اسفنج بیوتی بلندر|اسپانج آرایشی بیوتی بلندر |اصل امریکا

• دارنده 13 جایزه Allure Best Of Beauty
• فاقد لبه و کاملا نرم
• قابل استفاده برای مدت طولانی
• زیبایی علاوه بر کیفیت بالا
• ساخته شده از مواد اولیه انحصاری که با رطوبت فعال می شوند
• جذب بسیار کم و حداقل محصول آرایشی روی خود
• پخش بسیار بالای محصول روی پوست
• دارای مواد انحصاری aqua-activated™
• کرولتی فری و وگان
• مناسب برای انواع مختلف پوست و ضد حساسیت

متفاوت ترین نمونه امریکایی با کمترین قیمت درایران

ساخت کشور امریکا

شناسه محصول: 104 دسته: , برچسب:

299,000 تومان

8 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسفنج بیوتی بلندر :

نداشتن اسفنج بیوتی بلندر یکی از مشکلات آرایشی برای بانوان پخش یکدست انواع کرم‌ها روی پوست است. از طرفی استفاده از انگشت برای پخش کرم هم از نظر بهداشتی و هم از نظر یکدست بودن آرایش توصیه نمی شود. اسفنج آرایشی بیوتی بلندر چاره‌ی کار بانوانی است که به دنبال وسیله‌ی مناسب برای پخش یکدست کرم روی پوست صورت هستند. اسفنج بیوتی بلندر سطح جذب مواد آرایشی روی پوست را افزایش می‌دهند و در نهایت آرایشی یکدست را بر جای می‌گذارند.

اسپانج بیوتی بلندر :

یکی از ویژگی‌های مهم این اسفنج بیوتی بلندر  یا اسپانج آرایشی بیوتی بلندر  افزایش ساز است. شما پس از خیس کردن اسپانج آرایشی بیوتی بلندر شاهد افزایش دو برابری سایز اسپانچ خواهید بود. از این نظر هم می‌تواند کرم را در سطح بیشتری پخش نماید و هم قرار گیری آن در دست شما راحت تر خواهد بود. و شما با تسلط بیشتری می‌توانید کرم را روی پوستتان پخش نمایید و سطح بیشتری را می‌توانید هم زمان  آرایش نمایید.

اسپانج آرایشی بیوتی بلندر پس از خیس شدن جذب کرم را روی پوست افزایش می‌دهد. به عبارتی پس از خیس شدن کرم به جای اینکه جذب اسپانج آرایشی بیوتی بلندر شود، جذب پوست صورت شما می‌شود و شما به راحتی می‌توانید آن را روی پوست پخش نمایید. با این کار شما در مصرف کرم نیز صرفه جویی می‌کنید، زیرا از هدر رفت آن جلوگیری می‌شود و در بیشترین حد جذب پوست شما می‌شود.

یکی از ویژگی‌های اسپانج آرایشی بیوتی بلندر نرمی زیاد آن است. پس از مرطوب کردن این محصول شما با تماس آن با پوست خود احساس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد. نرمی و لطافت زیاد اسپانچ شما را موقع کشیده شدن روی پوست به هیچ عنوان اذیت نمی کند و از طرفی مواد را نیز به خوبی بر روی پوست پخش می‌کند.

به خاطر وجود انواع مختلف مواد شیمیایی و رنگی در مواد آرایشی ممکن است پس از استفاده از اسپانچ و خشک کردن آن احساس کنید اسپانچ حالت خشک و سفتی پیدا کرده است. اما نگران نباشید با خیس کردن دوباره محصول حالت نرم و لطیف پیدا خواهد کرد. از طرفی پس از شستن با آبگیری به خوبی خشک می‌شود و نگران خیس شدن لوازم آرایشی خود نباشید. همچنین بهتر است برای خشک کردن آن را در بین حوله ای به آرامی فشار دهید تا به خوبی آبگیری و خشک شود.

اسفج آرایشی بلندر اصلی :

ااسفج بیوتی بلندر اصلی  از جنس فوم پلی اورتان فاقد لاتکس هستند و به همین دلیل شما با استفاده کردن از این محصول به پوست خود حالت طبیعی و یکدست خواهید داد.

برای رنگ آمیزی اسفنج بیوتی بلندر اصلی از رنگ‌های غیر سمی محلول در آب استفاده شده است. برای همین اگر پس از اولین شستشو شاهد خارج شدن رنگ بودید نگران نباشید زیرا این رنگ‌ها غیر سمی هستند و آسیبی به پوست شما نمی زنند و فقط جنبه‌ی زیبایی برای پدها دارند.

اسفنج بیوتی بلندر اصلی از مواد گیاهی ساخته شده اند و از این رو به پوست شما آسیب نمی زنند و شما با خیال راحت می‌توانید از این وسیله برای پخش مواد آرایشی روی پوست استفاده نمایید. بنابراین نگران تماس آن با پوست خود نباشید.

شکل این پدها به گونه ای طراحی شده است که شما با قسمت گرد آن می‌توانید به راحتی انواع کرم و مواد آرایشی را روی صورت خود پخش نمایید و قسمت‌های نازک آن برای پخش کرم در اطراف چشم و نوک بینی به شما کمک می‌کند.

استفاده از مواد ضد حساسیت برای ساخت اسفنج بیوتی بلندر اصلی باعث شده است که شما بتوانید آن را برای انواع پوست، خشک، چرب و معمولی استفاده نمایید. حتما از ضربه‌های آرام روی پوست برای پخش کرم استفاده نمایید.

خلاصه ویژگی‌های محصول :

مناسب انواع پوست‌های خشک، چرب، معمولی

مواد تشکیل دهنده بدون حساسیت

برای پخش مایه فونداسیون، انواع کرم پودر، بی بی کرم، سی سی کرم، پرایمر، کانسیلر و محصولات این چنینی مناسب است

دوسر متفاوت برای کارهای مختلف

پخش یکدست کرم و نتیجه ای صاف و طبیعی

دارای رنگ‌های سالم و محلول در آب

قابل شستشو و استفاده دوباره

قابل بازیافت

عمر مفید سه ماه

محصول کشور آمریکا

توضیحات تکمیلی
برند

بیوتی بلندر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسفنج بیوتی بلندر|اسپانج آرایشی بیوتی بلندر |اصل امریکا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید