پالت سایه Playmate ال ای گرل | پلی میت | L.A girl | اورجینال

750,000 تومان

5 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شاید برای خانم های زیادی، یکی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها در خرید محصولات آرایشی؛ انتخاب پالت سایه Playmate ال ای گرل باشد که علاوه بر تنوع رنگی بالا از کیفیت خوبی در تولید خود برخوردار بوده و می‌توانید در کنار ایجاد جلوه ای خاص، آرایشی حرفه ای را تجربه نمایید.

با خرید پالت سایه پلی میت  می‌توانید مجموعه ای از رنگ های گرم و صورتی را تهیه کنید و یک جا داشته باشید. تولید آن به گونه ای صورت گرفته که دارای 9 رنگ باشد و برای ایجاد ظاهری زیبا و آرایش چشم منحصر به فرد در خانم هایی خاص؛ ضروری می‌باشد.

پالت سایه Playmate ال ای گرل

ترکیب سایه های مات و درخشان درپالت سایه Playmate  سبب شده در پالت سایه ای کوچک؛ این رنگ ها را در کنار هم داشته باشید و از ظاهری زیبا و بی نقص برخوردار شوید. رنگدانه به کار گرفته شده در آن بسیار پر رنگ بوده و ماندگاری خوبی بر پشت چشم های شما دارد.

مشخصه های پالت سایه Playmate ال ای گرل

Playmate L A girl کوچک شده نمونه های پر فروش و بزرگی بوده که انتخاب خاص پسند ها می‌باشد. همچنین اگر شما هم برای سفر خود نگران جمع و جور کردن اقلام آرایشی خود هستید، خرید پالت سایه پلی میت ال ای گرل را به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

از طرفی جعبه فلزی با درب شیشه ای آن که سبب قابل مشاهده بودن رنگ ها می‌گردد در کنار درب مغناطیسی آن باعث شده از خرید خود و کیفیت پالت سایه Playmate  اطمینان کامل داشته باشید.

پالت سایه Playmate 

ساختار نرم و صاف رنگ های مات و درخشنده Playmate L A girl  نیز به عنوان دلیلی برای استفاده از آن محسوب گردیده که به پوست شما ظاهری زیبا می‌بخشد.راستی اگر دنبال خرید محصولات ال ای گرل با تنوع زیاد هستید محصولات دیگه ماهم برسی کنید.

از دیگر ویژگی های آن می‌توان به مواردی مانند قابلیت استفاده برای چشم هایی حساس و برخورداری از پیگمنت هایی قوی اشاره کرد.

نحوه مصرف پالت سایه Playmate ال ای گرل

پس از استفاده از پرایمر یا زیر ساز در ناحیه پشت پلک ها، در قدم بعدی با آغشته نمودن برس آرایشی با رنگ مورد نظر، می‌توانید شروع به پخش آن بر ناحیه پشت پلک ها نمایید و آرایشی خاص را برای چشم ها ایجاد نمایید.

توضیحات تکمیلی
برند

ال ای گرل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه Playmate ال ای گرل | پلی میت | L.A girl | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

750,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید