پالت رنگ صورتی نوها | Noha|بورژوآ | Bourjois | اورجینال

برند: بورژوا

850,000 تومان

5 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

به کارگیری پالت رنگ صورتی نوها در 6 رنگ و ابعاد 3 در 1، به عنوان کانتور، برجسته کننده و رژگونه قابل استفاده بوده که از رنگ هایی پر طرفدار به همراه یک آینه در بخش درونی درب آن تولید گردیده است.

شاید برای خانم هایی که به دنبال خرید لوازم آرایش اورجینال در برند هایی محبوب، با پر طرفدار ترین رنگ ها هستند؛ خرید پالت صورت Noha بورژوآ  پیشنهاد شده و مناسب هر استایل و سبک آرایشی می‌باشد.

 

پالت رنگ صورتی هوها

امکان استفاده از پالت رنگ صورتی نوها برای آرایش صورت به گونه ای است که برای موقعیت های رسمی و روزانه کاربرد داشته وپوشش دهی یکدست در کنار بافت نرم آن سبب ماندگاری خوب این محصول بر روی صورت شده، همچنین از قابلیت برجسته سازی ویژگی های موجود در پوست صورت نیز برخوردار است.

مشخصه های پالت صورت Noha بورژوآ Bourjois

استفاده از این محصول برای هر نوع تناژ رنگی پوست پیشنهاد می‌شود که در 6 رنگ موجود در آن؛ شما می‌توانید از 1 رنگ برای کانتور، 2 رنگ برای رژگونه و 3 رنگ برای هایلایتر استفاده نمایید که وجود آن در کیف آرایشی شما به عنوان ابزاری برای یک میکاپ کامل قابل استفاده است.

یکی از ویژگی های خوب پالت رنگ صورتی نوها وجود رنگ هایی با خاصیت ایجاد درخشندگی و جذابیت منحصر به فردی در پوست صورت بوده که به شکل ترکیبی و منفرد قابل استفاده می‌باشند.

 

پالت صورت Noha بورژوآ

همچنین از مشخصه های اصلی آن، می‌توان به ایجاد ظاهری طبیعی در پوست صورت اشاره کرد که پالت صورت Noha بورژوآ جهت برجسته سازی گونه ها به عنوان رژگونه و به منظور کوچک سازی ابعاد بینی هایی پهن به عنوان کانتورینگ کاربرد دارد.

از دیگر موارد استفاده پالت صورت این برند، می‌توان به مواردی نظیر هایلایت کننده، براق کننده و سایه چشم اشاره نمود. پالت رنگ صورتی نوها یکی از بهترین پیشنهادات برای خانم هایی است که ساعت ها بیرون از منزل بوده و به یک پک کامل لوازم آرایشی با خاصیت قابل حمل بودن نیاز دارند.

نحوه مصرف پالت صورت Noha بورژوآ Bourjois

به منظور استفاده از پالت صورت Noha بورژوآ ، داشتن براش های آرایشی ضروری بوده که شما می‌توانید کاربرد آن را با رنگ های متنوعی که به صورت تکی و ترکیبی قابل استفاده هستند، با آغشته نمودن محتویات آن با براش آرایشی خود؛ مشاهده نمایید.

 

بعد از آنکه براش آرایشی آغشته به محتویات پالت رنگ صورتی نوها در رنگ دلخواه را بر روی پوست صورت خود قرار دهید، می‌توانید به خوبی تاثیر رنگ آن را در آرایش خود مشاهده نمایید و در انواع سبک های آرایشی، خرید این محصول پیشنهاد می‌گردد.

توضیحات تکمیلی
برند

بورژوا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت رنگ صورتی نوها | Noha|بورژوآ | Bourjois | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

850,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید