کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی

  • تامین آب و رطوبت از دست رفته پوست
  • از بین برنده خشکی و کم آبی
  • فاقد مواد عطری و پارابن
  • ضدالتهاب و تغذیه کننده
  • جذب سریع و عکس العمل فوری
  • آبرسان, تغذیه کننده, ضد حساسیت, مرطوب کننده
  • برای پوست حساس, برای پوست خشک, برای پوست معمولی
  • از سن نوزادی تا سن ۱۰۰سالگی
  • برای خانومها و اقایان و بچه ها
  • حجم محصول ۵۰۰میل
  • تولید و ساخت کشور استرالیا
برند: کیووی

1,800,000 تومان

10 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی

قرار گرفتن پوست در معرض آلودگی و عوامل محیطی باعث از بین رفتن شادابی و لطافت در سطح پوست شده و مشکلات زیادی را بر روی پوست ایجاد می کند. بروز هرگونه خشکی بر روی پوست یکی از مهمترین مشکلات رایج در بین خانم ها است که رطوبت رسانی آن برای پوست امری بسیار ضروری می باشد.

خشک شدن و از بین رفتن رطوبت متعادل در پوست علاوه بر ایجاد عوارضی مانند احساس کشیدگی، خارش، سوزش، قرمزی و التهاب، با گذشت زمان باعث بروز نشانه های پیری زودرس بر روی پوست شده و شادابی و جوانی پوست را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و برای جلوگیری از پیری زودرس و حفظ جوانی شادابی پوست ، کرم مرطوب کننده کیووی از محصولات رطوبت رسان و محافظت کننده قوی می تواند به رفع خشکی و علاوه بر آن شما می توانید از کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی برای انواع مشکلات پوستی از جمله اگزما ، خارش و پسوریازیس استفاده نمایید.

 

 

کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی محصولی با بافت نرم و سبک با خاصیت ضد التهاب ، جذب سریع، آبرسان، تغذیه کننده، ضد حساسیت و رطوب کنندگی به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و در تامین آب و رطوبت از دست رفته پوست بسیار قوی برای سلول های پوستی انجام می دهد. این کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی با خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی بسیار قوی، تاثیر بسزایی در درمان انواع بیماری های پوستی ازجمله اگزما، خارش و پسوریازیس که منشا به وجود آمدن آن ناشی از خشکی و کم آبی پوست بوده و رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می نماید.

کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی، با خاصیت ترمیم کنندگی قوی خود، آسیب ها و عوارض پوستی را بهبود بخشیده و روند احیا و بازسازی پوست را سرعت و همچنین این کرم سرشار از اسكوالن که یک تركيب طبيعي موجود در پوست مي باشد كه باعث بازسازي و رطوبت رساني به نواحي خيلي خشك مانند آرنج ، زانو ، دست و گردن خواهد شد..

 

 

نحوه ساختار کرم مرطوب کننده کیووی به گونه ای است که ترکیبات آن فاقد هرگونه عطر، رنگ و لانولین بوده و از سن نوزادی تا سن ۱۰۰سالگی برای آقایان ، خانم ها و حتی بچه ها که پوست های خشک و حساس دارند مناسب می باشد. این کرم هیچ گونه احساس سنگینی و چسبندگی و چربی اضافی بر روی پوست ایجاد نکرده و به سرعت جذب سلول های پوست می شود .

کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی رطوبت مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی آسیب های ایجاد کرده و شادابی از دست رفته را به میزان قابل توجهی به پوست باز برمی گرداند. کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی با عملکرد دوگانه علاوه بر جلوگیری از بروز خشکی، التهابات و حساسیت های پوستی را نیز برطرف کرده و خاصیت آرامش بخشی قوی برای پوست دارد و بدون شک با یکبار استفاده از کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی مشتری ثابت این برند انگلیسی می شوید.

 

 

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی به گونه ای است که در طول روز با ملایمت روی نقاط مورد نظر بمالید و سپس ماساژ دهید. از نوک انگشتان تا مچ دست ، ناخن ها و کوتیکول ها و به ویژه پشت دست را با کرم کیووی مرطوب کنید تا به کمک آن پوست و ناخن خود را سالم نگه دارید .ترجیحا پس از حمام، شستشو، اصلاح، در شرایط سخت محیطی (آب و هوا خشک) استفاده شود.

دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی در ناحیه نوک انگشتان به این دلیل است که این کرم منحصر به فرد با بهره گیری از ترکیبات طبیعی و بسیار غنی گیاهی دارای خواص فوق العاده جهت محافظت، تغذیه عمقی به همراه رطوبت رسانی بالا برای پوست بوده و استفاده از آن بر روی پوست های فوق العاده خشک و کم آب توصیه می شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیووی

حجم

500 میلی لیتر

کشور-سازنده

استرالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,800,000 تومان

10 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید