کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر مدل Hydraliss 10 IN 1

  • بدون سولفات و پارابن و مواد شیمیایی
  • کنترل کننده وز موها
  • نرم کننده قوی موها
  • براق و درخشان کننده موها
  • مناسب انواع موها و موهای فرو وز که احتیاج به لختی با سشوار و موصاف کن دارند
  • حاوی ترکیبی از عصاره های طبیعی و ویتامین B3 و B6
  • تغذیه و آبرسانی مو و جلوگیری از خشکی آن
  • رطوبت رسان بسیار عمیق تارهای مو
  • ترمیم کننده موهای آسیب دیده
  • ضد موخوره و دو شاخه شدن موی سر
  • محافظت کننده از مو در برابر حرارت
  • تسهیل کننده صافی مو با سشوار یا اتو
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
  • حجم محصول۴۰۰میل
شناسه محصول: 3141 دسته: , ,
برند: گارنیر

ناموجود

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند گارنیر

برند گارنیر در سال 1904 برای اولین بار توسط شخصی به نام آلفرد آمور گارنیه نولید شد. اولین محصول ثبت شده توسط برند گارنیر یک یک لوسیون مو با فرمولی کاملا طبیعی بود. برند گارنیر از همان ابتدای تاسیس هدف خود را  در جهت ساخت محصولاتی با فرمول کاملا طبیعی قرار داد تا علاوه بر درمان هرگونه آسیب مو و پوست انسان جلوگیری کند بلکه کمترین میزان عوارض را نیز برای محیط زیست داشته باشد.

این کمپانی از پیشروان حفظ محیط طبیعی می باشد در واقع از اهداف اولیه این برند است و علت شهرت آن نیز تولید محصولات با فرمولاسیون ویژه که نه تنها موجب عوارضی برای موها و پوست نمی شود بلکه هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. برند گارنیر را می توان برند طبیعت نام گذاری کرد ، زیرا این برند در تولید محصولات خود به دنبال کشف ارگانیک ترین مواد موجود در طبیعت است.

 

کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر

 

معرفی کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر

کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر ، محصولی چند منظوره و حاوی عصاره های طبیعی جهت آبرسانی و احیای صافی موها، رفع وز و مراقبت از موها در برابر عوامل آسیب رسان فیزیکی و شیمیایی می باشد. کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر حاوی آمینو کراتین مایع جهت تقویت و ترمیم ساختار مو و روغن آرگان جهت تغذیه و نرمی موها است که در نتیجه موهایی صاف، منظم و درخشان همراه با نرمی و سلامت آن است.

کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر مناسب انواع موها و موهای فرو وز که احتیاج به لختی با سشوار و انواع اتوهای مو دارند می باشد که این محصول علاوه بر رطوبت رسان بسیار عمیق تارهای مو حاوی ترکیبی ازعصاره های طبیعی و ویتامین B3 و B6، ترمیم کننده موهای آسیب دیده و عملکرد این کرم ضد موخوره و دو شاخه شدن موی سر می باشد.

 

 

تاثیر ویتامین B3 و B6 بر مو چگونه است ؟

ویتامین B به گروهی از ویتامین ها گفته می شود که اگرچه با یکدیگر ارتباط دارند، اما متفاوت از هم هستند. هشت عضوخانواده ویتامین B شامل ویتامین B1 یا تیامین، ویتامین B2 یا ریبوفلاوین، ویتامین B3 یا نیاسین، ویتامین B5 یا اسید پانتوتنیک، ویتامین B6 یا پیریدوکسین، ویتامین B7 یا بیوتین، ویتامین B9 یا اسید فولیک، و ویتامین B12 یا کوبالامین می شوند.

از آنجایی که B3 برای بهبود جریان خون در کلیه قسمت های بدن علل خصوص در قسمت کف سر باعث افزایش کیفیت خواب و افزایش سطح کلسترول خوب مفید است و به سلامت بیشتر موها نیز کمک می‌کند. با وجود ویتامین B3 در کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر می توانید موهای سالم و زیبا و در عین حال کنترل کننده وزها داشته باشید.

ویتامین B6 مانند ویتامین‌های گروه B در کلیه عملکرد اساسی بدن نقش مهمی را ایفا می‌کند. ویتامین B6 در ترشح هورمون‌های آرامش بخش موثر بوده و با کاهش استرس، می تواند ریزش مو را به صورت قطعی از بین ببرد. اگر از قرص بکمپلکس برای مو استفاده می‌کنید، با وجود ویتامین B6 می‌توانید استرس را بهتر مدیریت کرده و همچنین هرگونه شوره والتهابات پوست سر را کاهش دهید و این موارد می تواند در سلامت و افزایش استحکام موها موثر واقع شوند.

 

 

روش استفاده از کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر

برای بهترین نتیجه ابتدا با شامپوی مخصوص مناسب خود، موهایتان را بشویید؛ سپس زمانی که موهای شما 70% رطوبت دارد، مقداری از کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر را روی موی نم دار خود از ریشه ها تا انتهای ساقه ها ماساژ دهید. سپس اجازه دهید مواد نرم کننده و تقویت کننده موجود دراین کرم مو، موی شما را تقویت و آبرسانی کند و پس از 10 دقیقه موهایتان را به آرامی شانه بزنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

400 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مو صاف کننده و لخت کننده مو فر گارنیر مدل Hydraliss 10 IN 1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید