صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش

  • صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش
  • صندل شیک و زیبا با طراحی ترند 2023
  • گیس بافت با کوالیتی بالا و چرمی
  •  زیره طبی برای پیاده روی های طولانی مدت
  • ضد سایش و لیز خوردن با زیره طبی
  • جنس بسیار انعطاف پذیری دارد‌ و فوق العاده سبک و راحت
  • علاوه بر زیره عالی این صندل،  کفی طبی دارد و برای  سرپا ایستادن و پیاده روی در تایم های طولانی مناسب می باشد‌
  • گیس بافت بسیار سبک هستند و شما می توانید گام هایتان را بدون احساس سنگینی در ناحیه پا به راحتی بردارید
  • جنس به کار رفته در صندل گیس بافت پهن پارچه بیاله حوله ای درجه یک است. صندل گیس بافت پهن دارای لژ یک سره۳ سانتی است و می تواند تا حدودی قد شما را بلند تر کند.
  • برند انگلیسی
  • از سایز ۳۷تا ۴۱:

سایز۳۷ کف کفش ۲۳ سانت

سایز۳۸ کف کفش ۲۴سانت

سایز ۳۹کف کفش ۲۴تا۲۴/۵

سایز۴۰ کف کفش ۲۴/۵تا۲۵

سایز ۴۱ کف کفش ۲۵تا۲۶

شناسه محصول: 3164 دسته: ,

299,000 تومان699,000 تومان

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش

معمولا در فصل تابستان یا بهار که هوا رو به گرمی می‌رود، بسیاری از افراد تصمیم به خرید صندل هایی تابستانی که در عین حال شیک و جذاب بودن پاها سبک و منحصر به فرد باشد می کنند و در این میان جایگاهی که صندل‌ها در تابستان دارند، جایگاهی بسیار خاص و ویژه ای را به خود اختصاص داده اند ؛ چرا که سلامت پاها از مهمترین چیزهایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت و این روزها تمامی اعضای یک خانواده می‌توانند از تنوع بسیار بالای صندل‌های انگلیسی چرمی از برند واتر فیش لذت ببرند.

تاریخچه و پیدایش صندل از دوران باستان قدیم شروع شد که همواره همراه با پاپوش‌هایی شبیه به صندل های امروزی بوده اند؛ بنابراین می توان گفت که صندل که از ریشه کلمه یونانی sandalon یا sandalion  برگرفته شده است وقدمت آن به بیش از 10000 سال می رسد. سربازان رومی با صندل‌هایی که به پوسکین شناخته می‌شدند میجنگیدند و با جا افتادن آن در دنیای غرب به ویژه در اروپای شرقی و غربی تا سال 1960 نیز جایی در دل آمریکایی ها باز کرد و همانطور که مشاهده می کنید،

امروزه با تغییرات بسیار گسترده در صنعت مد به راحتی در بین عموم مردم در جهان شاهد استفاده ازصندل های چرمی از برند مشهور واتر فیش هستیم که جدید ترین دیزاین و ترند سال 2023 به شکل گیس های بافته شده پهن دارد.صندل‌ها به صورت کلی یک پوشش برای پا هستند که دارای حالت ظاهری روباز و وزن سبکی می‌باشند.

برخی از این صندل‌ها در قسمت مچ دارای بندهایی به شکل گیس های بافته شده پهن هستند که موجب سهولت در راه رفتن می‌شود و همچنین نوع دیگری از صندل های چرمی بدون بند هستند و قسمت جلوی آن‌ها پوشیده است که روی پا را می پوشاند. این مدل از صندل‌های چرمی نیز بسیار راحت می‌باشند و مناسب برای افرادی هستند که در مناطق گرم زندگی می‌کنند.

 

 

ویژگی های صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش

  • در طول بهار و تابستان پاهایی زیبایی داشت باشید

وقتی صحبت از زیبایی و منحصر به فرد به نظر رسیدن پاها می شود، هیچ گزینه ای بهتر از پوشیدن صندل برای انجام کارهای روزانه و رقتن به میهمانی وجود ندارد. در چند دهه پیش، دمپایی یا صندل هایی با کیفیت نامرغوب و ظاهری نامناسب نوعی صندل برای پوشیدن کفش های راحت بود. اما دیگر اینطور نیست. طراحان برند واتر فیشزمان و تلاش زیادی را صرف طراحی صندل های شیک برای خانم ها و آقایان می کنند و همچنین شما می توانید با انتخاب صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش که بافتی به شکل گیس کوالیتی بالا و چرمی بسیار سبک هستند و شما می توانید بدون هیچگونه احساس سنگینی در ناحیه پا به راحتی گام بردارید.

  • سبک و راحت بودن

یک صندل چرم با کیفت بالا از برند انگیسی، به گونه ای طراحی و ساخته شده استکه سبکی  و راحتی آن را بتوان احساس کرد ؛ منظوز از راحتی به این معنا است که کلیه قسمت‌های پا؛ مثل انگشتان، کف پا، پاشنه در موقعیت خوبی قرار بگیرند و این مورد می تواند با پوشیدن جهت تست با چند متر قدم زدن مشخص شود. در بین صندل های ساده و بدون پاشنه انتخاب مناسبی هستند ؛ چرا که صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش علاوه بر زیره عالی این ، کفی طبی دارد و برای سرپا ایستادن و پیاده روی در تایم های طولانی مناسب می باشد‌.

  • منعطف بودن
صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش با گذر زمان فرم پای شما را به خودش می گیره و در برابر تغییر فرم انعطاف زیادی به خرج می دهد و همچین صندل های چرمی واتر فیش از جنس بسیار انعطاف پذیری دارد‌ و فوق العاده سبک و راحتی برخوردار است که علاوه بر زیره طبی برای پیاده روی های طولانی مدت ضد سایش و لیز خوردن می باشد.
  • با دوام بودن

چرم های طبیعی به کاربرده شده در صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش دوام بسیار بالایی دارد. صندل های موجود در سطح بازار برخلاف صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش هستند که از چرم های غیر مرغوب تولید شده اند که زود ترک می خورند، نرم نیستند، غیر مقاوم اند و مثل هر چیزی بی کیفیت دیگه ای زود رنگ خود را از دست می دهند ؛ اما جنس به کار برده شده در صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش ، صندل هایی گیس بافت پهن پارچه بیاله حوله ای درجه یک است و این صندل های گیس بافت پهن دارای لژ یک سره3 سانتی است و می تواند تا 3 سانتی متر قد شما را بلند تر کند.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

واتر فیش | water fish

رنگ

سفید, مشکی, پوست پیازی, زرشکی, سبز پسته ای, سبز کله غازی

سایز

37, 38, 39, 40

کشور-سازنده

انگلستان

مدل

گیس بافت پهن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صندل انگلیسی چرمی برند واتر فیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان699,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید