مکمل پاستیلی بیوتی الگوریتم افتر ایو برای رشد و احیامو ناخن و پوست

  • مکملی از نظر ساختار قوی تر و کاملتر از تمام مکمل های مویی دنیا کاملا گیاهی Plant-based
  •  تغذیه و تقویت مو و سرعت چندبرابر با دیگر مکمل های دنیا
  •  افزایش سرعت و کیفیت رشد مو خیلی زود و قابل روییت
  •  افزایش ضخامت و استحکام مو و قوی شدن تارهای مو
  •  حاوی ترکیبات معدنی و گیاهی و همه از دل طبیعت
  •  افزایش سلامت پوست و ناخن و رشد چندین برابر
  •  سرشار از آنتی اکسیدان
  • حاوی ویتامین های B کمپلکس، A ،E ،C
  •  حاوی زینک، مس و بیوتین 6000میلی گرم
  •  تقویت فولیکول مو و پوست کف سر
  •  کنترل و کاهش ریز مو
  •  تقویت موهای نازک و ضعیف .زینک، پکتین، سیتریک اسید، هویج بنفش، ویتامین های B کمپلکس، A ،E ،C، فولیک اسید، کلسیم، نیاسین، مس و 6000 میلی گرم بیوتین
شناسه محصول: 3032 دسته: ,
برند: Afterave

3,000,000 تومان

49 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

سلامت و شادابی مو، موضوعی مهم برای همه افراد است. مو برای حفظ سلامت و رشد خود، علاوه بر مراقبت و رسیدگی، به ترکیبات معدنی، پروتئین و ویتامین های مخصوص نیاز دارد.مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو با فرمولاسیون منحصر بفرد و ترکیبات گیاهی و معدنی، هر آنچه که برای داشتن موهایی سالم و شاداب نیاز دارید را فراهم آورده است. مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو بصورت پاستیل طراحی شده، طعم بسیار دلنشینی دارد و برای افرادی که با مصرف قرص و کپسول مشکل دارند مناسب است.

 

 

مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو مکملی قوی برای تقویت و تغذیه مو است. این محصول حاوی ترکیباتی است که علاه بر مو، روی سلامت پوست و ناخن تاثیر داشته و سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد. مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو از ریزش مو جلوگیری میکند، نازکی و ضعیف بودن مو را بهبود میبخشد، تارهای مو را مستحکم میکند و رشد مو را افزایش میدهد.

 

 

مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو ساخت پروتئین کلاژن را در بدن تحریک میکند، سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند و برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است. از جمله ترکیبات این محصول میتوان به زینک، پکتین، سیتریک اسید، هویج بنفش، ویتامین های B کمپلکس، A ،E ،C، فولیک اسید، کلسیم، نیاسین، مس و 6000 میلی گرم بیوتین اشاره کرد.

 

 

زینک:

زینک یکی از ترکیبات معدنی موثر و ضروری برای رشد و تقویت مو است. زینک به افزایش ضخامت تارهای موکمک میکند و موهای نازک و ضعیف را تقویت میکند.

فولیک اسید:

این ترکیب به کراتینه شدن مو در حین رشد کمک میکند و در درخشندگی و شادابی مو موثر است.

بیوتین:

بیوتین یک ویتامین محلول در آب است که در خانواده‌ی ویتامین‌های B قرار می‌گیرد. موی انسان از پروتئینی بنام کراتین ساخته شده است و از آنجا که بیوتین زیرساز پروتئین کراتین است، از فواید بسیاری برای رشد و تقویت مو و همچنین سلامت پوست و ناخن برخوردار است.ویتامین C:

این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است،ساخت کلاژن را افزایش میدهد و یک ترکیب ضروری برای داشتن موهای سالم بشمار میرود.

ویتامین E:

این ترکیب یک آنتی اکسیدان قوی است، به حفظ رطوبت پوست و مو کمک میکند و در سلامت و محافظت از پوست و مو تاثیر بسیاری دارد.

 

 

پکتین:

پکتین به ضخیم شدن و تثبیت غذاها کمک می کند و از مو و پوست قوی تر حمایت می کند. با کاهش سطح کلسترول و فشار خون به کاهش وزن کمک می کند و سلامت قلب را تقویت می کند.

عصاره هویج بنفش:

هویج بنفش سرشار از مواد مغذی مانند فیبر و پتاسیم است. این ترکیب حاوی آنتی اکسیدان های قوی به نام آنتوسیانین است که به سلامت عمومی شما کمک میکند و کاهش وزن را تسهیل میکند.

اسید سیتریک:

اسید سیتریک وضعیت پوست سر را بهبود می بخشد. خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به همین دلیل در تقویت فولیکول های مو بسیار موثر است و در نتیجه از شکستن و نازک شدن موها جلوگیری می کند.

 

 

فرمولاسیون مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو ، پایه گیاهی دارد و از ترکیبات ارگانیک و طبیعی تشکیل شده است. این محصول فاقد پارابن، طعم دهنده مصنوعی و نگهدارنده است. این مکمل، یک کمپلکس آنتی اکسیدان است و میتواند پوست و موی شما را از آسیب عوامل محیطی حفظ کند. مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو به شما کمک میکند تا با تامین ترکیبات مورد نیاز بدن، رشد موهایتان را افزایش داده و موهایی سالم، پرپشت و شاداب داشته باشید.

نحوه استفاده از مکمل پاستیلی تقویت کننده مو هیر دیلی افتر ایو

روزانه 2 عدد پاستیل میل شود. مناسب برای استفاده 30 روز.

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

آمریکا

برند

Afterave

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکمل پاستیلی بیوتی الگوریتم افتر ایو برای رشد و احیامو ناخن و پوست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,000,000 تومان

49 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید