خط چشم کیکو میلان

  • فرمول باکیفیت با ماندگاری ۲۴ساعته
  • دارای اپلیکاتور نمدی جهت استفاده آسان و راحت
  • کنترل آسان ترسیم انواع خطوط نازک و ضخیم
  • خشک شوندگی سریع، ماندگاری طولانی مدت
  • عدم رنگ پس دادن و لک کردن
  • خط چشم مایع با اپلیکاتور نمدی
  • کنترل آسان ترسیم انواع خطوط نازک و ضخیم
  • فرمولاسیون ویژه بر پایه آب
  • تست شده توسط متخصصین چشم پزشکی و ضد حساسیت و آلرژی
  • ساخت و تولید کشو ایتالیا
  • فول سایز و بزرگ سایز
شناسه محصول: 3203 دسته: ,

1,100,000 تومان

6 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیکو میلان ( خط چشم کیکو میلان )

برند کیکو میلان یکی از برندهای مشهور و شناخته شده در سطح اروپا می باشد که در زمینه تولید محصولات آرایشی به صورت حرفه ای می باشد.

محصولات این برند به علت برخورداری از تنوع و کیفیت بسیار بالا و در عین حال بسته بندی و ظاهر فوق العاده لوکسی که دارند، طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.در برند کیکو میلان علاوه بر aye liner به رنگ مشکی aye liner های رنگی در رنگ های آبی و سبز دارد که یکی از پرطرفدارترین و بهترین محصولات آرایشی می باشد.

 

 

برند کیکو میلان یک برند تولید کننده محصولات لوازم آرایشی اروپایی در کشور ایتالیا می باشد و در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این برند ایتالیایی با وجود این که برندی است که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته توانسته است ، در مدت زمان بسیار کوتاهی کیفیت بالای محصولات خود را به همه طرفداران خود ثابت کند؛

به گونه ای که نظر بسیاری از خانم ها را در سراسر کشور های جهان به خود جلب نموده و هدف این برند ایتالیایی این است که قابلیت دستیابی تمامی خانم ها با هر بودجه ای به را به محصولات آرایشی خود فراهم کند.

از این رو این کمپانی به همه مشتریان خود این امکان را می دهد که در همه زمینه های آرایش و مراقبت پوست با محصولات با کیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه ای زیبا باشند و از زیبایی خیره کننده خود لذت ببرند.

 

 

تاریخچه استفاده از خط چشم

استفاده از aye liner قدمت چندین هزار ساله دارد و از زمان مصریان باستان و حتی قبل‌تر در بین خانم ها رایج بوده است. در دوران مصر باستان خانم‌ها و حتی آقایان از چیزی شبیه خط چشم در قالب سرمه برای آرایش چشم‌ها و کشیدن خط چشم استفاده می‌کردند.

در زمان مصریان باستان کشیدن خط چشم‌های پهن و ضخیم متداول‌تر بوده و کمتر از انواع aye liner های ساده و باریک استفاده می‌شد. در زمان مصریان باستان aye liner از ترکیب موادی مانند آنتیموان و کانی مس تهیه می‌شد و مردم آن شهر اعتقاد داشتند کشیدن خط چشم آن‌ها را از چشم بد و بلا به دور نگه می‌دارد.

 

 

چشم‌ها اعضای مرکزی صورت هستند و نقش مهمی در زیبایی چهره خانم ها دارند و استفاده از محصولات آرایشی مناسب مانند خط چشم کیکو بر زیبایی و جذابیت چهره می‌افزاید. با استفاده از خط چشم کیکو میلان می‌توانید حالت و مدل ‌چشم‌هایتان را تغییر دهید و آن‌ها را به شکل دلخواه‌تان در بیاورید.

کشیدن خط چشم در مدل های مختلف نیاز به تمرکز و دقت بسیار زیادی دارد و کشیدن آن تقریبا سخت‌ترین و وقت‌گیرترین بخش آرایش برای هر خانمی است است. اما شما می توانید با استفاده از این محصول منحصر به فرد از برند ایتالیایی کیکو زیباترین چشم ها را داشته باشید.

 

 

ویژگی خط چشم کیکو میلان

خط چشم کیکو میلان محصولی باکیفیت برای کشیدن خط چشم دقیق با ماندگاری طولانی مدت می باشد. خط چشم کیکو میلان دارای اپلیکاتور نمدی جهت استفاده آسان و راحت هر چه بیشتر و کنترل آسان ترسیم انواع خطوط نازک و ضخیم می باشد.

همچنین فرمولاسیون ای خط چشم کیکو میلان منحصر به فرد و ویژه بر پایه آب می باشد که مانع از خشک شوندگی سریع، عدم رنگ پس دادن و لک کردن می باشد که ماندگاری طولانی مدت را بر چشمان شما می گذارد و برای افرادی مبتدی هستند، کشیدن خط چشم را بسیار آسان کرده است.

 

 

فرمولاسیون خط چشم کیکو میلان بر پایه آب، بدون پارابن است و به راحتی پاک می شود. همچنین این محصول تست شده توسط متخصصین چشم پزشکی شده است تا ضد حساسیت و آلرژی باشد و برای به حداقل رساندن خطرات آلرژی فرموله شده‌اند. خط چشم کیکو میلان غیر کومدون زا و با بالاترین کیفیت می باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم کیکو میلان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,100,000 تومان

6 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید