شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس

  • صاف و لخت کننده مو
  • رفع موخوره ،آبرسانی مو ،درمان شکنندگی افزایش رطوبت مو
  • حاوی پروتئین کراتین جهت صافی و استحکام بخشی مو
  • حاوی روغن نارگیل و روغن آووکادو جهت تغذیه و نرمی مو
  • حاوی کره کاکائوی برزیلی جهت صافی مو
  • مغذی و نرم کننده مو
  • احیای موهای سالم و درخشان
  • حاوی روغن نارگیل، کراتین، روغن آووکادو و کره کاکائو
  • بدون سولفات، فاقد موادشیمیایی و پارابن
  • حجم: ۳۸۵ میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3099 دسته: ,

450,000 تومان

1 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس

معرفی برند OGX

برند خارجی اوجی ایکس یک کمپانی موفق در ایالات متحده است که در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی از مو به صورت ارگانیک از عصاره‌های طبیعی روغن نارگیل، کراتین، روغن آووکادو و کره کاکائو اقدام به تولید شامپو صاف کننده می باشد. این شرکت در سال 1986 در ایالات متحده تاسیس شد و تا به امروز با تولیدات قدرتمند و پرطرفدار خود توانسته محصولاتش را به کشورهای بسیاری در سراسر جهان، صادر نماید.

برند سازنده‌ی شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس ، که با نام ارگانیکس (Organix) نیز شناخته می‌شود، طیف گسترده ای از محصولات مراقبت پوست و مو ، بدن را با مواد ارگانیک و فاقد سولفات، فاقد موادشیمیایی و پارابن تولید کرده است.این تولیدات متنوع و ارگانیک به شما کمک می‌کنند تا محصول متناسب با خاصیت مغذی و نرم کننده مو را انتخاب نموده و بهترین و حس‌ها را برای خود ایجاد کنید.

 

 

معرفی شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس

داشتن موهای براق و صاف با با شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس هستند، دیگر برای خانم ها و دختران جوان همانند یک رویا نخواهد بود؛ چرا که در شامپو کراتین برزیلی او جی ایکس برای رفع موخوره ،آبرسانی مو ،درمان شکنندگی از روغن ها و عصاره های طبیعی ازجمله روغن نارگیل، کراتین، روغن آووکادو و کره کاکائو استفاده شده که برای تغذیه موهای شما بسیار موثر هستند.

از جمله روغن و عصاره های گیاهی بکار رفته در این محصول در این محصول می‌توان به روغن نارگیل و روغن آووکادو جهت تغذیه و نرمی مو ، کره کاکائوی برزیلی جهت صافی مو و همچنین حاوی پروتئین کراتین جهت صافی و استحکام بخشی مو استفاده شده است.

شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس مناسب برای برای شستشوی انواع مو از جمله موهای ریز و ظریف، خشک، فر، مجعد، فر های تلفنی ، فرهای درشت  و حتی موهای رنگ شده استفاده کنید.علاوه بر آن از تاثیر شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس بیشتر بهره‌مند شوید، می‌توانید از آن همراه با نرم کننده کراتین برزیلی او جی ایکس استفاده کنید تا موها پس از تمیز شدن به خوبی مرطوب و ترمیم شوند. به علاوه از آنجا که این شامپو بدون سولفات است، بسیار ملایم بوده باعث احیای موهای سالم و درخشان شما خواهد شد.

 

 

شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس حاوی روغن نارگیل و پروتئین کراتین

شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس حاوی روغن نارگیل و پروتئین کراتین با وجود ترکیبات فوق العاده و ارگانیک در این شامپو باعث صافی و استحکام بخشی مو  می شوند. روغن نارگیل که سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است، در کنار پروتئین‌های کراتین که جزئی مهمی از مولکول‌های سازنده موها هستند، در کنار هم باعث جذب سریع مواد مغذی و نرم کننده مو و احیای موها شده و در نتیجه یک موی سالم و درخشان به شما هدیه می دهد.

شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس با همین اهداف از ترکیب این دو روغن استفاده کرده است و از طرفی دیگر روغن آووکادو و کره کاکائو می‌توانند با رطوبت‌رسانی به موها، آب‌بندی و افزایش قدرت انعطاف پذیری هر رشته، موها را صاف و محکم کنند. این روغن‌ها برای صاف و لخت کننده مو و ایجاد حس طراوت و شادابی در آن‌ها نیز مفید هستند و موهای خشک ، مجعد و وز را به موهایی صاف و سالم تبدیل می‌کنند.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدون سولفات کراتین او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید