شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس

  • حاوی روغن دانه کوکوی بدست آمده از هاوایی
  • مرطوب کننده و درخشان کننده مو
  • رفع وز مو و ایجاد موهایی صاف و نرم
  • شامپو ضد وز مو و حالت ابرسان
  • آبرسان و صاف کننده مو
  • حاوی روغن کوکوی برای آبرسان و آنتی فریز وجلوگیری از وزی مو
  • شفاف و براق کننده مو
  • مناسب موهای وز و ضخیم
  • بدون سولفات، فاقد موادشیمیایی و پارابن
  • حجم: ۳۸۵ میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3100 دسته: ,

450,000 تومان

17 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس

وز شدن موها به دلیل کاهش رطوبت در بافت مو ایجاد می‌شود و این مشکل برای خانم ها بسیار آزاردهنده است و معمولا باعث کلافگی افراد می‌شود. اگر موهایتان به طور مداوم وز می‌شود احتمالا رطوبت کافی در بافت مو وجود ندارد.

البته ناگفته نماند که افرادی که موهای مجعد دارند به صورت طبیعی با این مشکل مواجه هستند اما باز هم می‌توانید با خرید شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس و استفاده از محصولات مرطوب کننده و آبرسان این مشکل را تا حدودی برطرف کنند. شامپوهای ضد وز و نرم کننده با بهره‌گیری از ترکیبات آبرسان و مغذی بافت مو را تغذیه کرده و از خشک شدن و وز شدگی موها جلوگیری می‌کنند.

 

 

روغن کوکوی موجود در شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس از درختی به نام Kukui Nut Tree بر گرفته شده که منشا آن جزایر هاوایی است. این روغن یک مرطوب کننده شگفت انگیز برای درخشان کننده موها است که سرشار از اسیدهای چرب ضروری برای مو، آنتی اکسیدان‌ها و انواع ویتامین هاست. غنی شدن شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس فرصت بسیار خوبی است که از موهای خشک و وز شده‌ی شما محافظت کرده و به خوبی آن‌ها را آبرسانی کند. همچنین شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس در هوای مرطوب نیز از وز شدن موهای شما جلوگیری می نماید.

خشکی و شکنندگی موها در طولانی مدت باعث کم شدن حجم مو، ریزش مو و عدم حالت پذیری مناسب موها می شود. شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس از برند محبوب او جی ایکس ، یک شامپوی ضد وز و ضد موخوره و یک مرطوب کنندگی طبیعی و آبرسان است.از ویژگی هایی که شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس را متمایز می کند،

 

 

می توان به فرمولاسیون فبدون سولفات، فاقد موادشیمیایی و پارابن و  رفع وز مو و ایجاد موهایی صاف و نرم و مناسب برای موهای وز و ضخیم اشاره کرد .روغن کوکو kukui oil موجود در شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس آبرسان و مرطوب کننده طبیعی است که قرن های زیادی است که در هاوایی مورد استفاده قرار می گیرد .

وجود این روغن ارزشمند در این شامپو علاوه بر آبرسانی موها، موجب شفاف و براق شدن موها نیز می شود. اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری موجود در شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس به ریشه و ساقه مو نفوذ کرده و موها را سالم و مرطوب نگه می دارند. شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس و روغن Kukui می تواند به عنوان یک درمان برای خارش پوست سر یا شوره سر نیز کمک زیادی کند.

 

روش استفاده از شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس

از آنجا که بافت موها بسیار حساس، شکننده و نازک هستند بنابراین نیاز به مراقبت ویژه ای دارند ،مواد مغذی و معدنی شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس  موجب آب رسانی مو های نازک و شکننده می شود اما نحوه صحیح شست وشو بسیار حائز اهمیت می‌باشد.ابتدا موهای خود را با آب ولرم کاملا خیس کنید سپس مقدار لازم از این شامپو را به کف دست‌ها بمالید و سپس با کف ایجاد شده  سر و موهای خود را بدون ایجاد اصطکاک ماساژ دهید.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدون سولفات روغن کوکوی او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

17 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید