خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز

  • فرمول بسیار رنگی در ۲رنگ درخشان مختلف
  • بافت روان، سبک و ضد آب با پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بالا بدون محوشدن، حرکت روی پوست، ریزش و پوسته شدن
  • دارای یک اپلیکاتور نمدی و مویی ظریف
  • خشک شدن سریع برای ثابت ماندن در تمام طول روز
  • قابل استفاده برای خط چشم های کاملا نازک تا ضخیم
  • آزمایش و تایید شده توسط چشم پزشک
  • بدون آزمایش روی حیوانات (cruelty-free)
  • خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو دارای بافتی سبک همراه با شدت رنگ زیاد
  • سرعت زیاد بر روی پوست که خشک شده و بدون محو شدن و یا پوسته پوسته شدن کاملا به پلک ها چسبیده
  • ضدآب سوپر کالر کیکو بر پایه آب و پلیمر بوده و رنگی فوق العاده همراه با پوششی زیاد ایجاد می کند
  • اپلیکاتور مخروطی خط چشم از نمد نرم
  • ساخت و تولید و خرید از کشور ایتالیا
  • قیمت محصول در وب سایت اصلی۲۰دلار
شناسه محصول: 3156 دسته: ,

1,200,000 تومان

1 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیکو ایتالیا

برند کیکو میلان یکی از برندهای جوان و شناخته شده اروپایی در زمینه تولید محصولات آرایشی به صورت حرفه ای می باشد. محصولات این برند به علت برخورداری از تنوع و کیفیت بسیار بالا و در عین حال بسته بندی و ظاهر فوق العاده لوکسی که دارند، طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.

در برند کیکو میلان محصولاتی از جمله از خط چشم های رنگی ( آبی و سبز ) بسیار پرطرفدارترین و بهترین محصولات آرایشی می باشند. کیکو میلان یک برند تولید کننده محصولات لوازم آرایشی اروپایی در کشور ایتالیا است و در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این برند ایتالیایی با وجود این که برندی است که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته توانسته است ، در همین مدت زمان کوتاه کیفیت بالای محصولات خود را به همه طرفداران خود ثابت کند؛ به گونه ای که نظر بسیاری از بانوان در کشور های جهان را به خود جلب نموده است. هدف این برند ایتالیایی این است که امکان دستیابی تمامی بانوان با هر بودجه ای به را به محصولات آرایشی خود فراهم کند.

از این رو این کمپانی به همه مشتریان خود این امکان را می دهد که در همه زمینه های آرایش و مراقبت پوست با محصولات با کیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه ای زیبا باشند.

 

 

معرفی خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز شماره 04

امروزه بسیاری خانم ها برای ایجاد تغییر و تحولی جدید در سبک آرایش چشمان شان تصمیم میگیرند که به جای استفاده از خط چشم های مشکی از خط چشم های رنگی استفاده کنند. استفاده از خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز می تواند آرایش شما را بسیار زیباتر و چشم نوازتر کند.

خط چشم رنگی و امتحان کردن آن توسط خانم ها دارای چند نکته است که اگر به دقت به آن ها توجه کنید میتوانید این ابزار آرایشی را نیز به کیف آرایشی خود اضافه کرده و زیبایی خود را با خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز چندین برابر کنید.

خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز دارای یک نوک نرم و انعطاف پذیر بوده و به شما اجازه می دهد تا یک خط کاملا دقیق و با ضخامت دلخواه بر روی چشمان زیبایتان بکشید. این خط چشم دارای رنگدانه های بسیار زیبای سبز بوده و کاملا بر روی پلک می چسبد و بدون اینکه پوسته پوسته شود برای مدت زمان طولانی باقی می ماند.

طراحی خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز با استفاده از تکنیک سیستم مویرگی استفاده شده است که خط چشم اجازه می دهد تا مقدار موردنیازی از مواد خط چشم را آزاد کند تا حداقل میزان کنترل دستان شما در حین استفاده از خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز نتیجه ای بی عیب و نقص بدون پوسته پوسته شدن و پخش شدن رنگ سبز ایجاد شود.

استفاده خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز کاملا آسان بوده و به لطف طراحی ارگونومیک نوآورانه آن ضد لغزش می باشد.توصیه می شود پس از هر بار استفاده، درب خط چشم را بخوبی ببندید و نوک آن را به سمت پایین یا افقی قرار دهید.

 

 

 ویژگی‌های خط چشم رنگی مویی سوپر کالر کیکو رنگ سبز شماره 04

فرمول بسیار رنگی خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز با سایه‌های درخشان مختلف دارد که ازبافت روان، سبک و ضد آب با پوشانندگی بالا برخوردار است و همچنین ماندگاری بالا بدون محوشدن، حرکت روی پوست، ریزش و پوسته شدن دارد.

خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز دارای یک اپلیکاتور نمدی و مویی ظریف جهت خشک شدن سریع برای ثابت ماندن در تمام طول روز و قابل استفاده برای خط چشم های کاملا نازک تا ضخیم می باشد که آزمایش و تایید شده توسط چشم پزشک می باشد.

 

 

روش استفاده از خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز

با استفاده از اپلیکاتومویی موجود خط چشم سوپر کالر کیکو می توانید در امتداد ردیف مژه ها خط دلخواه خود را بکشید و باریک بودن یا ضخیم بودن خط چشم را در نزدیکی گوشه خارجی چشم، با یک زاویه کمی آن را به سمت بالا و شقیقه ها متمایل کنید.

قبل از استفاده، محصول را به خوبی تکان دهید تا ماده موجود در آن حل شده و حداکثر تاثیر رنگ را به دست آورید و توجه داشته باشید که هرگز از خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز در قسمت داخلی پلک استفاده نکنید. بعد از بازکردن درب محصول به مدت 6 ماه الی 12 ماه فرصت دارید تا از خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز استفاده کنید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

رنگ

سبز شماره 04

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,200,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید