پیراهن یقه مربعی

  • دومدل یقه.یقه دلبری و یقه روشونه
  • آستین بلند
  • دور یقیه روشونه کش نامرعی برای فیکس شدن رو پوست بدن
  • قد محصول مینی
  • ترکیب و نگهداری جنس I: 95% پنبه، 5% الاستین
  • شستشوی ماشینی با حداکثر دما 30 درجه سانتیگراد
  • فرآیند عادی سفید کننده و مواد غیر نرمال استفاده نکنید
  • ازخشک کن ماشین استفاده نکنید
  • اتو کردن در حداکثر. TEMP 110 درجه سانتیگراد
  • بدون بخار خشک شویی نکنید
  • برند انگلیسی
  • در دو رنگ سبز و مشکی
شناسه محصول: 3154 دسته:

950,000 تومان

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پیراهن یقه مربعی چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر میخواهید همیشه در میان اطرافیانتان خوشتیپ و جذاب به نظر برسید لازم است به تک تک عناصرلباسی که میپوشید ازجمله نوع یقه ، سایز ، جنس پارچه ، آستین و… دقت کنید.عواملل بسیار زیادی در زیباتر شدن یک پیراهن نقش دارند که یقه لباس مهمترین آن ها است.

یقه لباس انواع و اقسام مختلفی دارد که برخی از یقه ها می تواند به زیباتر شدن هرچه بیشتر لباس شما کمک کند و همچنین برخی از یقه ها از پارچه دیگری دوخته شده اند که به صورت تکه ای جداگانه به لباس وصل شده اند و برخی هم به شکل زینت به لباس دوخته شده اند یا برخی از یقه ها قابل جدا شدن هستند و هر زمانی که بخواهید می توانید آن را از لباستان جدا کنید.

 

 

همان طور که می ‌دانید، تنوع مدل‌ های یقه بسیار زیاد است. برخی از یقه‌ ها قدیمی اند، برخی جدید، برخی مدتی زیادی است که از مُد افتاده اند و دوباره پا به عرصه مُد گذاشته اند و برخی دیگر، همواره محبوبیت خود را مانند یقه مربعی یا یقه دلبری حفظ کرده‌ اند.

هر کسی متناسب با سلیقه و استایل مورد موردنظر خود و همچنین جنس و برند پارچه، مدل یقه مورد پسندش خود را انتخاب می ‌کند؛ اما در هنگام انتخاب یقه، باید به عوامل زیادی از جمله ؛ حالت صورت، شانه‌ ها، سایز سینه و مهم تر از همه، فرم بدن توجه کنید ؛ چرا که یقه، نقشِ تعیین‌ کننده‌ ای در ظاهرِ لباس شما خواهد داشت.اگر با دنیای مُد آشناییت نداشته باشید و یقه مختلف را نشناسید، انتخاب یقۀ مناسب برایتان دشوار خواهد بود.

 

 

یقه مربعی یا دلبری

یقه ی مربعی یا یقه دلبری به عنوان یقه ی خشتی هم شناخته می شود، چون فرم آن شبیه مربع و خشت است. این یقه در انواع پیراهن های رسمی و نیمه رسمی کاربرد زیادی دارد. اگر اکسسوری خاصی دارید که می خواهید در یک ‌مهمانی ویژه بدرخشیدد، بهتر است آن را با پیراهن یقه دلبری یا یقه مربعی بپوشید. یقه دلبری، محبوب ترین نوع یقه برای لباس های عروس و لباس های شب است.

این نوع یقه، ظاهری بسیار لوکس و مجلسی به خانم ها می دهد و برای انواع اندام ها مناسب است. یقه دلبرییا یقه مربعی ، در ناحیه سینه، خطی قلب مانند دارد و برای خانم هایی که بالاتنه بسیار پری دارند، یک گزینه ایده آل است. یقه مربعی لباس قادر است بدون نشان دادن کل خط سینه، سبب پررنگ تر و برجسته تر دیده شدن شود.

 

 

پیراهن با یقه مربعی برای چه کسانی مناسب است ؟

در خانم هایی که شانه های کوچک و باریک دارند، اگر پیراهن یقه مربعی انتخاب کنند این خط سبب ایجاد انحنا و پهن تر دیده شدن شانه های آن ها می شود. خانم هایی که چهره شان لاغر و استخوانی است، می توانند با استفاده از تعادلی که این خط نرم ایجاد می کند، چهره ای زیباتر و شاداب تری را پیدا کنند.

اگر خانمی که باسنی پهن دارد، لباسی با چنین یقه ای به تن کند، بالاتنه و پایین تنه اش تعادل ایجاد می شود و همچنین یقه لباس مربعی می تواند بندهایی روی شانه ها داشته باشد، بندهایی در دو طرف بازو داشته باشد و یا مطلقا بندی نداشته باشد. در کل این نوع یقه لباس می تواند به سبک های متنوعی مورد استفاده قرار گیرد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
سایز

سایز لارج ۳۸ تا ۴۴ ( رنگ مشکی ), سایز مدیوم ۳۶ تا ۴۰ ( سبز ), سایز مدیوم ۳۶ تا۴۰ ( رنگ مشکی )

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیراهن یقه مربعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

950,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید