شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس

  • سرشار از بیوتین تقویت کننده و ضد ریزش
  • موهای همیشه تمیز ث سالم
  • حاوی کلاژن افزایش سلامت مو، شاداب کننده و درخشان کننده مو
  • افزایش دهنده ضخامت مو
  • پرپشت کننده ،حجم دهنده
  • تقویت ریشه موجلوگیری از ریزش مو
  • حجم دهنده ، تقویت کننده ، ضد ریزش
  • بدون نیاز به آبکشی و احتیاج به حمام
  • حجم 165ML
  • ساخت و تولید امریکا
شناسه محصول: 3214 دسته: , ,
برند: ترزمه

650,000 تومان

9 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپوی خشک اوجی ایکس چیست و چگونه عمل می کند؟

برای همه افراد پیش آمده است که زمانی تمیل دارید هرچه سریع تر خود را به مهمانی یا جلسه ای مهم برسانید اما می بینید که موهایتان بسیار چرب و بی حالت است و اصلا صورت خوشی ندارد که با چنین ظاهری در مهمانی یا جلستات شرکت کنید ؛ بنابراین در چنین مواقعی است که شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس به کمک شما می آید.

شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس به صورت اسپری تولید می شود و ماده مؤثر اصلی در شامپوی خشک، یک پودر شبیه به  نشاسته ذرت  است که هرگونه الودگی را از کف سر از جمله ، چربی را از روی موها پاک می کند و به موها جلوه ای زیبا و حجیم می دهد.

شما با استفاده از شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس دیگر نیاز به شستشوی سریع موها ندارید و به همین دلیل می تواند در زمانی که عجله برای رفتن به مهمانی یا جلستات مهم دارید می تواند در وقت شما صرفه جویی شود.

 غده های ترشح کننده چربی که در کنار فولیکول های مو قرار دارند، دائما درحال ترشح چربی هستند و این چربی کاملا طبیعی، از موها و پوست سر مراقبت می کند. اما وقتی میزان این چربی های طبیعی روی موها و پوست انباشته شود، به راحتی آلودگی ها و باکتری ها را به سمت خود جذب می کند.

ماده پودری موجود در شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس کلیه چربی های سر را می پوشاند و رایحه اضافه شده به آن، به موها حالتی ترو تازه می دهد تا زمانی که شما فرصتی برای دوش گرفتن بیابید. می توانید از شامپوی خشک مناسب با موهایتان استفاده کنید.

 

 

ویژگی شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس

شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس دارای فرمولاسیون بسیار غنی بیوتین و کلاژن می‌باشد و به دلیل وجود بیوتین در این محصول موجب تقویت ریشه و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. استفاده از این shampoo حجم و ضخامت تارهای مو را به شکل اعجاب انگیزی افزایش می‌دهد و با فرمولاسیون غنی از مواد مغذی.

ظاهری زیبا، شاداب و درخشانی را به مو می‌بخشد.شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس حاوی ویتامین B7، بیوتین و پروتئین هیدرولیز شده گندم و همچنین حاوی کلاژن افزایش سلامت مو، شاداب کننده و درخشان کننده مو است که چربی اضافی موها را گرفته و موها را پر پشت و حجیم تر می‌کند و موهایی شاداب و زیبا را به شما هدیه می‌دهد و از ریزش موی شما نیز جلوگیری می کند.

 

 

مزایای استفاده از شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس

 

 

 فاصله بین شستشوی موها را طولانی تر می کند.

بیشتر شامپوهای معمولی حاوی مواد شیمیایی بسیار قئی ازجمله سولفات هستند که اگر روزانه استفاده شوند، چربی مفید روی موها را از بین می برند اما شما با استفاده از  شامپوی خشک می توانید فاصله بین شستشوی موها را افزایش دهید.

 

 

به موها حجم می دهد

استفاده از شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس  بدون اینکه موهایتان را سشوار بکشید به آن ها حالت می دهد که می تواند ، یکی از بهترین راه ها برای حجیم کردن موها به حساب آید که به ویژه اگر موهای کم پشت و نازکی داشته باشید این محصول می تواند زیبایی شما را دوچندان کند.

 

 

برای موهای رنگ شده مفید است.

استفاده روزانه از شامپوی معمولی باعث کاهش ماندگاری رنگ مو می شود و علاوه بر آن ، موهای رنگ شده یا دکلره شده، در معرض شستشوهای زیاد و حالت دهی با وسایل برقی آرایشی ، آسیب پذیر هستند اما با  استفاده از شامپوی خشک اوجی ایکس بین دفعات شستشو، باعث می شود رنگ موی شما دوام بیشتری را پیدا کند و برای هرگونه حالت دهی مو آماده باشد.

 

 

روش مصرف شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس

هر گونه سنجاق و گیره و کش مو را از سر خود بردارید و موهایتان را با یک شانه صاف و مرتب صاف کنید و گره‌ها و در هم تنیدگی‌های مو را از بین ببرید و سپس شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس را در فاصله حدود 20سانتی‌متر دور تر از موهایتان نگه دارید.

از قسمت تاج سر شروع کنید و مقدار کمی از آن را بر روی ریشه‌های مو اسپری نمایید و تمام موهایتان را در ادامه اسپری کنید. و برای نگه داری شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس دقت کنید که دور از حرارت و هرگونه منابع اشتعال نگهداری شود در معرض نور خورشید قرار ندهید و همچنین در دمای بیشتر از 55 درجه سانتیگراد و در دسترس کودکان قرار ندهید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ترزمه

حجم

165 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو خشک بیوتین و کلاژن او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

650,000 تومان

9 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید