ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود

  • محصول سه کاره نرم کننده ،درمان کننده ،حالت دهنده
  • ماسک داخل حمام با ابکشی و خارج حمام بدون ابکشی
  • مغذی، نرم کننده موهای رنگ شده و آسیب
  • نرم کننده، تغذیه کننده و احیای موی رنگ شده
  • کمک به ترمیم و بازسازی مو
  • رفع خشکی و شکنندگی موها
  • فرمولاسیون گیاهی (وگان)
  • کاهش ایجاد موخوره یا دو شاخه شدن انتهای مو
  • بدون عطر و رنگ مصنوعی بدون پارابن، سیلیکون و سولفات
  • رفع حالت وز و مجعد موی خشک ونرم و براق کننده مو تغذیه مو با مواد مغذی
  • حجم ۳۹۰میل
  • ساخت و تو لید کشور فرانسه
شناسه محصول: 3064 دسته: , ,
برند: گارنیر

450,000 تومان

1 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود یکی از پرطرفدار و تاثیرگذار ترین محصولات در روتین های مراقبت از مو است. مو و پوست دو عضو در زیبایی ظاهری هر فرد هستند که زیبایی هر کدام از آن ها نه تنها در سلامتی بلکه بر اعتماد به نفس افراد نیز تاثیرمستقیم دارد .

هیچ تفاوتی در اینکه موهایی فر داشته باشید یا موهایی صاف در هر صورت باید با استفاده از ماسک در رفع حالت وز و مجعد موی خشک و نرم و براق شدن مو به همراه تغذیه مو با مواد مغذی موی ابریشمی و درخشانی داشته باشید. استفاده از انواع محصولات مو برای افراد شناخته شده تر از هرگونه مراقبت تخصصی از مو است.

همانطور که در قسمت بالا گفته شد موها نیز مانند پوست احتیاج به یک مراقبت مناسب به خود را دارند که با توجه به نوع ساختمان مو، جنس مو و نیاز آن ماسک مو انتخاب می‌شود. ماسک مو،  جزئی از محصولات و مراقبت کننده های مو هستند که می‌توانید برای داشتن موهایی سالم‌ تر و زیبا تر از ماسک مو هندوانه گارنیه مدل هیرفود استفاده کنید.

 

 

بیشتر ماسک موها شامل ترکیبات روغنی، رطوبت رسان، ترکیبات شیمیایی هستند اما این موضوع کاملا در مورد ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود برعکس عمل می کند؛ ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود موهای شما تغذیه و تقویت کرده و در صورت نیاز به بازسازی و ترمیم آن می پردازد. ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود در انواع مختلف قابل آبکشی و غیر قابل آبکشی موجود هستند که برخی از آن‌ها قابلیت استفاده به عنوان هر دو را دارند.

شما با توجه به نیاز خود می‌توانید ماسک مویی برای موهایتان مناسب است را انتخاب کنید .ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود، نرم کننده و تغذیه کننده بسیار قوی مو است که برای انواع مو قابل استفاده است. این ماسک مو محصول سه کاره نرم کننده ،درمان کننده ،حالت دهنده است که از کاهش ایجاد موخوره یا دو شاخه شدن انتهای مو جلوگیری کرده و موهایی نرم و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ماسک مو هندوانه گارنیر محصولی اعجاب انگیز بدون عطر و رنگ مصنوعی بدون پارابن، سیلیکون و سولفات است و مناسب برای موهای خشک، نازک و شکننده است.این ماسک 3 کاره می‌تواند به محصولی قابل توجهی از سایر ماسک‌ها برای موهای شما تبدیل شود که نرم کننده، تغذیه کننده و احیای موی رنگ شده و همچنین در انواع ماسک داخل حمام با ابکشی و خارج حمام بدون ابکشی می باشد .

 

 

روش استفاده ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود

همانطور که در قسمت بالاتر نیز اشاره شد ؛ این محصول کاربرد 3 کاره دارد: نرم کننده ،درمان کننده ،حالت دهنده در انواع بدون نیاز به آبکشی و ماسک مو با آبکشی است.

روش استفاده در حالت نرم کننده:

پس از استفاده از شامپو ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود را به مقداری مصرفی خود بر روی ساقه موهای بزنید و پس از 10 دقیقه آبکشی کنید.

روش استفاده از ماسک مو در حالت آبکشی:

مقدار موردنظر مصرفی خودتان را از ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود بگیرید و بر روی موهای مرطوب خود بمالید ماساژ دهید و پس از چند دقیقه آبکشی کنید.

روش استفاده از ماسک مو بدون آبکشی:

مقدار مشخصصی از ماسک را روی ساقه مو در واقع موی خشک یا مرطوببزنید و ماساژ دهید بدون نیاز به آبکشی شاهد یک موی براق و خوش حالت باشید .

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

390 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو هندوانه گارنیر مدل هیرفود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید