رژلب جامد کیکو میلان مدل Smart Fusion

  • رژ لب جامد اسمارت کیکو میلانو
  • محصول مغذی و دارای رنگدانه‌های غنی
  • لب‌ها را تغذیه کرده و پوشانندگی یکدست و یکنواختی دارد
  • رژلب دارای ماندگاری بالا
  • ابرسان و بالم درمانی همراه ویتامین e
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا
شناسه محصول: 3402 دسته: ,

650,000 تومان

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

رژلب جامد کیکو میلان مدل Smart Fusion

برند کیکو میلان یکی از برندهای مشهور و شناخته شده در سطح اروپا می باشد که در زمینه تولید محصولات آرایشی به صورت حرفه ای می باشد. محصولات این برند به علت برخورداری از تنوع و کیفیت بسیار بالا و در عین حال بسته بندی و ظاهر فوق العاده لوکسی که دارند، طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.

برند کیکو میلان یک برند تولید کننده محصولات لوازم آرایشی اروپایی در کشور ایتالیا می باشد و در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این برند ایتالیایی با وجود این که برندی است که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته توانسته است ، در مدت زمان بسیار کوتاهی کیفیت بالای محصولات خود را به همه طرفداران خود ثابت کند؛

به گونه ای که نظر بسیاری از خانم ها را در سراسر کشور های جهان به خود جلب نموده و هدف این برند ایتالیایی این است که قابلیت دستیابی تمامی خانم ها با هر بودجه ای به را به محصولات آرایشی خود فراهم کند.از این رو این کمپانی به همه مشتریان خود این امکان را می دهد که در همه زمینه های آرایش و مراقبت پوست با محصولات با کیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه ای زیبا باشند و از زیبایی خیره کننده خود لذت ببرند.

 

ویژگی رژلب جامد کیکو میلان مدل Smart Fusion

رژ لب یکی از قدیمی ترین لوازم آرایشی است که همواره یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین محصولات آرایشی در میان خانم ها است. استفاده از رژلب جامد کیکو میلانو مدل Smart Fusion چهره را شاداب و بانشاط تر به نمایش می گذارد و نتیجه نهایی میکاپ را بهبود می بخشد.

رژ لب جامد Smart Fusion از برند محبوب کیکو میلانو یکی از جذاب ترین رژلب ها می باشد که رنگ های زیبا و درخشان تولید شده است و علاوه بر جنبه زیبایی و خوش رنگ کردن لب ها ، باعث نرمی و لطافت لب به مدت زمان طولانی می شود.

رژ لب جامد کیکو میلان مدل Smart Fusion ساخت کشور ایتالیا و فول سایز با وزن 3 گرم یک محصول مغذی و دارای رنگدانه‌های غنی و فرمولاسیون منحصر به فرد است که می تواند لب‌ها را تغذیه کرده و پوشانندگی یکدست و یکنواختی در لب ها ایجاد کند ؛

رژ لب جامد کیکو میلانو مدل Smart Fusion بافت لطیف و کرمی دارد که سبب  ابرسانی و بالم درمانی همراه ویتامین E می شود به طوری که به راحتی روی لب می لغزد و رنگ و پوشش یکنواختی به وجود می آورد و باعث می شود تا لب ها زیبا تر و برجسته تر به نظر برسند.

 

خواص ویتامین E موود در رژلب جامد کیکو میلان مدل Smart Fusion

خشکی لب ها یکی از مشکلات شایعی است که باعث پوسته پوسته شدن لب ها، ترک خوردگی و حتی خون ریزی از لب ها می شود. این مشکلات می تواند باعث آزرده خاطر شدن خانم ها و اززیبایی و جذابیت لب های آن ها کاهش یابد. از جمله عواملی که باعث بروز و تشدید خشکی لب ها می شود کمبود ویتامین E است.

 ویتامین E یکی از مهم ترین ویتامین های بدن است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی بوده و به این معنی است که با رادیکال های آراد مقابله می کند و با تقویت سیستم ایمنی بدن از ایجاد بیماری های مختلف پیشگیری می کند و همچنین این ویتامین می تواند روند پیر شدن پوست را به تعوق بی اندازد و باعث جوان سازی پوست می شود.

ویتامین E باعث بهبود هرچه سریع سریع تر زخم ها و بهبود ترک خوردگی لب ها می شود.

نحوه استفاده از رژلب جامد کیکو میلان مدل Smart Fusion

رژلب جامد کیکو میلانو مدل Smart Fusion را مستقیما بر روی لب‌ها حرکت دهید و از وسط لب به سمت گوشه‌های لب حرکت دهید. پس از باز شدن درب محصول و اولین استفاده، حتما ظرف مدت 18 ماه از این محصول استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

رنگ

شماره 402, شماره 403, شماره 408, شماره 409, شماره 410, شماره 414, شماره 415, شماره 416, شماره 422, شماره 424, شماره 428, شماره 430, شماره 432, شماره 442, شماره 449, شماره 451, شماره 455

ویتامین-ها

E

مدل

Smart Fusion

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژلب جامد کیکو میلان مدل Smart Fusion”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

650,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید