لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن

  • مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست خشک و حساس
  • تست و آزمایش شده توسط متخصصین پوستی
  • جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس جذب، انعکاس و شکستن اشعه‌های uv
  • حاوی گلیسیرین گیاهی و روغن سویا
  • قابل استفاده برای روتین روز و شب
  • شاداب و باطراوت کننده پوست بدن
  • حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان
  • ایده‌آل برای افرادی بالای 30 سال
  • حاوی پروتئین کلاژن و الاستین
  • جذب سریع و آسان به پوست
  • ایجاد پوستی صاف و یکدست
  • کم رنگ کردن استرچ مارک‌ها
  • کاهش اثرات آفتاب سوختگی
  • محصولی 100 درصد طبیعی
  • ایجاد پوستی لطیف و نرم و افزایش خاصیت ارتجاعی
  • افزایش مقاومت پوست وجوان‌تر کردن پوست
  • حجم محصول۶۲۱میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن

پوست بدن روزانه همواره در معرض آسیب‌ها و و عوامل مختلفی قرار می گیرد که لازم است از آن ها پیشگیری کرد. عناصر مختلفی همچون نور مستقیم آفتاب، عوامل محیطی ازجمله گردوغبار، تعرقبیش از حد ، دوش گرفتن با  آب گرم، و …. از جمله عواملی هستند که سلامت پوست انسان را به خطر می‌اندازند که معمولاً به‌صورت روزانه با شست‌وشوی پوست و مرطوب نگه‌داشتن آن به وسیله نرم کننده ها سعی می‌کنیم تا بافت پوست را مرطوب نگه داریم.

 

 

مرطوب نگه‌داشتن پوست به وسیله لوسیون بدن می‌تواند باعث تسکین پوست‌های آسیب دیده جاوی التهاب ، رفع خارش و پوسته‌ پوسته‌شدن شود. در این بین، محصولاتی از جمله لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن وجود دارند که می تواند در این امر یاری دهنده شما باشد.

یکی از بهترین و پرطرف دار ترین لوسیون های بدن در سطح جهان لوسیون بدن حاوی کلاژن و الاستین سینت ایوز می باشد که با فرمولاسیون منحصر بفرد شرکت سینت ایوز طراحی و تولید شده است . لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن جهت باز سازی و جوان سازی بافت آسیب دیده پوست می شود و همچنین کلاژن و الاستین موجود در این لوسیون با تامین رطوبت در پوست باعث انعطاف پذیری و جوانی پوست می شود.

 

 

لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن علاوه بر این کلاژن و الاستین حاوی روغن دانه سویا بدست آمده از مزارع آمریکا و گلیسرین گیاهی بوده که فرآیند آبرسانی پوست را به صورت انجام می دهد. روغن دانه سویا و گلیسرین ماده ای آنتی اکسیدانی است که موجب نرم شدن و بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

اصلی ترین هدف لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن کمک به رطوبت رسانی پوست هایی که به علت خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده باشد می باشد.

 

 

ویژگی لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن

لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن ، حاوی ترکیبات صددرصد طبیعی است  که می تواند پوست شما را به خوبی نرم و مرطوب می کند.این لوسیون حاوی مرطوب کننده های ۱۰۰% طبیعی از جمله و روغن سویا و گلیسیرین بوده که سبب رطوبت رسانی پوست می شود.

این لوشن جوان کننده حاوی کلاژن و الاستین هیدرولیز شده می باشد که از افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک در پوست بدن جلوگیری می کند و همچنین رطوبت مورد نیاز را به پوست شما هدیه می دهد و باعث درخشان شدن پوست بدن و مناسب برای انواع پوست بخصوص پوست خشک و حساس می باشد.

 

 

فرمولاسیون لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن به گونه ای طراحی شده که به سرعت جذب پوست گردیده و موجب احساس چربی بر روی پوست نمی شود.این لوسیون بدن حاوی ترکیباتی  کاملا گیاهی و از دل طبیعت است که باعث جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس جذب، انعکاس و شکستن اشعه‌های uv ، قابل استفاده برای روتین روز و شب می و همچنین ایده‌آل برای افرادی بالای 30 سال می باشد.

گلیسیرین گیاهی موجود در ترکیبات این لوشن، پوست را به خوبی مرطوب می کند؛ بافتی سبک و زود جذب داشته و احساس چسبندگی روی بدن ایجاد نخواهد کرد.این لوسیون علاوه بر مرطوب کردن پوست بدن، دارای رایحه ای بسیار دلنشینی است که نقش شاداب و باطراوت کننده پوست بدن را بر عهده دارند …

 

 

و از طرفی دیگر لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن فاقد تست حیوانی و فاقد پارابن بوده و توسط متخصصان پوست تست شده است که می تواند برخلاف سایر محصولات شیمیایی بدن باعث ایجاد پوستی صاف و یکدست ، کم رنگ کردن استرچ مارک‌ها ، کاهش اثرات آفتاب سوختگی ، ایجاد پوستی لطیف و نرم و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شود.

 

 

روش استفاده از لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن

برای استفاده از از لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن در ابتدا پوستت خود را با یک شوینده‌ که مناسب نوع پوستتان است، بشویید. سپس 5 الی 10 دقیقه سطح بدن را از هرگونه کف و باقی مانده های شوینده پاک کنید .و سپس لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن را بر روی نواحی مورد نظر خود پخش کنید و پس از 10 دقیقه با آب ولرم بدن را آبکشی کنید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

استی ایوز, سنت ایوز, سینت ایوز

حجم

621 میل

کشور-سازنده

آمریکا

ویتامین-ها

الاستین, کلاژن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون بدن سینت ایوز حاوی کلاژن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید