ست حجم دهنده چشم | ریمل + خط چشم | ریمل لاندن

ناموجود

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ست حجم دهنده چشم ریمل و خط چشم ریمل لاندن یک مجموعه به صرفه و کاربردی برای بانوان می باشد. با این مجموعه بی نظیر چشمانی دلبرا و خیره کننده را در آرایشتان خواهید داشت. این محصولات دارای ویژگی ها و مزیت های بسیار خوبی می باشند و در کنار هم یک ست مکمل را رقم می زنند.

انتخاب ست حجم دهنده چشم می تواند از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه باشد. و علاوه بر آن بهترین گزینه برای هدیه دادن به خانم های با سلیقه می باشد.

ویژگی های ریمل لاندن

این محصول از نوع حجم دهنده می باشد به دلیل فرمولاسیون و ترکیباتی که در آن به کار رفته است دارای بافت نرم و سبکی است. بانوان پس از کشیدن این محصول بر مژه هایشان هیچ گونه سنگینی را حس نخواهند کرد.

محصول می تواند مژه های کم پشت را به صورت متراکم و واضح تر نمایش دهد و حجم آن ها را بیشتر کند. البته هر چه دفعات کشیدن بورس بر روی مژه ها بیشتر باشد، به همان نسبت بر میزان حجم مژه تاثیر می گذارد.

در ترکیبات این محصول از روغن هایی همچون آرگان، ماراکوجا، مارولا و کاملیا استفاده شده است. که سبب به وجود آمدن بافتی راحت و لطیف برای آن شده است.

از مزیت های این محصول ثابت ماندن آن در شرایط جوی مختلف می باشد. حالت ماده در سرما و گرما تغییر نمی یابد و حالت گلوله گلوله به خود نمی گیرد.

هم چنین ضد آب می باشد و بر اثر عرق کردن و یا بارش باران و مه، در زیر چشم جمع نمی شود. بورس محصول به بسیار روان و استاندارد می باشد و مواد را بر روی مژه ها به صورت یکسان پخش می کند. به همین سبب مژه ها به هم نمی چسبند و حالت طبیعی به خود می گیرند.

ویژگی های خط چشم لاندن

این محصول از نوع کرمی می باشد و در ساخت این آن از جوهر مشکی استفاده شده است. به همین سبب یک خط پر رنگ شفاف را بر پشت پلک ها ایجاد می کند. قلمو این محصول بسیار روان می باشد و می توان به کمک آن خط های دقیق و ظریفی بر چشم خلق کرد. ترکیبات به کار رفته در محصول از غلظت خوبی برخوردار می باشند و در مدت زمان استانداردی تثبیت می شوند و پخش شدگی و ریزش ندارند.

ست حجم دهنده چشم ریمل و خط چشم ریمل لاندن دو ترکیب مکمل در کنار هم می باشند که می توانند یک آرایش چشم بی نظیر را برای شما خلق کنند.

این ست دارای دو جز می باشد که هر دوی آن ها در یک جعبه صورتی رنگ شیک و وکیوم شده قراردارند. انتخاب این مجموعه دو عددی به صرفه تر از خرید آن ها به صورت مجزا می باشد. هم چنین به کار گرفتن این دو محصول از برند ریمل لاندن در آرایش، چشمانی زیبا و مژه هایی حجیم را برای شما خلق می کند.

علاوه بر آن اگر قصد هدیه دادن به دوستان خود را دارید این پک مجموعه کاملی می باشد. شما با خرید این ست می توانید همچون آرایشگر های حرفه ای عمل کنید و یک مجموعه ارزشمند را در اختیار داشته باشید.

 

توضیحات تکمیلی
برند

ریمل | RIMMEL

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست حجم دهنده چشم | ریمل + خط چشم | ریمل لاندن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید