جا کارتی و استند موبایل برند چیبو

  • جا کارتی با جنس چرم و چسب بسیار قوی برای چسباندن رو جلد موبایل
  • هولدر و دستگیره و پایه برای استند کردن موبایل یا نگه داشتن و یا تکیه گاه گوشی شما
  • کارایی بالا برای کسایی که کیف و وسایل ریادی همراه خود ندارند
  • محل نگه داری کارت بانکی شما و عدم‌گم نشدن ان
  • ساخت و تولید کشور المان و برند تی سی ام چیبو
  • رنگ چرم جا کارتی سیاه و دسته استیل مقاوم برای نگهداری
شناسه محصول: 3199 دسته: ,

300,000 تومان

3 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند چیبو ( جا کارتی و استند موبایل برند چیبو )

برند مشهور آلمانی چیبو در سال 1949 توسط فردی به نام مکس هرز و کارل چیلینگیریان تأسیس شد. کمپانی چیبو با ایجاد ایجاد انقلابی در صنعت فروش غیرحضوری محصولات خود، بر سر زبان ها افتاد و توجه همگان را به خود جلب کرد.این کمپانی به مشتریان خود حق انتخاب داد به گونه ای که مشتریان می توانستند محصولات خود را در بسته هایی شیک و منحصر به فرد سفارش دهند.

در این کمپانی قهوه Mocca جزو پرفروش ترین ها می باشد که نام tchibo این برند آلمانی از کلمات Tchiling (نام محل سکونت مکس هرز و کارل چیلینگیریان ) و  Bohne به معنی حبوبات یا دانه می باشد . محصولات برند چیبو شامل طیف گسترده ای از انواع پوشاک، لوازم منزل و آشپزخانه، وسایل بهداشتی، لوازم سفر، جواهرات، لوازم جانبی دیجیتال، مبلمان و ….می باشد.

امروزه دامنه کالاهای برند چیبو بسیار گسترش شده و البته ناگفته نماند که برند چیبو دارای یک لوگوی به رنگ آبی است که نشانگر ضمانت اصل بودن محصولات آن در جهان است.

 

 

ویژگی جا کارتی و استند موبایل برند چیبو

یکی از پرکاربردترین وسیله ای که این روزها همه ما از آن استفاده می کنیم گوشی موبایل و جا کارتی بانکی است و به جرات می توان گفت که بیش از 90 درصد افراد جامعه در سنین مختلف و در طبقات اجتماعی متفاوت از این وسیله استفاده می کنند و طبیعی است که این وسیله بسیار کاربردی همانند سایر تکنولوژی های موجود در بازار نیازمند لوازم جانبی ای هم چون جا کارتی و استند موبایل برند چیبو می باشد که استفاده از آن را برای افراد در شرایط مختلف آسان کرده است.

از ویژگی های منحصر به فرد جا کارتی و استند موبایل برند چیبو می توان به جا کارتی با جنس چرم اصل آلمان به رنگ سیاه و دسته استیل مقاوم برای نگهداری و همچنین چسب بسیار قوی برای چسباندن رو جلد موبایل اشاره کرد .

هولدر و دستگیره و پایه تعبیه شده برای استند کردن موبایل یا نگه داشتن و یا تکیه گاه موبایل شما در هر شرایطی کمک حال شما خواهد بود و از کارایی بسیار بالایی که دارد برای کسایی که کیف و وسایل ریادی همراه خود ندارند مناسب بوده همچنین می تواند با چسباندن یک جا کارتی در قسمت درب پشتی موبایل می توانید یک تیر و چند نشان برنید ،

اینکه دیگر لازم نیست برای حمل کردن کارت بانکی و موبایل از کیف استفاده کنید و هم اینکه با قرار گرفتن جا کارتی در قسمت پشتی موبایل از گم شدن آن جلوگیری کنید. از مزیت های جا کارتی های چبیو در مدل های چرمی، علاوه بر اینکه انعطاف مطلوب و دوام بالایی دارند و در حقیقت می‌توانید از آن تا چند سال استفاده کنید ،

زیرا جا کارتی های چرمی طراحی شده برای پشت موبایل خاصیت ضربه گیری و مقاومت در برابر کشش و سایش دارند و از دیگر مزایای جا کارتی و استند موبایل برند چیبو، زیبایی آن ها است.

 

 

مزیت استفاده از جا کارتی و استند موبایل برند چیبو

 

 

مناسب برای تماس تصویری ویدئو کنفرانس:

یکی از مزیت های منحصر به فرد استفاده از از جا کارتی و استند موبایل برند چیبو این است که شما می توانید برای برقراری تماس های تصویری با دوستان و اقوام یا حتی برای شرکت در جلسات کاری به صورت ویدیو کنفرانس از راه دور و برای اینکه یک جلسه کاری به صورت مجازی یا تماس تصویری با کیفیت و حرفه ای داشته باشید لازم است که گوشی موبایل شما به صورت ثابت و در زاویه درست و مناسب قرار دهید که با انتخاب و خرید جا کارتی و استند موبایل برند چیبو  می توانید همه این مزیت را داشته باشید.

 

 

مناسب برای پادکست ها و کتاب های الکترونیکی

با رایج شدن پادکست ها و کتاب های الکترونیکی ها در بین مردم جامعه استفاده از یک استند نگهدارنده گوشی موبایل ( جا کارتی و استند موبایل برند چیبو ) میتواند با قرار گرفتم بر روی میز و یا متصل شدن به کنار تختتان شرایطی را ایجاد کند که با تمرکز واحساس آرامش بیشتری به گوش  دادن فایل صورتی بپردازید.

 

 

مناسب تماشای فیلم و سریال

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید در اوقات فراغت خود با گوشی به تماشای فیلم و سریال مشغول می شوید و یا برای تماشای یک مسابقه فوتبال در محلی قرار دارید که دسترسی به تلویزیون برای شما وجود ندارد و می خواهید به تماشای مسابقه و تماشای فیلم و سریال بپردازید، استفاده از یک استند موبایل استاندارد میتوانید لذت بیشتری از تماشای فیلم یا مسابقه ببرید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
جنس

چرم

کشور-سازنده

آلمان

برند

چیبو | Tchibo

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا کارتی و استند موبایل برند چیبو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

300,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید