پالت سایه چشم Nudist ال ای گرل | نودیست | ال ای گرل

750,000 تومان

8 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

یکی از مهم ترین اعضاء در آرایش صورت، چشم ها می‌باشند که ال ای گرل به عنوان یک برند پر طرفدار توانسته این محصول را با رنگ هایی متنوع و متفاوت، برای آرایش چشم ها ایجاد نماید. عرضه پالت سایه چشم Nudist با تنوع بالا باعث کاربرد و جذابیت زیاد آن شده که در آرایش های مختلفی قابل استفاده می‌باشد.

شاید به کار گیری پالت سایه چشم چندان ضرورتی نداشته باشد، ولی خرید آن به عنوان جزئی از لیست لوازم موجود در کیف آرایشی شما، چشم هایی زیبا، جذاب و متفاوت را ایجاد می‌کند. دقت داشته باشید استفاده از رنگ های این محصول که هماهنگ با رنگ پوست و چشم های تان باشد، می‌تواند عاملی تاثیر گذار در زیبا تر نشان دادن شما از حالت عادی محسوب شود.

بررسی ویژگی های پالت سایه چشم Nudist ال ای گرل

پالت سایه چشم Nudist از 12 رنگ مات و براق تولید شده که با ایجاد رنگ های بسیار جذابی بر پشت پلک های شما همراه خواهد بود. طیف رنگی آن شامل رنگ های خنثی تا رنگ های مسی، قهوه ای، نقره ای و مشکی می‌شود که از تناژ رنگی گرمی برخوردار است.

پالت نودیست ال ای گرل در آرایش های برنز و نود کاربردی بوده که پیگمنت های فشرده و پر رنگ یکی از ویژگی های مثبت آن محسوب می‌شود و همین دلیلی برای عدم استفاده بیش از حد آن در هر نوبت مصرف می‌باشد.

پالت سایه چشم Nudist ال ای گرل

بافت نودیست ال ای گرل ، پودری و ابریشمی بوده که در کنار تمام ویژگی ها، ماندگاری بالایی دارد و رنگ های آن شامل 5 رنگ براق و 7 رنگ مات است.

راستی اگر دنبال محصولات ال ای گرل با تنوع زیاد هستید سر محصولات دیگه ماهم برسی کنید.  تولید آن کاملا مورد تایید متخصصان بوده و طیف رنگی متنوع آن باعث شده با خرید پالت سایه چشم Nudist ، کاربرد آن را در انواع آرایش خود مشاهده نمایید.

چگونگی استفاده از پالت سایه چشم نودیست ال ای گرل

استفاده حرفه ای از پالت سایه چشم Nudist به صورت آغشته نمودن ترکیبات رنگ مورد نظر آن به واسطه اپلیکاتور و یا براش با پشت پلک های تان بوده که یکی از نکات مهم در به کار گیری این محصول، توجه به هماهنگی رنگ انتخاب شده با رنگ پوست، چشم و آرایش تان می‌باشد تا جلوه ای زیبا در چهره شما ایجاد کند.

توضیحات تکمیلی
برند

ال ای گرل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه چشم Nudist ال ای گرل | نودیست | ال ای گرل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

750,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید