شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس

  • آبرسان قوی موهای خشک و ضخیم و نرم کننده موها
  • حاوی روغن نارگیل ،حاوی عصاره گل یاس تاهیتی ،حاوی عصاره دانه وانیل
  • بازسازی موهای آسیب دیده و احیای نرمی آن
  • بدون سولفات و هرگونه مواد شیمیایی
  • ساخت و تولید آمریکا
  • حجم: ۳۸۵ میلی لیتر
شناسه محصول: 3068 دسته: ,

450,000 تومان

ناموجود

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس

وقتی موهای شما دچار خشکی یا آسیب می‌شوند، شکل ظاهری ناسالمی پیدا می‌کنند که حالت زیبایی و طبیعی موها از بین می رود و موها دچار حالت وز و معلق در هوا، موخوره یا حالت ژولیده و ظاهری نامرتب دارند و وقتی تارهای مو را لمس می‌کنیم، بسیار خشک و موچ دار به نظر می‌رسد. موهای ضخیم هم مانند سایر انواع مو آسیب‌پذیر هستند و در صورت ایجاد آسیب یا خشکی، باید از آن‌ها به خوبی مراقبت کرد.

شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس نقش آبرسان قوی موهای خشک و ضخیم و نرم کننده موها و همچنین ترمیم کننده احیای رشته‌های آسیب دیده مو را در بردارد.

 

 

روغن نارگیل موجود در شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس چه خواصی دارد ؟

روغن نارگیل موجود در شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس  عملیات بازسازی را بر روی موهای آسیب دیده انجام می دهد  و همچنین از مو در مقابل استفاده بیش از حد حرارت سشوار و اتوی مو  محافظت می کند و ترمیم موهای شکننده ، آسیب دیده، در نهایت از ریزش مو جلوگیری کرده و کمک به رشد مجدد موهای شما می کند. روغن نارگیل به دلیل برخورداری از ویژگی های زیاد مانند خاصیت در مان کنندگی در موهای شما باقی می‌ماند و تبخیر نمی‌شود. به همین دلیل، استفاده از روغن نارگیل یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمان مو است.

 

 

عصاره گل یاس تاهیتی موجود در شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس چه خواصی دارد ؟

عصاره گل یاس تاهیتی یا تیارا به زبان تاهیتی به معنای (گل) و <maohi tiara> به معنای گل تیاره است. گل یاس تاهیتی با رایحه شیرین و گلبرگ های سفید و به زیبای ستاره ای ، عطر یاس با رایحه شیرین آن باعث آرامش و لطافت می‌شود.عصاره گل یاس تاهیتی، که به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی شناخته شده است و وظیفه آن در شامپو میراکل اوجی ایکس حفظ آبرسانی و رطوبت موها می باشد.

 

 

عصاره دانه وانیل موجود در شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس چه خواصی دارد ؟

عصاره وانیل در شامپو شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس از دانه های وانیل گرفته شده است و این دانه های لوبیایی شکل دانه هایی هستند که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دارند و از ارکیده های تیره وانیل بدست می آیند.

عصاره دانه های وانیل زمانی که با سایر مواد ترکیب می شود می‌تواند موهای شما را ابریشمی، براق و صاف کند و همچنین رشد مو را تقویت می‌کند، بنابراین  وجود عصاره دانه های وانیل در شامپو روغن نارگیل میراکل اوجی ایکس باعث انتقال شادابی و لطافت به موهای شما می شود.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو روغن نارگیل میراکل او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید