ژل ابرو و مژه اسنس | Essence Lash & Brow Mascara

  • ژل ابرو و مژه اسنس یکی از محصولات آرایشی و درمانی است که به زیبایی مژه و ابرو کمک می‌ کند.
  • ابرو و مژه سالم و پرپشت هر کدام به نحوی در زیبایی چشم و چهره تاثیر دارند.
برند: اسنس

300,000 تومان

5 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ژل ابرو و مژه اسنس یکی از محصولات آرایشی و درمانی است که به زیبایی مژه و ابرو کمک می‌ کند. ابرو و مژه سالم و پرپشت هر کدام به نحوی در زیبایی چشم و چهره تاثیر دارند. متاسفانه بعضی از خانم ها با بالا رفتن سن یا عدم رسیدگی، ریزش ابرو پیدا می کنند.

از طرفی استفاده از محصولات آرایشی بی كيفیت برای ابرو و مژه باعث ضعیف شدن آنها می شود. اگر می خواهید از محصولات آرایشی مژه و ابرو استفاده کنید، بهتر است مدل هایی که خاصیت تقویتی و درمانی دارند را جایگزین محصولات نامرغوب کنید.

ژل ابرو و مژه

ویژگی های ژل ابرو و مژه اسنس

ژل ابرو و مژه اسنس بافت ژلی، شفاف، سبک و بی رنگ دارد و برای هر رنگ ابرو و مژه ای مناسب خواهد بود. به علاوه استفاده از ژل اسنس به دلیل بی رنگ بودن آن، برای آقایان نیز منعی ندارد. حجم این ژل 9.5 میلی لیتر است و سری آن مانند ریمل حالت برس دارد تا استفاده از آن راحت تر شود.

ژل اسنس علاوه بر خواص تقویت کننده خود، برای آرایش ابرو و مژه نیز مناسب خواهد بود. در واقع این ژل ابروها را لیفت می کند، حالت می دهد و به کمک آن می‌توانید به ابروهای خود زاویه بدهید و قسمت های خالی آن را پر کنید. این محصول به مژه ها نیز حالت می دهد و حتی امکان استفاده از آن به عنوان پرایمر ریمل وجود دارد.

Essence Lash & Brow Mascara ضد آب و ضد تعریق است و ماندگاری بالایی دارد. همچنین احساس سنگینی و چسبندگی به ابرو و مژه ها نخواهد داد.

شما همچنین می توانید با ریمل ابرو بورژوا در رنگبندی متنوع به ابروهایتان فرم دهید

مزیت استفاده از این محصول

این محصول در فرمولاسیون خود هیچگونه مواد شیمیایی ندارد و کاملا گیاهی و تقویتی است؛ همچنین این محصول برای چشم های حساس که به محصولات شیمیایی واکنش نشان می دهند نیز بسیار مناسب است. از طرفی به دلیل اینکه ترکیبات شیمیایی این ژل ابرو و مژه توسط چشم پزشکان تایید شده، ورود مواد آن به چشم تاثیر منفی روی بینایی و بافت چشم نخواهد داشت.

مهمترین مزیت این ژل ابرو و مژه آن است که به دلیل خاصیت تقویت کننده ای که دارد به صورت روزانه و مداوم نیز قابل استفاده است و مانند ژل های معمولی و آرایشی در بلند مدت باعث ریزش و ضعیف شدن ابرو و مژه نخواهد شد.

ژل ابرو و مژه اسنسژل ابرو و مژه

سخن پایانی

این محصول لیفت کننده و حالت دهنده ابرو و مژه است و به تقویت آن ها نیز کمک می کند. این محصول بافت ژلی، سبک و بی رنگ دارد که این ویژگی آن را برای مردان و زنان با هر رنگ ابرو و مژه ای قابل استفاده می کند.

ژل ابرو اسنس ضد آب و ضد تعریق است و ماندگاری و حالت دهندگی بالایی نیز دارد؛ بنابراین اگر دنبال یک محصول آرایشی برای ابرو و مژه با خاصیت تقویتی هستید، ژل مژه و ابرو اسنس بهترین گزینه است.

توضیحات تکمیلی
برند

اسنس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل ابرو و مژه اسنس | Essence Lash & Brow Mascara”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

300,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید