ریمل پارادایز لورال

  • حاوی روغن های گیاهی تقویت کننده مژه ها ،بدون ریزش
  • حجم دهنده،بلند کننده،حالت دهنده
  • دارای رکورد فروش جهانی و جایزه الور امریکا
  • مشابه ریمل از برند توفیسد و‌مورد توجه تمام بلاگرهای ارایشی دنیا
  • ماندگاری بالا ،بدون ریزش و سیاه کردن و پخش شدن
  • رنگ ابی ضد اب وواترپروف،رنگ صورتی معمولی
  • حاوی روغن کرچک، روغن جوجوبا
  • حاوی روغن نخل، روغن زیتون،حاوی عصاره گل سنتورا
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3046 دسته: ,
برند: لورآل

499,000 تومان

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ریمل پارادایز لورال پاریس، دارای براش فوق العاده نرم می باشد و به همراه فرمول ابریشمی و یکدستی که دارد، مژه هایی به نرمی و پر پشتی پر ایجاد می کند.

ریمل پارادایز لورال حاوی روغن کرچک می باشد و از خرد و پوسته پوسته شدن ریمل روی مژه ها جلوگیری می کند. رنگ ریمل پارادایز لورال اصل بسیار مشکی بوده و کیفیت آن به قدری بالاست که به خوبی روی مژه‌ها می‌نشیند و حالت پوسته پوسته بر روی تارهای مژه ایجاد نمی‌کند یا به عبارتی حالت ماسیدگی روی مژه ها ایجاد نمی کند.

در ترکیب ریمل پارادایز لورال از روغن کرچک، روغن جوجوبا، روغن نخل، روغن زیتون و عصاره گل سنتورا (نوعی گل هندی که به عنوان گونه ای از گل زعفران نیز شناخته می شود) استفاده شده است.با خرید ریمل پارادایز لورال دیگر نگران ریختن ریمل بر زیر چشم و یا پخش شدن آن نباشید، چون این ریمل لورال به خوبی روی تارهای مژه قرار میگیرد و هیچ گونه ریزشی ندارد.

پیگمنت‌های مشکی غنی مورد استفاده در ریمل پارادایز لورال ، با وجود آنکه ضد آب نیست، اما می‌تواند تا ۱۶ ساعت بر روی مژه‌ها بماند.در یک نظر سنجی بین مصرف کنندگان این محصول، مشاهده شد که ۹۱ درصد از آن‌ها مدعی بودند با این ریمل مژه‌های پر رنگ و حجیم، ۸۷ درصد مژه‌های زیباتر و ۹۸ درصد مژه‌های بلندتری داشتند.

 

 

ریمل پارادایز لورال پاریس، دارای براش فوق العاده نرم می باشد و به همراه فرمول ابریشمی و یکدستی که دارد، مژه هایی به نرمی و پر پشتی پر ایجاد می کند. این ریمل حاوی روغن کرچک می باشد و از خرد و پوسته پوسته شدن ریمل روی مژه ها جلوگیری می کند.

براش نرم و موج دار این ریمل بیشترین مواد را در خود نگه می دارد و با بیش از 200 فیبر تک تک مژه ها را تسخیر می کند تا حجمی فوق العاده به مژه ها بدهد. این ریمل بلند کننده و حجم دهنده، مژه های چتری و بسیار نرمی را همانند پر برایتان فراهم می کند بدون اینکه پخش یا پوسته پوسته شود.

91 درصد از خانم ها پس از استفاده مژه هایی پر پشت و حجیم را تایید نموده اند.
87 درصد از خانم ها پس از استفاده زیبایی بیشتر مژه ها را تایید نموده اند.
98 درصد از خانم ها پس از استفاده تاثیر بلند کنندگی این محصول را تایید نموده اند.

ویژگی ها ریمل پارادایز لورال

  • بلند کننده و حجم دهنده
  • دارای براش فوق العاده نرم
  • دارای فرمول ابریشمی و یکدست
  • حاوی روغن کرچک
  • بدون سیاه کردن زیر چشم
  • بدون پخش و ریزش

 

 

روش استفاده از ریمل پارادایز لورال

برای استفاده از ریمل،فرچه آغشته به ریمل را روی مژه ها بکشید و فرچه را داخل محفظه بالا و پایین نکنید چون باعث ورود هوا و خشک شدن ریمل می شود. سپس فرچه را در انتهایی ترین قسمت مژه ها یعنی نزدیک پلک گذاشته و به آرامی به سمت سر مژه ها بکشید،این کار را تا رسیدن به حجم و حالت دلخواه مژه ها ادامه دهید.برای داشتن نگاهی جذاب تر، به مژه های پلک پایین نیز ریمل بزنید.

معرفی برند لورآل

در سال 1907 میلادی شیمیدان 26 ساله ای به نام Eugene Schueller در لابراتوار خود در پاریس شروع به ترکیب مواد مختلف نمود و به اولین ترکیب اولین رنگ موی شیمیایی دست پیدا نمود. او اختراع خود را در Parisian Hairdresser به ثبت رساند و به این ترتیب کمپانی لورآل متولد گردید. لورآل با سابقه ای یکصد ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان اولین است.هم اکنون در فروشگاه آرایشی و زیبایی زنونه می توانید محصولات این برند را با ضمانت و اطمینان از اصالت آن ها خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی
برند

لورآل

رنگ

آبی, صورتی

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل پارادایز لورال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

499,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید