کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس

  • رفع سفیدی مو در کمتر از ۴۵ روز ۱۰۰%تضمینی و بازگشتن موها به رنگ اولیه
  • برگشت رنگدانه های، موهای سفید شده (به رنگ اولیه): این محصول موهای سفید شده را به رنگ قبلی باز می گرداند، و همچنین کاملاٌ پیگمنت ها و رنگدانه های مو را فعال نموده و باعث تقویت ریشه مو نیز میگردد.
  • نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار راحت تر قابل استفاده می باشد.
  • نسبت به حجم و کارائی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.
  • جزو معدود محصولاتی میباشد که در حال حاضر در اروپا و امریکا و دیگر کشورها به بازار عرضه میشود.
  • دارای بویی مطبوع، نسبت به محصولات مشابه است.
  • دارای مواد مغذی جهت فعال کردن پیگمنت ها می باشد.
  • ساخت و تولید کشور تایلند
  • حجم محصول ۲۵۰ میلی لیتر
شناسه محصول: 3112 دسته: ,

ناموجود

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس

سفید شدن موها چه در خانم ها و چه درآقایان آزار دهنده هستند و برخی از افراد از سفیدی موهایشان لذت می‌بند و آن را نشانه‌ای زیبا از گذر عمر و جذابیت هرچه بیشتر خود می‌دانند و برخی نیز ترجیح می دهند با استفاده از رنگ و شامپوهای موجود در سطح بازار ، سفیدی موهایشان را تا حد ممکن به تعویق بیاندازند تا ظاهر جوان خود را حفظ کنند.

از طرفی دیگر برخی افراد به دلایل بسیار مختلفی موهای آن ها زود از سن میانسالی شروع به سفید شدن می‌کند و سن آن‌ها را بیشتر از حد معمول نشان می‌دهد. معمولا خانم ها ترجیح می‌دهند با انواع رنگ موها سفیدی موهایشان را بپوشانند و اما برای آقایانی که تمایلی به استفاده از رنگ مو ندارند ؛ کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس می تواند برای آن ها یک محصول شگفت انگیز باشد.

 

 

بیشترین علت های شایع سفید شدن مو زودتر از موعد و در جوانی می تواند ناشی از ژنتیک و عوامل ارثی ، اختلالات هورمونی ، استرس و اظطراب ، سبک زندگی و رژیم غذایی ، مصرف دخانیات یا قرار گرفتن در معرض دود ، مصرف داروهای خاص و برخی بیماری‌های لاعلاج ، استفاده مداوم از رنگ مو، مصرف کافئین و الکل ، افزایش وزن و چاقی ، کمبود ملانین یا تجمع ملانین در مو می باشد.

برای رفع این مشکل محصولات متنوعی برای جلوگیری از سفید شدن موها یا رفع سفیدی مو در سطح بازر وجود دارد اما اگر میخواهید رفع سفیدی موهایتان را در کمتر از 45 روز و 100 درصد تضمینی و بازگشت رنگ دانه های مو به رنگ اولیه ، پیشنهاد ما به شما کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس است.

 

 

معرفی کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس

کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس در مقایسه با سایر محصولات موجود در سطح بازار نسبت به حجم و قیمت کاملا مقرون به صرفه و استفاده از آن بسیار آسان بوده می باشد به گونه ای که این محصول می تواند رنگدانه های موهای سفید شده شما را به رنگ قبلی باز می گرداند، و همچنین کاملاٌ پیگمنت ها و رنگدانه های مو را فعال نموده و باعث تقویت ریشه مو نیز میگردد.

ماده اعجاب انگیز در این کرم مواد مغذی هستند که باعث فعال شدن پیگمنت ها می باشد و دارای بوی مطبوعی نسبت به سایر محصولات مشابه این کرم در بازار جهانی است . کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس  ضد شوره می باشد. این محصول رنگدانه‌های مو را به حالت اولیه برمی‌گرداند و پیگمنت مو را فعال می‌کند. همچنین با تقویت ریشه مو جلوی ریزش را نیز می‌گیرد.

کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس علاوه بر ایران در کشورهایی اروپایی و آمریکا نیز عرضه می‌شود و دارای گواهی‌های معتبر جهانی است و جزو معدود محصولاتی می باشد که در حال حاضر در اروپا و امریکا و دیگر کشورها به بازار عرضه می شود.

 

 

روش مصرف کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس

بهترین زمان استفاده از کرم رفع سفیدی مجیک میکس در صبح و بر روی موهای خشک است. در استفاده از کرم رفع سفیدی مجیک میکس حتما دقت کنید که موهایتان خیس نباشد و در صورت خیسی و نم دار بودن موها آن را با باد سشوار خشک نمایید. قبل از مصرف، کاملا بطری را تکان دهید و تنها قسمتی از موهایتان را که می خواهید رنگ آن به حالت اولیه برگردد با محصول کاملا آغشته نمایید.

پس از استفاده از کرم رفع سفیدی مجیک میکس موهای خود را پس از 10 تا 40 دقیقه وابسته به نوع مو و سفیدی موهایتان پس از رنگ گرفتن کاملا با آب ولرم شستشو دهید. سعی کنید در طول مدت استفاده کمتر موهای خود را بشـویید و در زمان شسـتشو حتما ازشامپو های گیاهی و بدون سولفات استفاده کنید که از ترکیبات و فرمولاسیون شیمیایی ساخته نشده باشند.

پس از 6 هفته استفاده از کرم رفع سفیدی مجیک میکس نتیجه دلخواهتان را خواهید دید و چنانچه اگر به نتیجه دلخواهتان نرسیدید مصرف این محصول را به مدت 6 هفته دیگر ادامه دهید.

توضیحات تکمیلی
برند

مجیک میکس

حجم

250 میلی لیتر

کشور-سازنده

تایلند

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم رفع سفیدی مو مجیک میکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید