ماسک او جی ایکس روغن نارگیل

  • موهای خشک و آسیب دیده
  • حاوی عصاره های طبیعی از جزیره مائوئی
  • آبرسان قوی موهای خشک و آسیب دیده
  • نرم کننده موها حاوی روغن نارگیل
  • حاوی عصاره گل یاس تاهیتی ،حاوی عصاره دانه وانیل
  • بازسازی موهای آسیب دیده و احیای نرمی آن
  • احساس موهایی ابریشمی و سالم
  • کنترل وز مو
  • موهای احیا شده و سالم در حمام با ابکشی
  • ساخت و تولید امریکا
  • حجم محصول ۱۷۰گرم
شناسه محصول: 3221 دسته: ,

550,000 تومان

6 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند او جی ایکس ( ماسک او جی ایکس روغن نارگیل )

برند او جی ایکس یک برند موفق با سابقه چندین ساله واقع در ایالات متحده می باشد که حوزه فعالیت این برند ، بیشتر در زمینه محصولات بهداشتی و مراقبتی به صورت ارگانیک از عصاره‌های طبیعی و سودمند، فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1986 در ایالات متحده تاسیس شد و تا به امروز با تولیدات انبوه و قدرتمند خود ، پرطرفدار بسیار زیادی را توانسته به سمت محصولات خود در سرتاسر جهان، صادر نماید.

برند اوجی ایکس طیف گسترده ای از ماسک موی مو را با خواص متنوع و سودمند تولید کرده است.این تولیدات متنوع می تواند به شما کمک کند تا محصول متناسب با سلیقه و نیاز خود را انتخاب نموده و لذت داشتن موهایی درخشان و ابریشمی را تجربه کنید. ارگانیکس عموما محصولاتی که این برند تولید می کند فاقد پارابن و سولفات‌ و هرگونه مواد شمیایی می باشد و حامی سرسخت محیط زیست است.

 

موهای آسیب دیده همیشه کی از بزرگترین معضلات در خانم ها است و پس از آن آزار‌دهنده‌ترین اتفاق برای خانم‌ها وز شدن موهایشان می باشد. ماسک او جی ایکس روغن نارگیل حاوی تمام ویتامین‌هایی است که از نازک و شکننده شدن مو‌ها پیشگیری می‌کند و مقاومت آن را در برابر موخوره و استفاده از وسایل آرایشی برقی مو مانند سشوار و اتو افزایش می‌دهد.

یک ماسک مو ی منحصر به فرد با مراقبت سه گانه خود از ریشه، ساقه و پیاز مو و از بین بردن آلودگی مو‌ها به تدریج باعث بازسازی و ترمیم مو‌های آسیب‌دیده می‌شود و با گذشت زمان مشاهده می کنید که مو‌ها طراوت و شادابی خود را به دست می آورند . ماسک او جی ایکس روغن نارگیل بافت مو‌های شما را به وسیله روغنی که دارد به حالت اولیه باز می‌گرداند.

 

 

ویژگی ماسک او جی ایکس روغن نارگیل

یکی از ویژگی های اصلی ماسک او جی ایکس روغن نارگیل احیا و بازسازی موهای خشک و آسیب دیده است.این محصول حاوی عصاره های طبیعی از جزیره مائوئیمی باشد که با آبرسانی قوی موهای خشک را نرم و لطیف می کند.

همچنین این محصول منحصر به فرد حاوی روغن نارگیل، عصاره دانه وانیل و عصاره گل یاس تاهیتی است که وجود این ترکیبات وزی مو را از بین می برد.و به شما احساس موهایی ابریشمی و سالم را هدیه می دهد. ماسک او جی ایکس روغن نارگیل این است که فاقد پارابن، فتالات و مواد شیمیایی است و هیچ گونه حساسیت و التهابی برای پوست سر ایجاد نمی کند.

 

 

ترکیبات موثر ماسک او جی ایکس روغن نارگیل

 

 

روغن نارگیل

روش های مراقبی روزانه از جمله شستشو، شانه زدن بیش از حد ، می تواند به موها آسیب جدی وارد کند و علاوه بر ریزش مو باعث خشک و شکسته شدن تارهای مو شود. روغن نارگیل از ریزش این مو ها جلوگیری کرده و به ترمیم موهای آسیب دیده کمک شایانی می کند.

عصاره دانه وانیل

عصاره وانیل موجود در این ماسک مو اعجاب انگیز با خاصیت مرطوب کنندگی که دارد ، مو را نرم و درخشنده و کنترل کننده وز مو می باشد. همچنین عصاره وانیل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که به کیفیت و افزایش رشد مو کمک می کند.

عصاره گل یاس تاهیتی

عصاره تاهیتی علاوه برراحیه دلنشینی که دارد، وجود این عصاره در ماسک او جی ایکس روغن نارگیل به ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده کمک می کند و همچنین رطوبت موجود در مو را حفظ کرده و خاصیت ارتجاعی و لطافت به مو می بخشد.

 

 

روش استفاده از ماسک او جی ایکس روغن نارگیل

روش استفاده از ماسک او جی ایکس روغن نارگیل بدین گونه است که مقداری از ماسک مو را روی موهای خیس بمالید و به صورت یک نواخت از وسط ساقه تا انتهای مو ماساژ دهید .اجازه دهید ماسک مو به مدت 3 تا 5 دقیقه بر روی موها بماند و در نهایت موهای خود را آبکشی کنید و برای تاثیرگذاری هرچه بهتر ماسک مو بهتر است از آب ولرم برای آبکشی استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

170 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک او جی ایکس روغن نارگیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

550,000 تومان

6 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید