شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس

  • حاوی شیر نارگیل جهت تغذیه و آبرسانی موها
  • حاوی پروتئین سفیده تخم مرغ جهت استحکام بخشی و انعطاف پذیری موها
  • ایجاد موهایی سالم، تغذیه شده و منعطف
  • بدون سولفات و پارابن و تمام مواد شیمیایی
  • مواد گیاهی و‌تاثیر گذار نارگیل تخم – مرغ
  • حاوی شیر نارگیل جهت تغذیه و آبرسانی موها
  • حاوی پروتئین سفیده تخم مرغ جهت استحکام بخشی و انعطاف پذیری موها
  • ایجاد موهایی سالم، تغذیه شده و منعطف
  • آبرسان قدرتمند با تغذیه کننده مو
  • بهبود قدرت انعطاف مو
  • از بین برنده حالت وز و خشکی مو
  • براق و درخشان کننده مو
  • نرم و لطیف کننده مو
  • سایز ۷۵۰میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3024 دسته: ,

ناموجود

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس دارای ترکیبی کاملا خامه ای و مغذی است که با مخلوط جذابی از شیر نارگیل، پروتئین تخم مرغ و روغن نارگیل به تقویت و آبرسانی مو کمک می کند. این شامپو موهای شما را فوق العاده نرم و درخشان کرده و با ترکیب جادویی تقویت کننده خود به افزایش حجم مو کمک می کند.

روغن نارگیل موجود در شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس پوست سر شما را خنک کرده و به تنفس آن کمک می کند. این عملکرد همچنین موجب کاهش تعریق پوست سر می شود. این شامپو دارای اثرات ضد شوره و ضد ریزش مو است. با استفاده از شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس صاحب موهایی سالم، خوش حالت و فاقد موخوره خواهید شد.

شیر نارگیل با فرمول مخصوصش موهای خشک و آسیب دیده را نرم‌تر می‌کند.این عصاره علاوه‌ بر نرم‌کنندگی، روی تقویت و تغذیه موهای شما هم اثر مهمی می‌گذارند. حجم شامپو ارگانیکس برابر با 385 میلی‌لیتر است که این اندازه از شامپو تا مدت زیادی برای استفاده‌ی روزانه‌ی شما کافی به نظر می‌رسد.

 

 

شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس تغذیه کننده شیر نارگیل او جی ایکس فاقد سولفات است و برای استفاده ی روزانه طراحی شده است، می توانید برای نتیجه ی بهتر در کنار این شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس هم استفاده کنید. درپوش بطری با رنگ قهوه‌ای‌اش، روی سر بطری خودنمایی می‌کند.

شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس با فرمول مخصوصش موهای خشک و آسیب دیده را نرم‌تر می‌کند.این عصاره علاوه‌بر نرم‌کنندگی، روی تقویت و تغذیه موهای شما هم اثر مهمی می‌گذارند. این شامپو ارگانیکس فاقد سولفات است و برای استفاده ی روزانه طراحی شده است.می توانید برای نتیجه ی بهتر در کنار این شامپو از روغن مو نارگیل او جی ایکس هم استفاده کنید.

شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس برای استفاده روزانه به عنوان یک پاک کننده ملایم بسیار توصیه میشود. به لطف پروتئینه شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس ، موهای آسیب دیده به شدت تقویت میشوند. یکی دیگر از نکات مهم شامپو کوکونات میلک او جی ایکس فاقد پارابن و سولفات بودن آن است.

این ویژگی مهم باعث می شود شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس گزینه ای مناسب برای موهای رنگ شده و کراتینه باشد. شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس برای انواع مو مناسب است، با این وجود برای موهای خشک بیشتر پیشنهاد می شود و موهای وز را نیز به خوبی صاف و درخشان می کند.

طریقه مصرف شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس

موهای خود را مرطوب کنید و مقدار مناسبی از شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس را بر روی آن بریزید و ۲ الی ۳ دقیقه ماساژ دهید و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

هشدار: از تماس با چشم خودداری کنید. در صورت تماس بلافاصله بشویید.

شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس یک ترکیب معجزه‌آسا برای آبرسانی موها است و حتی موهایی را که بر اثر خشکی یا تاثیر حرارت و مواد شیمیایی موجود در رنگ‌ها خشک و شکننده شده‌اند، به خوبی هیدراته می‌کند. این آبرسانی به نوبه‌ی خود بر انعطاف‌پذیری و حالت گرفتن تارهای مو کمک خواهد کرد. از طرفی مواد معدنی و ویتامین‌های مهمی که در شیر نارگیل و در نتیجه در شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس وجود دارند، مانند ویتامین B و پتاسیم، برای تغذیه‌ی فولیکول‌های مو بسیار مفید هستند. این مواد به سلامتی پوست سر و موها کمک شایانی می‌کنند.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

750 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدون سولفات شیر نارگیل او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید