کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر مدل ALOEVERA AIR DRY CREAM

  • بدون سولفات و پارابن و مواد شیمیایی
  • ضد وز و دمیج
  • نرم کننده فوق العاده
  • بسیار سبک و بدون چربی
  • کمک به صافی و براقیت مو
  • تغذیه و جوانسازی ساختار مو
  • حاوی ژل آلوئه ورا و گلیسیرین گیاهی
  • دارای فرمولاسیون گیاهی
  • مانع از شکنندگی
  • تقویت کننده و شاداب کننده
  • حالت دهنده مو به هر سبکی
  • ساخت و تولید کشور فرانسه
  • حجم محصول۴۰۰میل
شناسه محصول: 3143 دسته: , ,
برند: گارنیر

ناموجود

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر مدل ALOEVERA Air Dry Cream

معرفی برند گارنیر

برند گارنیر در سال 1904 برای اولین بار توسط شخصی به نام آلفرد آمور گارنیه نولید شد. اولین محصول ثبت شده توسط برند گارنیر یک یک لوسیون مو با فرمولی کاملا طبیعی بود. برند گارنیر از همان ابتدای تاسیس هدف خود را  در جهت ساخت محصولاتی با فرمول کاملا طبیعی قرار داد تا علاوه بر درمان هرگونه آسیب مو و پوست انسان جلوگیری کند بلکه کمترین میزان عوارض را نیز برای محیط زیست داشته باشد.

این کمپانی از پیشروان حفظ محیط طبیعی می باشد در واقع از اهداف اولیه این برند است و علت شهرت آن نیز تولید محصولات با فرمولاسیون ویژه که نه تنها موجب عوارضی برای موها و پوست نمی شود بلکه هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. برند گارنیر را می توان برند طبیعت نام گذاری کرد ، زیرا این برند در تولید محصولات خود به دنبال کشف ارگانیک ترین مواد موجود در طبیعت است.

 

کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر

 

معرفی کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر

کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر آلوئه ورا و گلیسرین بوده و بدو نیاز به سشوار نیز قابل استفاده است. با استفاده از کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر گارنیه، موهای شما حالت پذیر خود را تا 24 ساعت حفظ کرده و از هرگونه وز شدن و موخوره جلوگیری می کند. فرمولاسیون گارنیه حاوی آلوورا و گلیسرین کاملا گیاهی با منشاء طبیعی می باشد که می تواند کمک به صافی و براقیت مو موها بدون رد چربی بر روی مو می شوند.

آلوئه ورا یک مرطوب کننده واقعی برای مو و سرشار از ویتامین E است. مصریان باستان از این گیاه به عنوان یک محصول زیبایی استفاده کنند. فرمول سبک این محصول، حس طبیعی مو را تضمین می کند و این کرم می تواند تغذیه و جوانسازی ساختار مو ، قویت کننده و شاداب کننده و مانع از شکستگی مو می شود که نرم کننده فوق العاده و دارای فرمولاسیون گیاهی می باشد.

 

 

خواص آلوئه ورا و گلیسیرین بر مو در کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر

 

 

خواص آلوئه ورا :

گیاه آلوئه ورا به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و ویتامین‌های مغذی خود، به‌ عنوان یک گیاه درمانی برای خشکی مو و پوست استفاده می شود. تحقیقات نشان داده است که این گیاه می تواند به تسکین شوره سر زیادی کمک کند و همچنین ترکیبات گیاهی موجود در آلوئه ورا به تقویت موهای سالم کمک کنند.

درماتیت سبورئیک که در اصطلاح به آن شوره سر می گوییم علائمی ازجمله خارش پوست سر و پوسته پوسته شدن پوست زیر موهای شما دارد که شما با استفاده از گیاه آلوئه ورا می‌توانید این علائم در سر را درمان کنید. اسیدهای چرب موجود در گیاه آلوئه دارای خواص ضدالتهابی هستند و جزو خاصیت های درمانی آلوئه ورا برای موهای خشک به حساب می آیند.

گیاه آلوئه ورا حاوی ویتامین‌های A، C و E است که هر سه این ویتامین‌ها به گردش سلولی خون در کف سر کمک می‌کنند تا رشد سلولی سالم و موهای درخشان را افزایش می دهد. ویتامین B12 و اسید فولیک نیز در ژل آلوئه ورا موجود است که هر دوی این ویتامین ها می‌توانند از ریزش موهای شما جلوگیری کنند و شما می‌توانید از آن به‌ صورت ماسک مو یا اسپری برای مو استفاده کنید.

 

 

خواص گلیسیرین:

گلیسیرین به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کنندگی، ضد باکتریایی و نرم کنندگی بسیار بالا ، یکی از بهترین محصولات موجود در زیبایی، سالم، قوی، تمیز و مرطوب نگه داشتن موها در نظر گرفته می شود و استفاده از آن به عنوان درمان موی سر، در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. همچنین گلیسیرین برای مرطوب نگه داشتن پوست سر و مو معجزه می کند.

این ماده از خشکی پوست و سایر مشکلات ناشی از آن مانند پوسته ریزی، تحریک و خارش سر به صورت اعجاب انگیزی جلوگیری می نماید. بنابراین با از استفاده از گلیسیرین، موها مواد مغذی از دست رفته را مجددا بازگردانده و همچنین سلول های مویرگی و بافت ها عملکرد بهتری پیدا می کنند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

گارنیر

حجم

400 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم موی آبرسان آلوئه ورا و گلیسیرین گارنیر مدل ALOEVERA AIR DRY CREAM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید