پالت سایه رولوشن پرو ریجنریشن | 18رنگ Goldmine رولوشن پرو

دارای تم رنگی طلایی، گرم، قهوه‌ای و نارنجی
قابلیت ایجاد رنگ‌های تخصصی و حرفه‌ای
سایه‌هایی با پایان مات ابریشمی و براق
قابل استفاده برای آرایش روزانه و شبانه
ضدخشونت علیه حیوانات و وگان
حاوی 18 رنگ سایه متنوع و زیبا
میزان رنگدانه‌های بسیار زیاد
قیمت مناسب و کیفیت بالا
دوام و ماندگاری بسیار بالا
قابلیت ترکیب بالا

برند: رولوشن

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پالت سایه پرو ریجنریشن رولوشن ۱۸ رنگ  از جمله لوازم آرایشی است که برای آرایش چشم‌ها کاربرد دارد. خانم‌ها در هنگام آرایش چشم، معمولا سایه چشم را با توجه به رنگ چشم خود انتخاب می‌کنند و رنگی نزدیک به رنگ چشم خود را بر می‌گزینند. این پالت، محصولی است که دارای رنگ‌های زیبا و بی‌نظیری است و شما می‌توانید از آنها نهایت استفاده را ببرید و حتی از رنگ‌هایی که با رنگ چشم شما همخوانی ندارد در موارد دیگر استفاده کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری خدمت شما ارائه کنیم.

ویژگی‌ های پالت سایه چشم ۱۸ رنگ پرو ریجنریشن

پالت سایه پرو ریجنریشن رولوشن در ۱۸ رنگ متنوع و زیبا به صورت مات و براق بوده و رنگدانه‌های زیادی دارد و شما می‌توانید با استفاده از مقدار کمی از هر یک از سایه‌ها، رنگ دلخواه را روی پلک خود پدید آورید. از میان رنگ‌های متنوع آن می‌توان به رنگ‌های طلایی گرم، قهوه‌ای و نارنجی اشاره کرد. شما می‌توانید با ترکیب آنها با رنگ‌های دیگر رنگ‌های منحصر به فردی را ایجاد کنید.

 

شما می‌توانید با استفاده از محصول مزبور برای زیبا و جذاب کردن پلک‌هایتان در روز یا شب استفاده کنید. آرایش چشم پالت سایه مناسبی می‌خواهد که قابلیت ترکیب رنگ بالایی داشته باشد و به راحتی روی پوست بخوابد و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد که این محصول تمام این ویژگی‌ها را دارد. این پالت سایه چشم، ضد خشونت علیه حیوانات و وگان بوده و کیفیت و قیمت مناسبی دارد.

برای خرید پالت سایه‌ پرو ریجنریشن رولوشن ۱۸ رنگ می‌توانید به بخش محصولات سایت مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. بعد از خرید آن و در هنگام استفاده بهتر است ابتدا از کانسیلر استفاده کنید و سپس با انگشت یا براش یکی از رنگ‌های نسبتا روشن و مات را برای زیرسازی آرایش چشم به کار ببرید و بعد از این مرحله، از رنگ‌های براق و تیره استفاده کنید. رنگ انتخابی شما باید کمی تیره‌تر از رنگ زیرسازی باشد.

 

بعد از انجام زیرسازی با استفاده از رنگ تیره‌تر، سایه مورد نظر را به گوشه داخلی و خارجی چشم‌هایتان بزنید و سپس رنگ روشن و براقی را برگزینید و به قسمت مرکزی پلک خود بمالید. در پایان و برای زیباتر کردن چشم‌ها، روشن‌ترین و براق‌ترین رنگ‌ها را برای هایلایت استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم به کار ببرید و به این ترتیب در کنار استفاده از لوازم آرایش دیگر با استفاده از آرایش چشم پالت سایه، آرایش زیبایی را روی صورت خود پیاده کنید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مشخصات کامل و خرید این محصول با کیفیت به وب‌سایت ما مراجعه کنید و این محصول منحصر به فرد را با قیمت مناسب‌‌تر از قیمت بازار خریداری کنید‌.

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

رولوشن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه رولوشن پرو ریجنریشن | 18رنگ Goldmine رولوشن پرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید