پالت رژلب میبلین امریکا مات و نرم مدل 90| شماره 3

  • شامل پرایمر، خط لب، رژ لب و هایلایتر
  • دارای اپلیکاتور دو طرفه برای رژلب و خط لب
  • مناسب برای گریم و کانتورینگ لب
  • دارای رنگدانه های غنی با ماندگاری بالا
  • نرم و مرطوب کننده لب
  • قابلیت ترکیب رنگ
  • ماندگاری طولانی و بالم لب
  • محصول کشور آمریکا
شناسه محصول: 119 دسته: , , برچسب:

ناموجود

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پالت رژلب میبلین امریکا Maybelline شماره ۰۲ دارای چند ویژگی جالب و منحصر به فرد برای آرایش لب می باشد. در این پالت در ستون سمت چپ از بالا به پایین سه خط لب وجود دارد و در ستون راست رو به روی هر. خط لب سه رنگ رژلب موجود می باشد که می توان با هر رژ لب خط لب مخصوص خود رژ لب زده شود و همچنین رنگ ها و یا خط لب ها را برای به دست آوردن رنگ های جدید ترکیب کرد.
هایلایتر این پالت جهت روشن نشان دادن و برجسته کردن بعضی از نقاط لب. برای ایجاد حجم و زیبایی هر چه بیشتر لب به کار برده می شود و جزء محدود پالت لب های می باشد که دارای هایلایتر برای آرایش حرفه ای لب است.این محصول شامل ۶ رنگ رژ مات و یک رنگ هایلایتر می باشد.قسمت خارجی لب را با استفاده از انتهای زاویه دار قسمت کوچکتر برس دوسر، خط لب دقیقی بکشید.

خرید پالت رژلب میبیلین امریکا

 

توضیحات بیشتر درباره پالت رژلب میبلین

پالت رژ لب و کانتور میبلین اصل (Blushed Bombshell)، مجموعه‌ای از 7 رنگ پرکاربرد برای آرایش لب را در خود جا داده است. پالت رژ لب میبلین دارای سایه‌های مات در طیف‌های صورتی و کالباسی. متمایل به نود است که برای استفاده جهت کانتور لب، رژ لب و هایلایتر لب مناسب هستند. این مجموعه یک براش دو سر هم دارد که برای استفاده از پالت مناسب است. با داشتن پالت 7 تایی میکاپ لب Maybelline شماره 2، شما یک ست کامل از آنچه را که برای میکاپ لب در آرایش نیاز است، یکجا خواهید داشت.

پالت رژ لب و کانتور میبلین Blushed Bombshell حاوی ۷ سایه رنگی برای لب‌ها با جلوه‌ای مات و مخملی و رنگدانه‌های باکیفیت است. با کمک این رنگ‌ها می‌توانید محدوده یا خط لب خود را مشخص کنید، سپس لب‌ها را رنگ آمیزی کنید و در نهایت با استفاده از رنگ بسیار روشن،. آن‌ها را هایلایت کنید تا پرتر بنظر برسند. پالت رژ لب میبلین وزنی سبک دارد و غنی از رنگدانه است تا سایه‌ها. پررنگ و برای ایجاد رنگ دلخواه مناسب باشند. اگر طرفدار رژهای پالتی هستید. و دوست دارید رژ. شما مخلوطی از چند رنگ مختلف باشد، این محصول میبلین یکی از اولین پیشنهادهای. ما به شما خواهد بود و می‌تواند جایگزین خوبی برای خرید چندین رژ لب جامد با رنگ‌های مختلف باشد.
کل قسمت لب را با استفاده از انتهای بزرگتر برس دو سر رنگ آمیزی کرده و مخلوط کنید.با استفاده از انگشت ، مرکز لب خود را هایلایت کنید.
روش استفاده:
1. قسمت خارجی لب را با استفاده از انتهای زاویه دار قسمت کوچکتر برس دوسر، خط لب دقیقی بکشید.
2. کل قسمت لب را با استفاده از انتهای بزرگتر برس دو سر رنگ آمیزی کرده و مخلوط کنید.
3. با استفاده از انگشت ، مرکز لب خود را هایلایت کنید.

لوازم آرایشی لب

توضیحات اجمالی پالت رژلب میبلین امریکا

– حاوی یک پرایمر
– حاوی 3 رنگ خط لب
– حاوی 3 رنگ رژ لب مات
– حاوی یک رنگ هایلایتر
– حاوی موم عسل جهت تغذیه و نرمی لب
– حاوی برس دو طرفه اپلیکاتور

پالت رژ لب میبلین Maybelline Color Drama محصولی باکیفیت و کامل جهت ترکیب و ایجاد رژ لب زیبا و دلخواه می باشد. پالت رژ لب میبلین دارای چهار ستون با کاربرد مختلف است که از سمت چپ ستون اول حاوی پرایمر بوده که در ابتدا بر روی لب برای حفظ رطوبت و ماندگاری رژ لب مورد استفاده قرار می گیرد. در ستون دوم سه رنگ خط لب برای ایجاد ظاهر صاف و دقیق لب مورد استفاده قرار می گیرد. در ستون سوم سه رنگ رژ لب مات قرار داشته و در ستون چهارم یک رنگ هایلایت جهت نمایش برجسته تر و حجیم تر لب مورد استفاده قرار می گیرد.
توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

آمریکا

برند

میبلین | Maybeline

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت رژلب میبلین امریکا مات و نرم مدل 90| شماره 3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید