ست لاکچری الیزابت آردن

  •  کرم محافظ پوست هشت ساعته کرم محافظ 50 میلی لیتری
  • کرم محافظ لب هشت ساعته 3.7 گرم
  • کرم هشت ساعته صورت، بدن و مو 30 میلی لیتر
  • ژل دوش و حمام چای 100 میلی لیتر
  • کرم دست چای 30 میلی لیتر
  • کرم بدن چای عسل قطره 100 میلی لیتر
  • مشخصات قوام مرهم، ژل،
  • کرم نوع پوست همه انواع پوست نوع پوست همه انواع پوست نوع setTravel Set

ناموجود

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ست لاکچری الیزابت آردن شامل چه چیز هایی است ؟

یکی از پرفروش ترین مرطوب کننده دنیا با بیش ازصد جایزه جهانی کرم محافظ پوست هشت ساعته کرم محافظ 50 میلی لیتری از ست لاکچری الیزابت آردن می باشد مرطوب و سالم را تجربه کنید.

 

 

۱-رطوبت رسان پوست ۲-ابرسان عمیق پوستی ۳-التیام پاشنه تا پنجه برای نرمی پوست پا و درمان عمیق خشکی و ترک کف پا ۴-فلش درخشندگی و هایلایتر در هر جایی که پوست به طور معمول نور را جذب می کند، از جمله پاها، شانه ها، استخوان ترقوه، گونه ها و کمان لب ها، درخشندگی فوری ایجاد کنید. ۵-همه کاره و اب رسان لب کاملاً آبرسانی مجدد به لب های ترک خورده می کند.

۶-علاوه بر خواص آن به عنوان “ناجی پوست”، وازلین و لانولین طبیعی کرم به صاف کردن رشته ها و مرطوب کردن انتهای خشک کمک می کند. ۷- می توان آن را به عنوان محافظت و ضد افتاب در برابر باد سوختگی روی پوست استفاده کرد، به ویژه در هنگام خارج از منزل. ۸-بالا نگه داشتن ابروو لیفت ابرو کمترین مقدار را از بین ابروها بچرخانید تا موها را مرتب کنید و به مرتب شدن و مشخص شدن قوس کمک کنید.

 

 

پوست لب هم مانند پوست صورت نیاز به مراقبت های بسیار و حفاظت دارد. کرم محافظ لب هشت ساعته 3.7 گرم از ست لاکچری الیزابت آردن یکی از مناسب ترین محصولاتی است که می توان از برای زیبا تر کردن و محافظت کردن از پوست لب معرفی کرد.

که بعد از هر باز استفاده به مدت ۸ ساعت از لب شما محافظت می کند و ماندگاری دارد،به علاوه کرم محافظ لب خشکی و ترک های پوست لب را کاملا از بین می برد . و به عنوان زیر ساز رژلب هم کاربرد بسیاری دارد.به دلیل ترکیبات منحصر به فرد برای مصرف تمامی سنین  وافراد مناسب است.

عملکرد ژل دوش و حمام چای 100 میلی لیتر از ست لاکچری الیزابت آردن تقریبا مانند شامپو بدن است بصورتی که یک شوینده مایع است و با ترکیباتی که دارد به لایه برداری پوست می‌پردازد و آلودگی‌ها را از روی سطح پوست پاک می‌کند.

استفاده از این شوینده علاوه بر تمیز کردن پوست و لایه برداری آن، می‌تواند پوست بدن را آبرسانی هم کند و از از طرفی دیگر وجود آنتی اکسیدان های موجود در کرم دست چای 30 میلی لیتر از ست لاکچری الیزابت آردن عاملی برای کاهش روند پیری و افزایش جوان سازی پوست صورت و مبارزه با رادیکال های آزاد می باشد.

 

 

چای سبز همچنین حاوی مولکول هایی به نام پلی فنول است که ثابت شده التهاب را کاهش داده و باعث بهبودی و مبارزه با انواع خاصی از باکتری ها می شود.

کرم بدن چای عسل قطره 100 میلی لیتر از ست لاکچری الیزابت آردن کرم بدن تسکین دهنده لذت بخش، آبرسانی کامل به پوست ،نرمی و صافی با ترکیبی از عسل واقعی و عصاره چای سبز معطر،به آرام کردن و حالت دادن به پوست خشک کمک می کند و در عین حال بوی تازگی را برای شما به ارمغان می آورد.

اگر برایتان سوال پیش آمده که شاورژل و ژل شستشو اب رسان بدن چای سبز۱۰۰میل از ست لاکچری الیزابت آردن چیست؟ باید بگوییم این محصول نام یک شوینده بدن است که به آن ژل استحمام هم گفته می‌شود.

  • این ژل پوست بدن را سفت و محکم خواهد کرد
  • به خاطر وجود روغن‌هایی مانند (روغن آرگان، زیتون، هلو، آووکادو و …) در ژل،  پوست درخشان تر، لطیف‌تر، ابریشمی‌تر و نرمتر می‌شود.

 

 

بالم و کرم لب با ضدافتاب spf15 از ست لاکچری الیزابت آردن درمان و ابرسان و رطوبت رسان و به مرطوب کردن، نرمی و لطافت لب ها کمک می کند.ترک خوردگی و پوسته شدن را برطرف می کند. با SPF 15 به محافظت در برابر اثرات مخرب اشعه ماوراء بنفش کمک می کند.

روغن معجزه گر ۸ساعته از ست لاکچری الیزابت آردن مزایای لوکس، حالت دهنده سر تا پا به بدن، صورت و مو 8 تا 12 ساعت مرطوب می کند، محصول “همه چیزی است که شما نیاز دارید” در یک بطری . با رایحه‌ای ملایم با رایحه گلی ملایم که حس خوش‌حالی را افزایش می‌دهد،

با ارائه تجربه اسپا در خانه، رایحه‌ای ظریف دارد. ۱.پوست خشک و زبر را آبرسانی می کند ۲.پوست تحریک شده را آرام می کند ۳.از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند ۴.به موهای خشک و کدر براق می بخشد ۵.مرطوب کننده پس از اصلاح ۶.کلاژن طبیعی پوست را تقویت می کند ۷. ۷.کوتیکول ها را نرم می کند.

همه این موارد در ست لاکچری الیزابت آردن موجود است و  قیمت هر عدد محصول در وب سایت اصلی از ۱۵تا ۳۰دلار و قیمت ست کلی محصول۸۰ دلار معادل ۵ملیون تومان  بوده و قیمت انحصاری نازبانو در نظر گرفته است، ۱۹۵۰هزار تومان  می باشد.

توضیحات تکمیلی
حجم

50 میل

کشور-سازنده

آمریکا, کانادا

برند

الیزابت اردن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست لاکچری الیزابت آردن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید