ماسک کراتین فوری برزیلی|LAE SA LUAY| ترمیم کننده

برند: lae sa luay

600,000 تومان

1 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اگر شما هم به دنبال داشتن مو هایی بدون نقص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ماسک کراتین فوری برزیلی را در حجم 250 میل خریداری نمایید که برای مو های آسیب دیده بی نظیر است. تقویت ریشه مو ها، ضد ریزش بودن و سازگاری با انواع مو از ویژگی های آن می‌باشد.

مشخصه های ماسک کراتین و ترمیم کننده LAE SA LUAY

ماسک کراتین LAE SA LUAY به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای مراقبت از مو، از ویژگی هایی نظیر درمان مو های خشک، شاخ دار و شوره سر برخوردار می‌باشد. همچنین این محصول در برطرف سازی شپش سر و گره های مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترکیبات ارگانیک سازنده ماسک کراتین LAE SA LUAY شامل کراتینی طبیعی و غلیظ، پودر مروارید، ویتامین B5 و انواع روغن های جوجوبا، روغن های معدنی و روغن میوه می‌باشد که ترکیب ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آن ها در کنار هم، محصولی فوق العاده را ساخته است.نحوه استفاده از ماسک کراتین فوری

در کنار تمام ویژگی های ماسک کراتین فوری برزیلی، می‌توان به درخشندگی و ایجاد براقیت در اثر مصرف آن اشاره کرد، همچنین چرب نبوده و وجود مقادیر مناسبی از ویتامین B5 در این محصول سبب جلوگیری از ریزش مو ها می‌شود و با رشد و تحریک مو های شما همراه است.

با خرید ماسک کراتین فوری برزیلی هرگز نگران تغییر رنگ مو های خود نباشید، زیرا علاوه بر تثبیت رنگ، شادابی مو های تان را به همراه خواهد داشت. اگر دفعات زیادی از سشوار یا اتو مواستفاده می‌کنید، این محصول ایده خوبی جهت افزایش مقاومت مو ها می‌باشد.

ماسک کراتین فوری برزیلی

علاوه بر احیا مو های خود، می‌توانید برای صافی نیز ماسک کراتین LAE SA LUAY را به کار بگیرید. همچنین با مصرف آن دیگر نگران مو خوره نباشید، زیرا در رفع آن نیز نقش دارد. از دیگر ویژگی های آن می‌توان به مواردی مانند تقویت پیازچه مو، رفع شکستگی مو ها و کاربرد ماسک کراتین فوری برزیلی برزیلی در برطرف نمودن شپش سر اشاره کرد.

نحوه استفاده از ماسک کراتین فوری LAE SA LUAY

 

برای مصرف ماسک کراتین فوری برزیلی کاملا گیاهی، باید مقداری از آن را با مو های خشک و کاملا تمیز خود آغشته نمایید؛ سپس در حدود پانزده دقیقه ماساژ دادن مو های خود، می‌توانید آبکشی نمایید و تاثیر فوق العاده آن را بر روی مو های خود مشاهده کنید.

 

 

 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

توضیحات تکمیلی
برند

lae sa luay

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک کراتین فوری برزیلی|LAE SA LUAY| ترمیم کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

600,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید