کرم ضد چروک شب سولار بوست نوتروژینا

  • بافت سبک ،قوی و پر اثر
  • آبرسان فوق العاده قوی با خاصیت ضد چروک ودرمان صورت
  • فاقد چربی و الکل حاوی ویتامین C و روشن کنندگی و رفع لک
  • Hexinol جذب فوق العاده بالا ترمیم کننده پوست بدون احساس چربی و سنگینی روی پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد پیری و چروک و درمان پوست
  • احیا کننده وتولید سلول های زنده در بافت صورت
  • ترمیم کننده و ترمیم آثار مخرب ناشی از عوامل بیرونی
  • کرم ضد چروک شب سبب پوست نرم و صاف
  • این کرم با فرمولاسیون شامل ضد پیری انعطاف پذیری پیری و کدر شدن را جلوگیری می کند
  • آبرسان عمیق بوده و مناسب برای انواع پوست
  • با استفاده از این کرم، علائم پیری زودرس به سرعت کم شده و لک و تیرگی پوست برطرف می شود
  • توصیه می شود این کرم همراه با یک کرم ضد چروک روز SPF 20 استفاده شود تا بهترین تاثیر را داشته باشد.
  • شما می توانید تاثیر این کرم را نهایتا تا مدت زمان 4 هفته بر روی پوستتان مشاهده کنید
  • ساخت و تولید کشور امریکا
  • حجم محصول ۵۰میل
  • تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و امریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

499,000 تومان

15 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند نوتروژنا

برند نوتروژینا (neutrogena) یکی از برند‌های معتبر در سطح جهان است که از دهه 30 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این برند از سالیان دور شروع به کسب اعتبار با تولید مواد آرایشی خاص و مخاطب ‌پسند کرده است.

در سال 1954 صاحب برند نوتروژِنا با یک کرم شگفت انگیزی آشنا شد که نه تنها پوست را تحریک نمی کرد بلکه موجب تنظیم ph پوست هم می شد او در اینجا بود که نام کرم، نوتروژینا معرفی شد و امانوئل معتقد بود که چنین محصولی بازار تقاضای خوبی خواهد داشت. بر این اساس او با تاکید بر ویژگی های خاص این کرم توزیع آن را در داروخانه ها آغاز کرد در واقع می توان این کرم را نقطه عطف و موفقیت برند نیتروژنا دانست.

 

 

برند نیتروژنا ، کار خود را در لس آنجلس آمریکا شروع کرده است. بنابراین از امکانات صنعتی این کشور برای رشد و پیشرفت تولیدات خود بهره گرفته. موسس این برند، امانوئل استولاروف، در ابتدا صاحب یک شرکت پخش مواد آرایشی و بهداشتی بود که او بعد‌ها همزمان با کشف نوعی فرمول خاص صابون، به فکرش افتاد تا کسب و کار خود را گسترش دهد. در نتیجه او با پیگیری نوعی استراتژی خاص، توانست محصولات اختصاصی خود را تولید کند. در نهایت او و برندش در بین مردم محبوبیت و اعتبار پیدا کرده است.

محصولات نوتروژینا به دلیل فرمولاسیون خاص که همچنین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط متخصصان پوست تست شده اند متوجه شده اند که بافت محصولات این برند سبک، زود جذب و موثر بوده و در عین حال قیمت محصولات مناسب می باشد. ترکیبات محصولات نیتروژنا به ویژه کرم ضدچروک روز سلولار بوست این برند حاوی عصار های گیاهان هستند و فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر می باشند.

 

 

معرفی کرم ضد چروک شب Cellular Boost نوتروژینا

در طول روز عوامل محیطی زیادی وجود دارد که می تواند سلامت و زیبایی پوست شما را تهدید کند، اما مهم ترین عامل در به خطر افتادن زیبایی و سلامت، روند پیری یا گذشتن سن چین و چروک ها در اطراف چشم و صورت می باشد که باعث می شود که برخی از غدد چربی ساز پوست، فعالیت خود را کاهش داده و همین عامل ایجاد کننده پوست خشک شده و باعث ایجاد چین و چروک روی پوست شود .

البته ناگفته نماند که گذر سن، نه تنها در پوست تاثیر گذار نبوده بلکه فعالیت قسمت های دیگربدن را نیز می تواند مختل می کند. کرم شب سلولار بوست نوتروژینا ویژگی های زیادی برای پوست دارد که از جمله این ویژگی ها می توان به آبرسان فوق العاده قوی با خاصیت ضد چروک ودرمان صورت ، ضد پیری و چروک و درمان پوست ، احیا کننده وتولید سلول های زنده در بافت صورت ، رمیم کننده و ترمیم آثار مخرب ناشی از عوامل بیرونی وهمچنین با آبرسانی عمیق بوده و مناسب برای انواع پوست می باشد که فاقد چربی و الکل حاوی ویتامین C و روشن کنندگی و رفع لک اشاره کرد.

 

 

وجود ماده Hexinol با جذب فوق العاده بالا ترمیم کننده پوست بدون احساس چربی و سنگینی روی پوست شب باعث تامین رطوبت پوست، به خصوص در نواحی خشک، پوست شما را مرطوب و آبرسانی شده نگه می‌دارد که با چند بار مصرف این کرم مشاهده خواهید کرد که کرم شب نوتروژینا با ترمیم و تقویت سلول‌ها، بافت پوست را تقویت کرده و پوست شما را نرم و لطیف می‌کند.

این محصول، کلاژن را در پوست افزایش داده و گردش خون مویرگی را بهبود بخشیده است. کرم سلولار بوست نوتروژینا چین و چروک‌های روی پوست را برطرف کرده و از افتادگی پوست نیز جلوگیری می‌کند. بنابراین می توان گفت خرید کرم ضد چروک مخصوص شب یک روش عالی برای جلوگیری از پیری زودرس پوست است. کرم ضد چروک نوتروژینا از بهترین محصولات نوتروژینا برای مراقبت از پوست است که زیبایی و لطافت و پوست شما را دوچندان می‌کند.

 

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

حجم

50 میل

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد چروک شب سولار بوست نوتروژینا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

499,000 تومان

15 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید