شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز

 

  • درمان و رفع تمام مشکلات مو و احیا سالنی باشامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز
  • معجزه درمان موخوره
  • درمان خشکی مو
  • محافظت از موها و رنگ مودر برابر آلودگی‌ها و نور خورشید
  • ضد وزی موواحیا و درمان
  • ترمیم موهای آسیب دیده
  • رفع کدری و تیرگی مو
  • حاوی کراتین گیاهی و لخت کنندگی
  • ضخیم تر شدن رشته‌های مو
  • درخشان و براق کردن موها
  • مناسب انواع مو مخصوصا موی خشک و آسیب دیده و رنگ و کراتین شده
  • تولیدو ساخت کشور فرانسه
  • حجم محصول ۴۰۰میل
شناسه محصول: 3311 دسته: ,

ناموجود

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز

کراتین در واقع نوعی پروتئین ساختاری است که به طور طبیعی در موهای ما وجود دارد و تقریباً 89% از موهای ما را تشکیل می‌دهد. این ماده در پوست و ناخن ما نیز وجود دارد. با این حال می‌توان تصور کرد که اهمیت آن برای سلامت کلی موها چقدر مهم است. شامپوهای کراتین یکی از محصولات مراقبتی مو هستند که حاوی کراتین می باشند و بهتر است افرادی که هر روز از وسایل حرارتی استفاده می کنند، موهایشان در معرض نور آفتاب و محیط آلوده قرار می‌گیرد، در آب های کلردار شنا می کنند، در طول سال چندین بار موهای خود را رنگ می کنند و… از شامپوهایی که حاوی کراتین می باشند استفاده کنند.

افرادی که موهایشان دچار خشکی و آسیب شده است با استفاده از شامپوهای کراتین موهایشان ترمیم و بازسازی میشود.برای این منظور برند او لاین شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز ( Eveline Keratin Sahmpoo)  را تولید و روانه بازار کرده است. این شامپو کراتین اولاین 8 در 1 Keratin Color & Repair  موها را به آرامی پاک کرده و به آن ها حالت درخشان و براقی می‌دهد، همچنین به دلیل وجود ذرات کراتین در آن سبب تقویت ساقه موها می‌ شود.

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که موهایتان را رنگ کرده و دچار آسیب یا خشکی شده است توصیه می کنیم حتما از شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز استفاده کنید.

معرفی برند اولاین (Eveline)

یکی از برندهای لهستانی تولیدکننده محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین (Eveline) است که از سال 1983 در حال فعالیت و برنده جایزه بین المللی موفقیت در سال 2020 است. مهم ترین ویژگی محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین تولید انبوده و مطابقت آن ها با استاندارهای روز جهان مبتنی بر توسعه پایدار میباشد. شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز با توجه به محتوای تولید آن از مواد کاملا گیاهی بدون استفاده کردن از مواد شیمیایی و آسیب زرن به پوست توانست یک شامپو با رتبه ی یک جهانی تولید کند.

ویژگی شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز

شامپو کراتین برند اولاین یکی از محصولات فوق العاده آرایشی و بهداشتی ساخت کشور فرانسه است برای افرادی که موهایشان در اثر رنگ کردن خشک یا آسیب دیده شده است. با استفاده مرتب و روزانه از این محصول موهایتان وز و کدر نخواهد شد. عزیزانی که برای خشکی مو یا مو خوره هنوز درمانی پیدا نکرده اند با استفاده از شامپو کراتین 8 کاره اولاین از تاثیر فوق العاده آن شگفت زده خواهند شد. افرادی که رشته موهای نازکی دارند قطعا در برابر آلودگی و نور خورشید دچار آسیب های متعددی هستند که شامپو کراتین 8 کاره اولاین محافظت ویژه ای از این جنس موها دارد.

اگر از آن دسته زیباجو های عزیزی هستید که حوصله ندارید برای کراتینه کردن موهای خود ساعت‌ها در آرایشگاه بمانید، وقتش رسیده که به سراغ شامپوهای کراتینه بروید. در یک نگاه کلی می توان گفت: شامپو کراتینه مو برای موهای آسیب دیده بسیار موثر عمل می‌کند، اما در هر صورت این هم مانند دیگر محصولات مراقبت از مو با یک بار استفاده نمی‌تواند برای شما معجزه کند. این شامپو را تا زمانی که بهبودی کامل حاصل می‌شود باید استفاده کرد.

نحوه استفاده شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز

مقداری از شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز را روی موهای خیس و مرطوب بمالید و به طور کامل روی موهای خود بمالید و ماساژ دهید و مطمئن شوید که از ریشه تا انتها کف می کند و به خوبی موها را شست و شو دهید، سپس با استفاده از نرم کننده موهایی شفاف و نرم و شاداب داشته باشد.

نکته: در کنار شامپوی کراتینه از مصرف شامپوهای حاوی سولفات یا آمونیوم لوریل سولفات و شامپوهای با ph بالا استفاده نکنید و از یک شامپوی معمولی فاقد این عناصر استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

اولاین | Eveline

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو کراتین 8 کاره اولاین قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید