کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر مدل Vitamine & Forza 10 IN 1

  • بدون سولفات و پارابن و مواد شیمیایی
  • ترمیم کننده موهای آسیب دیده
  • تغذیه و تقویت کننده مو
  • پرپشت کننده مو
  • ضد ریزش و کنترل ریزش و رشد دوباره
  • براق و درخشان کننده مو
  • آبرسان و مرطوب کننده مو
  • نرم کننده مو
  • جلوگیری از آسیب مو در حین شانه کشی
  • ضد موخوره و درمان موخوره
  • دارای فرمولاسیون وگان بدون تست حیوانی
  • حاوی عصاره پرتقال خونی و بیوتین
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
  • حجم محصول۴۰۰میل
شناسه محصول: 3142 دسته: ,
برند: گارنیر

550,000 تومان

ناموجود

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر

امروزه برای مراقبت از مو، محصولات بسیار متنوعی در سطح بازار وجود دارند که کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر ، محصولی ویژه برای تقویت و بازیابی سلامت مو می باشد و در بیشتر اوقات نقش اصلی را در افزایش حالت پذیری تارهای مو دارد. کرم های مو نیز همانند سایر محصولات مراقبت ازمو، علاوه بر زیبا تر شدن براساس جنس مو خواص بسیار زیادی دارند.

کمتر محصولی در سطح بازار وجود دارد که برای انواع مو طراحی شده باشد که بتواند پاسخی مناسب برای جزئی ترین مشکلات مو ارائه کند از آن دسته محصولات استثنایی برند کارنیر که هر فردی به نوبه خود می تواند با استفاده از این کرم، دیگر نیازی به ماسک و کرم های مو دیگر نداشته باشد، کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر است.

 

 

ویژگی کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر

همان طور که از نام این محصول فوق العاده و شگفت انگیز پیداست، کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر ؛ به صورت معجزه آسایی تارهای مو و پوست سر را ویتامین رسانی می کند. این کرم بدون شک یک تقویت کننده موثر برای تارهای مو بوده و با بهره مندی از مواد مغذی و ویتامین های مختلف از جمله ویتامین C، درخشش طبیعی مو را بازیابی می کند و شادابی را به موهایتان بازمی گرداند.

کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر ترمیم کننده موهای آسیب دیده ، تغذیه و تقویت کننده مو ، تغذیه و تقویت کننده مو ، ضد ریزش و کنترل ریزش و رشد دوباره و حاوی عصاره پرتقال خونی و بیوتین می باشد.این محصول به سرعت جلوی ریزش مو را می گیرد و به پیاز و ساقه مو استحکام می بخشد و سبب کاهش آثار تخریبی رادیکال های آزاد روی تارهای مو و ممانعت از شکنندگی تارهای مو می تواند از مهم ترین ویژگی های کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر می باشد.

 

 

ویتامین های موجود در کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر

با مصرف کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر حاوی عصاره پرتقال توسرخ و ویتامین C می توانید نتیجه تامین این ویتامین را در تارهای موهایتان مشاهده کنید. ویتامین C یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و شناخته شده در صنعت تولیدات آرایشی و بهداشتی حرف اول را می زند و نه تنها می تواند در سلامت پوست معجزه کند بلکه اکسیری فوق العاده برای آبرسانی تارهای مو می باشد.

که می تواند جلوگیری از آسیب مو در حین شانه کشی کند. ویتامین C رطوبت موردنیاز تارهای مو را تامین می کند و باعث بازیابی درخشش و شادابی اولیه مو می گردد. این ماده تاثیر موثر دارای فرمولاسیون وگان بدون تست حیوانی و در جلوگیری از شکنندگی مو نقش دارد. بیوتین یا همان ویتامین B7 یک ویتامین حلال در آب است که در مواد غذایی همچون تخم مرغ، شیر و موز می توانید پیداکنید و تاثیر خارق العاده در کاهش ریزش مو دارد و به صورت اساسی تارهای مو را تقویت می کند

 

 

روش استفاده از کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر

پس از استحمام مقدار مناسبی از کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر را روی کف دست بریزید و بر روی موهای خشک و یا مرطوب از وسط ساقه تا انتهای مو ماساژ دهید تا مواد به صورت کامل جذب مو گردد. موها را شانه بزنید و البته ناگفته نماند که این محصول بدون نیاز به آبکشی می باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

400 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم موی ضد ریزش و ویتامین رسان گارنیر مدل Vitamine & Forza 10 IN 1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید