میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا

  • عصاره زردچوبه نوتروژینا
  • پاک کننده انواع آرایش حتی آرایش ضد آب
  • آرامش بخش پوست
  • از بین برنده‌ی آکنه و جوش
  • رفع آلودگی‌های پوست
  • دارای عصاره زردچوبه
  • دارای تکنولوژی میسلار
  • شاداب و درخشان کننده پوست
  • شفاف کننده ی پوست
  • کوچک کننده منافذ باز
  • از بین برنده جوش، جای جوش و لک
  • فاقد چربی ،ضد التهاب و قرمزی پوست
  • مناسب برای پوست‌های مختلط، دهیدراته و مستعد جوش
  • متفاوت با نمونه های ترک نویس
  • حجم محصول ۲۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور فرانسه

450,000 تومان

8 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پاک کردن آرایش یک امر بسیار مهم و کاملا ضروری است تا پوست صورت را از هرگونه مواد آرایشی و به جا مانده و از بروز مشکلات متعدد جلوگیری کند. محصولات پاک‌کننده آرایش، فرآیند پاکسازی پوست صورت از مواد آرایشی را با درجات متفاوتی انجام می‌دهند؛ برخی از پاک کننده های صورت توانایی پاک کردن مواد ضد آب را ندارند؛

ولی برخی دیگر به راحتی این مواد را در خود حل می‌کنند. میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا در حقیقت نوعی پاک کننده‌ی صورت است که برای از بین بردن سبوم و ناخالصی‌های اضافی پوست کمک کرده و باعث احساس نرمی و زیبایی در پوست می‌شود. میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا دارای تکنولوژی میسلار بوده و با جذب کثیفی‌ها و ناپاکی‌ها، آن‌ها را از سطح پوست به صورت کامل پاک می‌کنند.

میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا ، یک پاک کننده آرایشی بسیار کامل بوده و می‌تواند انواع محصولات آرایشی، از کرم پودر ضد آب گرفته تا آرایش چشم و ریمل ضد آب را پاک کرده و هرگونه عرق و چربی اضافی آن را از بین ببرد.

 

 

تفاوت میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا

تفاوت تونر و میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا در کاربرد های آن است. میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا پاک کننده محلولی است که بر پایه آب بوده و وظیفه آن پاک کردن آرایش از روی صورت می باشد. اما تونر به تنهایی برای پاک کردن صورت کافی نیست. در مرحله دوم لازم است که صورتتان را با شوینده بشویید.

تونرها ببیشتر برای پاک کردن آلودگی ها از سطح پوست و تنظیم PH پوست استفاده می‌شوند. علاوه بر آن ، میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا می‌توانند علاوه بر پاک سازی پوست از هرگونه مواد آرایشی می تواند فرآیند آبرسانی، لایه‌برداری و روشن‌کنندگی و از بین برنده‌ی آکنه و جوش را نیز به همراه داشته باشد.

میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا و تونر هر دو محصول مراقبتی از پوست هستند و هر شخص برای روتین پوستی خود به این محصولات احتیاج دارد تا دو بار در روز مراقبت از پوست خود را انجام دهد. اما اگر آرایش ندارید، . می توانید از میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا برای اولین مرحله پاکسازی پوست بدون آرایش شده استفاده کنید.

توجه داشته باشید که ژل میسلار پاک کننده آرایش نوتروژینا زمانی برای شما کاربردی محسوب می‌شوند که مناسب پوست شما باشند. خرید و استفاده از محصولات مراقبتی بدون در نظر داشتن نوع پوست، نه تنها کمکی به مراقبت از پوست شما نمی‌کند، بلکه ممکن پوست شما را دچار التهابات و بیماری ها کند.

 

 

ویژگی میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا

 وجود زردچوبه در میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا خاصیت آنتی اکسیدانی را برای پوست به همراه دارد که این موضوع پس از چند بار استفاده کاملا قابل مشاهده خواهد بود، زردچوبه می‌تواند علاوه ضدعفونی کردن و تمیز کردن سطح پوست لکه‌های تیره و قرمز پوستی را نیز از بین ببرد و به نوعی زردچوبه یک ماده طبیعی ضد آکنه‌ی درمانی و قوی است که در هر جایی می‌توان از آن استفاده کرد.

از این ژل میسلار پاک کننده آرایش را می‌توانید به جهت شادابی و درخشانی پوست و رفع آلودگی‌های پوستی و بیشتر برای آرامش بخش پوست استفاده کرد.

میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا این قابیلت را دارد که پوست شما را از آلودگی ها و  پاک کننده انواع آرایش حتی آرایش ضد آب باشد . این محصول همان طور که گفته شد خواص آنتی‌اکسیدانی و آنتی باکتریایی که داردفاقد چربی ،ضد التهاب و قرمزی پوست ، از بین برنده جوش، جای جوش و لک ، کوچک کننده منافذ باز مناسب برای پوست‌های مختلط، دهیدراته و مستعد جوش و متفاوت با نمونه های ترک نویس می باشد.

 

 

روش مصرف میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا

برای استفاده از این محصول پاک کننده لازم است ، پد پنبه‌ای را به پاک کننده آغشته کرده و روی صورت‌تان به آرامی بکشید؛ این کار را تا زمانی ادامه دهید که هیچ لکه و آثاری از ماده آرایشی بر روی صورت وجود نداشته باشد سپس پیش از آن که پلک‌تان را پاک کنید،

پد را به آرامی روی پلک‌تان فشار داده و آن را برای چند ثانیه در محل موردنظرتان نگه دارید و پس از چند دقیقه میبینید که پوست صورت شما کاملا از هرگونه آلودگی و ناخالصی‌ پاک شده است.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

حجم

200 میلی لیتر

مدل

Soothing Clear

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلار واتر زردچوبه نوتروژینا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید