شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس

  • خداحافظی با موی چرب و روغنی و ریزش مو در اثر چربی
  • پاک کننده و از بین برنده چربی مو و پوست سرو سم زدایی چربی
  • حاوی زغال نارگیل فعال تقویت رشد مو، افزایش دهنده ضخامت و استحکام مو، درمان خارش و شوره سر، تمیز کننده مو از چربی
  • حاوی کائولن جذب چربی اضافی و سم زدایی پوست سر، ضد التهاب و تقویت پیاز مو و پوست سر
  • حاوی اسید سیتریک کنترل کننده میزان ترشح چربی پوست سر، لایه بردار ملایم، کمک به جذب ویتامین، درخشان کننده و شاداب کننده مو
  • حاوی آکوا واتر شاداب کننده و نشاط بخش مو، کمک به رفع سموم پوست سر
  • مناسب برای موهای چرب و‌ خشک و‌ نرمال
  • فاقد پارابن و سولفات و مواد شیمیایی
  • بدون تست حیوانی
  • ۳۸۵ میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3021 دسته: ,

ناموجود

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

( شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس )

زمانی که می‌خوابید، بیدارید ، بیرون می‌روید، ورزش میکنید و هر کاری که انجام می‌دهید ؛ پوست و موی شما دائما با ذرات ریز و درشتی در تماس بوده که همین امر سلامتی پوست و موی شمارا به خطر می اندازند ، بهترین راهکار برای داشتن پوست و مویی سالم پاکسازی آن هاست. بسیاری از مردم تصور می‌کنند کافیست پوست خود را پاکسازی کنند و از موی خود غافل می‌شود و همین امر موجب ریزش مو های آن ها و هزاران عارضه دیگر می شود .

چگونه موی خود را پاکسازی کنیم!؟

استفاده از شوینده های مناسب و با کیفیت بالا اولین قدم شما است برای پاکسازی موهای سر . یکی از بهترین شوینده های مو که از سالیان پیش تا به حال جایگزینی نداشته است ، شامپو ها هستند . شامپوها همیشه محبوب ترین و پر استفاده ترین شوینده های مو و سر شناخته شده اند. و حالا یکی از بهترین شامپو های داخل بازار شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس است که در ادامه به ویژگی های بی نظیر این محصول پی می‌بریم.

 

 

ویژگی های شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس

شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس حاوی کربن فعال پوست نارگیل است که تمام آلودگی ها و چربی های غیر ضروری را از بین ببرد و پاکسازی عمیقی از پوست سر و مو انجام میدهد . همانطور که میدانید چربی های غیر ضروری میتواند رشد مو را تحت تاثیر قرار دهد ولی فرمولاسیون پیشرفته شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس به گونه ای طراحی شده که چربی های غیر ضروری از بین برود در نتیجه باعث افزایش رشد مو می شود.

همچنین میتواند ضخامت مو های سر را افزایش دهد ، شستشو منظم و دائم مو ها با این شامپو موهای نازک سر را تغذیه و ضخیم میکند. شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس میتواند شما را برای همیشه از شر شوره و خارش سر خلاص کند و موهایی پرپشت و حجیم را به شما هدیه بدهد.

شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس حاوی خاک رس کائولن می باشد . کائول نه تنها چربی های اضافه مو سر را از بین میبرد بلکه با از بین بردن باکتری های سر کمک شایانی به رشد مجدد مو و از بین بردن ریزش مو نیز می کند. این محصول جدای از قدرت پاک کنندگی و پاکسازی عمیق ، آبرسان قوی ایی برای مو های شما است که همین امر موجب براق و شاداب شدن موی سر می شود.

 

 

آیا شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس حساسیت ایجاد میکند؟

خیر ، زیرا این محصول متناسب با تمامی موها ساخته شده و مناسب همه نوع پوست سر و مو از جمله ( موی فر ، موی صاف ، موی چرب و … ) است. این محصول به علت نداشتن مواد شیمیایی مضر ، پارابن و سولفات بهترین گزینه ممکن برای انتخاب شامپو است ، پس تردیدی برای خرید آن نداشته باشید.

نحوه استفاده از شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس

شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس برای مصرف روزانه ساخته شده و استفاده از آن بسیار آسان بوده است .برای استفاده از این محصول ابتدا باید موهای خود را با آب گرم یا ولرم آبکشی نمایید تا میزان جذب مواد از طریق سر بالا برود سپس به اندازه ی دو بند انگشت از شامپو روی کف دست خود بریزید ، دستان خود را روی هم بمالید تا شامپو کف کند و در نهایت آن را روی سر خود یه مدت دو دقیقه ماساژ دهید و پس از پنج دقیقه سر خود را آبکشی کنید.

 

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدون سولفات چارکل او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید