شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس Ogx Keratin Oil

  • حاوی کراتین جهت ترمیم و بازسازی موهای نازک و شکننده
  • ضد شکنندگی مو ،شامپو موهای خشک و ازبین رفته
  • حاوی روغن آرگان جهت تغذیه مو
  • افزایش استحکام مو
  • کمک به داشتن موهایی بلندتر و زیباتر
  • محافظت در برابر دوشاخه شدن موها
  • بدون سولفات و مواد شیمیایی و پارابن
  • کراتین – روغن آرگان
  • حجم: 385 میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3097 دسته: ,

399,000 تومان

13 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس

شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس شامپویی بسیار فوق العاده با خاصیت ضد شکنندگی است که برای نشان دادن تاثیر کراتین به موهای شما با نفوذ در تارهای مو باعث بالا رفتن خاصیت کشسانی و آبرسانی موها و در نتیجه افزایش استحکام هر تار مو در برابر شکسته شدن یا موخوره می‌شود.

و این در حالی است که حاوی روغن آرگان جهت تغذیه مو ، باعث ایجاد یک درخشش خاص به رشته موها و از درون باعث تقویت و تغذیه طولانی و کمک به داشتن موهایی بلندتر و زیباتر خواهد شد. کراتین موجود در ترکیب این محصول، باعث می‌شود که در حین شستشو و تمیز کردن موها، ساختمان رشته مو  تخریب نشود ،

کراتین نوعی پروتئین بسیار مهم درساختار موها است که با افزایش سن، تولید آن متوقف یا کاهش می یابد و در نتیجه ساختمان مو ضعیف می‌شود. شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس برای افراد با موهای مستعد شکنندگی و مبتلا به موخوره بسیار مناسب است و همچنین افراد با هر جنسیت و حالت از مو می توانند برای تقویت بیشتر موها از آن استفاده کنند.

شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس حاوی کراتین جهت ترمیم و بازسازی موهای نازک و شکننده توانایی نرم‌کنندگی و براق‌کنندگی این شامپو نیز قابل توجه است که باعث می‌شود لذت استفاده از یک محصول عالی و را تجربه کنید.

مو از 95% کراتین تشکیل شده است و کراتین در مراقبت ، صافی و احیا مو های آسیب دیده تاثیر بسیار اعجاب انگیزی دارد .هنگامی که کوتیکول پاره و شکسته می شود ، موها به یکدیگر می‌چسبند و باعث می‌شود که شانه زدن به آن دشوار شود.

خشکی مو اغلب به دلیل شکسته شدن کوتیکول‌ها است که نمی‌تواند رطوبت غشای سلول را نگه دارد.کراتین طبیعی موجودشامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس موجب آبرسانی کامل لایه به لایه مو مخصوصا کوتیکول مو می‌شود و از ایجاد شاخه شاخه شدن و شکستگی کوتیکول و بافت مو جلوگیری می‌کند.کراتین استحکام و قدرت را به موهای شما باز می گرداند .

کراتین  و روغن آرگان موجود در شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس به تقویت هر رشته مو و مقاومت آن در برابر آسیب های بیرونی مانند کم آبی ،خشکی و شکنندگی کمک می‌کند. کراتین موجود در فرمولاسیون این محصول همچنین باعث می‌شود در حین شستوشو و پاکسازی موها ساختمان مو نیز تقویت شود و به واسطه آن می‌توان موهایی قوی،بلند و در عین حال سالم و زیبا خواهید داشت.

 

خواص روغن آرگان برای مو

در بسیاری از محصولات برند اوجی ایکس از جمله شامپو کراتینه با خاصیت ضد شکنندگی روغن آرگان استفاده شده است. شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس نرمی، استحکام و درخشندگی مو را چند برابر می کند و از خشکی، شکنندگی و آسیب دیدن مو و در برابر دوشاخه شدن موها محافظت می‌کند.

از ویژگی های بسیار منحصر به فرد شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس این است که می توانید مانند هر شامپوی دیگری روزانه مصرف عادی داشته باشید با این تفاوت که به نرم‌کننده و حالت‌دهنده هیچ نیازی نخواهید داشت.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو کراتینه ضد شکنندگی مو او جی ایکس Ogx Keratin Oil”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

399,000 تومان

13 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید