ماسک مو آرگان او جی ایکس

  • ماسک مو حاوی روغن آرگان مراکشی خالص
  • حاوی پروتئین ابریشم جهت ترمیم موهای آسیب دیده
  • دارای فرمولاسیون استحکام بخش فیبر مو
  • احیای نرمی موها
  • حس موهایی نرم و ابریشمی
  • آبرسان قوی مو
  • نرم کننده عمیق مو
  • درخشان کننده مو
  • حاوی آنتی اکسیدان ویتامین E
  • موهای احیا شده و سالم در حمام با ابکشی
  • ساخت و تولید امریکا
  • حجم محصول ۱۷۰گرم
شناسه محصول: 3220 دسته: , ,

550,000 تومان

23 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک مو یک از موثرترین روش ها برای ترمیم ، احیا و آبرسانی موها می باشد . مراقبت از مو به اندازه مراقبت از پوست صورت و بدن حائز اهمیت است؛ زیرا علاوه بر مرطوب نگه داشتن موها  ویتامین ها، مواد معدنی، چربی های مفید سر را حفظ کرده و پروتئین های ضروری را نیز به موهای شما ارائه می دهد.

ماسک مو آرگان او جی ایکس ، نمونه ی فوق غلیظ از نرم کننده ها روزانه است است، در حالی که یک نرم کننده مو می تواند حاوی مواد مشابهی مانند نرم کننده و گاهی اوقات حالت دهنده باشد، یک ماسک‌ مو دارای فرمولاسیون کاملا متفاوتی است که برای اثر گذاری در عمق تارهای مو تولید شده است. از آنجایی که ماسک مو برای مدت زمان طولانی‌ موثر است و به صورت عمقی به تارهای مو نفوذ می‌کند که می تواند موهای شما از خشک و وز بودن در امان نگه دارد.

 

 

ویژگی ماسک مو آرگان او جی ایکس

ماسک مو آرگان او جی ایکس با قابلیت نرم کنندگی و ترمیم کنندگی، به خوبی در عمق ساقه های مو نفوذ می کند و همچنین این محصول منحصر به فرد از برند مشهور آمریکایی حاوی خواص بسیاری است و این امر باعث شده تا از این آرگان مراکسی در ساخت انواع ماسک مو و شامپوها استفاده شود .

استفاده از روغن آرگان در محصولات مراقبت از مو، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها ، ویتامین های E ، حاوی پروتئین ابریشم جهت ترمیم موهای آسیب دیده و … باعث شده تا این محصولات تبدیل به یک آبرسان فوق العاده برای مو شود.

 

 

روغن آرگان موجود در ماسک مو آرگان او جی ایکس به خوبی به عمق ساقه ی مو نفوذ کرده و با داشتن مواد مغذی، مو را تقویت می کند و علاوه بر آن باعث استحکام، درخشندگی، لطیف و خوش حالت شدن موها می شود. از سایر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به جلوگیری از گره خوردن، وز شدن و بد فرم شدن موها اشاره کرد.

روغن آرگان به دلیل دارای فرمولاسیونی که دارد باعث  استحکام بخش فیبر مو وهمچنین تقویت موها و از بین بردن شوره های سر شده و ماسک مو آرگان او جی ایکس به موهای آسیب دیده و خشک شما ظاهری ابریشمی و یکدست می بخشد و هیچگونه تفاوتی در اینکه تارهای موی شما خشک و نازک شده باشند یا بیش از حد رنگ‌شده باشد ، این محصول منحصر به فرد با آبرسانی عمیق به بافت موها به زیباتر شدن هرچه بیشتر موها می افزاید .

 

 

ماسک مو آرگان او جی ایکس فوق العاده آبرسان از برند اوجی ایکس ، ساخته شده از پروتئین های مبتنی بر آب می باشد که باعث نرم و ابریشمی شدن حالت موهای شما می شود.ماسک مو آرگان او جی ایکس از جهت داخل به فولیکول های مو نفوذ کرده  و به نرم شدن موها کمک می کند. یکی دیگر از نتایج استفاده از ماسک مو آرگان او جی ایکس استحکام ساقه ها و قابلیت ارتجاعی مو می باشد.

 

 

 روش مصرف ماسک مو آرگان او جی ایکس

برای استفاده از ماسک مو آرگان او جی ایکس ، لازم است در ابتدا موهای خود را به خوبی با شامپوی مناسب، شست و شو و پس از آبکشی ، موهایتان را به دو قسمت تقسیم کرده موها را به سمت جلو آورده و به آرامی ماسک را بر روی موهای مرطوب خود ماساژ دهید.

دقت داشته باشید که ماسک مو آرگان او جی ایکس را باید فقط به ساقه های مو بزنید و از تماس آن با ریشه مو و کف سر خودداری کنید. پس از گذشت 3 الی 5 دقیقه ماسک مو آرگان او جی ایکس برا با آب ولرم آبکشی نمائید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

170 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

ویتامین-ها

E

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو آرگان او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

550,000 تومان

23 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید