بالم لب تایرز | پرتقالی | وانیلی | نعناع | اورجینال

شناسه محصول: نامعلوم دسته: , برچسب:
برند: تایرز

250,000 تومان

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آیا توجه کرده اید که لب‌ها و شادابی لب چه تاثیری در زیبایی دارد؟ حتما می‌دانید که پوسته پوسته شدن و خشکی لب چقدر بر زیبایی تاثیر منفی می‌گذارد. برای همین شما باید برای محافظت و شادابی لب‌هایتان فکری بکنید. ما به شما بالم لب تایرز را پیشنهاد می‌دهیم. بالم لب تایرز بی نظیر با ترکیبات موثری که دارد به لب‌های شما طراوت و شادابی عجیبی هدیه می‌دهد. به طوری که با چند بار استفاده از این محصول شاهد اثرات ویژه ای خواهید بود.

بالم لب تایرز

رنگ های  بالم لب تایرز  :

این محصول برای رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها فوق العاده است. شما اگر لب‌های خشکی دارید روزانه چندبار از این محصول استفاده نمایید تا شاهد اثرات معجزه آسای آن باشید.

از آن جایی که این محصول دارای عصاره طبیعی پرتقال ، وانیل و نعناع  است، طعم و بوی بی نظیری دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از این رایحه‌ها را انتخاب نمایید.

این محصول به خاطر داشتن ویتامین E و روغن‌های مفید لب شما را به خوبی تغذیه می‌کند. همچنین به خاطر خاصیت مرطوب کنندگی مناسبی که دارد طراوت و شادابی را به لب‌هایتان هدیه می‌دهد.

اگر پوست لب شما حساس است حتما از این محصول استفاده نمایید. زیرا با داشتن آنتی اکسیدان‌های مفید لب شما را از آسیب‌های خارجی محافظت می‌کند.

این محصول به خاطر داشتن مواد مفید و مغذی لب‌های شما را ترمیم کرده و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. از این رو شما پس از مدتی شاهد نرمی و طراوت لبتان خواهید بود.

این محصول حاوی عصاره دانه گیاه Hemp است که یکی از مهم ترین مواد آبرسان طبیعی است. به همین دلیل شما با استفاده از این محصول دیگر لب‌هایی خشک و خشن نخواهید داشت.

بالم لب تایرزلوسیون دراماتیکالی

خلاصه ویژگی‌های محصول

رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها

حاوی عصاره طبیعی پرتقال ، وانیل و نعناع

حاوی ویتامین E و روغن‌های مفید لب

حاوی آنتی اکسیدان‌های مفید

آبرسان قوی به خاطر داشتن عصاره دانه گیاه Hemp

ویژگی های بالم لب تایرز

توضیحات تکمیلی
رنگ

پرتقالی, نعنایی, وانیلی

برند

تایرز

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالم لب تایرز | پرتقالی | وانیلی | نعناع | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

250,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید