،بیوتین،هیلارونیک اسید،زینک،کراتین،کلسیم،سلنیوم،ویتامین c,e ,منیزیم،سیلیسیا،بی ۶،بی۵ و……

حاوی طعم و رایحه طبیعی میوه ای

مناسب برای انواع پوست و مو

۶۰تا قرص برای ۳۰روز .ساخت و تولید کشور امریکا

شناسه محصول: 3036 دسته: ,
برند: Afterave

2,200,000 تومان

5 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

سلامت و شادابی مو، موضوعی مهم برای همه افراد است. مو برای حفظ سلامت و رشد خود، علاوه بر مراقبت و رسیدگی، به ترکیبات معدنی، پروتئین و ویتامین های مخصوص نیاز دارد. مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن ) با فرمولاسیون منحصر بفرد و ترکیبات گیاهی و معدنی، هر آنچه که برای داشتن موهایی سالم و شاداب نیاز دارید را فراهم آورده است. مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن ) برای افزایش رشد، کاهش ریزش و افزایش سلامت و درخشندگی مو طراحی شده است.

مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن ) مکملی قوی برای تقویت و تغذیه مو است. مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن ) حاوی ترکیباتی است که علاه بر مو، روی سلامت پوست و ناخن تاثیر داشته و سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد. این محصول از ریزش مو جلوگیری میکند، نازکی و ضعیف بودن مو را بهبود میبخشد، تارهای مو را مستحکم میکند و رشد مو را افزایش میدهد.

 

 

 

مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن ) ساخت پروتئین کلاژن را در بدن تحریک میکند، سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند و برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است. از جمله ترکیبات این محصول میتوان به عصاره گیاهی مانند دانه انگور، سیلیکا بامبو، برگ چای سبز، برگ جینکو بیلوبا، ساو پلمتو، پیجوم آفریکانوم، زینک، ویتامین های B کمپلکس، A ،E ،C، فولیک اسید، کلسیم، نیاسین، مس و 4000 میلی گرم بیوتین اشاره کرد.

زینک:

زینک یکی از ترکیبات معدنی موثر و ضروری برای رشد و تقویت مو است. زینک به افزایش ضخامت تارهای موکمک میکند و موهای نازک و ضعیف را تقویت میکند.

فولیک اسید:

این ترکیب به کراتینه شدن مو در حین رشد کمک میکند و در درخشندگی و شادابی مو موثر است.

بیوتین:

بیوتین یک ویتامین محلول در آب است که در خانواده‌ی ویتامین‌های B قرار می‌گیرد. موی انسان از پروتئینی بنام کراتین ساخته شده است و از آنجا که بیوتین زیرساز پروتئین کراتین است، از فواید بسیاری برای رشد و تقویت مو و همچنین سلامت پوست و ناخن برخوردار است.

ویتامین C:

این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است،ساخت کلاژن را افزایش میدهد و یک ترکیب ضروری برای داشتن موهای سالم بشمار میرود.

ویتامین E:

این ترکیب یک آنتی اکسیدان قوی است، به حفظ رطوبت پوست و مو کمک میکند و در سلامت و محافظت از پوست و مو تاثیر بسیاری دارد.

برگ چای سبز مملو از آنتی اکسیدان هایی است که فواید بسیاری برای سلامتی دارند؛ از جمله بهبود عملکرد مغز، کاهش چربی، تقویت پوست، بهبود عملکرد ورزشی و ریکاوری باشد.

 

 

 

فرمولاسیون مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن ) ، پایه گیاهی دارد و از ترکیبات ارگانیک و طبیعی تشکیل شده است. این محصول فاقد پارابن، طعم دهنده مصنوعی و نگهدارنده است. مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن ) ، یک کمپلکس آنتی اکسیدان است و میتواند پوست و موی شما را از آسیب عوامل محیطی حفظ کند. این مکمل به شما کمک میکند تا با تامین ترکیبات مورد نیاز بدن، رشد موهایتان را افزایش داده و موهایی سالم، پرپشت و شاداب داشته باشید.

سیلیکا بامبو از ساخت کلاژن را افزایش میدهد و به درخشان تر و سالم تر شدن پوست کمک می کند. این ترکیب خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد، از نازک شدن مو جلوگیری می کند، رشد مو را تشویق می کند و ناخن ها را تقویت می کند.

توضیحات تکمیلی
برند

Afterave

تعداد / بسته بندی

60 عدد قرص

کشور-سازنده

آمریکا

ویتامین-ها

A, B کمپلکس, C, D, E

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکمل بیوتی الگوریتم افتر ایو ( پوست ، مو و ناخن )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,200,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید