شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس

  • حاوی روغن گل ارکیده
  • دارای روغن هسته انگور
  • جلوگیری از کدر شدن و درخشانی رنگ مو
  • آبرسانی و اب درمانی به ساقه مو
  • محافظت مو در برابر پرتوی آفتاب
  • افزایش ماندگاری رنگ مو و تثبیت رنگ
  • حاوی فیلترهای محافظت کننده در برابر پرتوهای خورشید
  • دارای فیلترهای خورشیدی UVA/UVB
  • بدون سولفات ،فاقد سولفات ، پارابن و سیلیکون
  • حجم 385ML
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3082 دسته: ,

450,000 تومان

7 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

موها با رنگ شدن های زیاد حالت نرمی و درخشش طبیعی خود را باگذشت زمان از دست می‌دهند و برای بازگرداندن لطافت قبلی موهای آسیب دیده شده می‌توانید از شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس فرمولاسیون بدون سولفات، پارابن و سیلیکون است.

شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس ادارای عصاره روغن گل ارکیده و هسته انگور است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی بوده و به خوبی از موهای رنگ شده مراقبت و آبرسانی و اب درمانی به ساقه مو می‌کند. برای شستشوی موی رنگ شده شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس یکی از بهترین انتخاب ها است چرا که این شامپو علاوه بر اینکه تغذیه کننده‌ی ساقه‌ی موهای رنگ شده است می‌تواند رنگ موها را در برابر شستشوی مکرر تثبیت کند و باعث درخشان شدن موها و از کدر شدن جلوگیری و باعث درخشانی رنگ مو شود.

شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس از موها در برابر رادیکال‌های آزاد و دارای فیلترهای خورشیدی UVA/UVB بوده و از اشعه های مضر خورشید بر پوست و مو محافظت می‌کند.شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس مناسب برای مصرف روزانه بوده و با استفاده از محصولات او جی ایکس، برگرفته از دل طبیعت حس زیبایی طبیعی را می‌توانید تجربه کنید. کمپانی او جی ایکس با بررسی فواید و خواص گیاهان مختلف محصولات طبیعی را تولید می کند تا با استفاده از آن‌ها حس شادابی و درخشندگی را در موهایتان لمس کنید.

 

 

فواید روغن ارکیده برای مو

خانواده گل ارکیده یا ثعلبیان، یک خانواده از گیاهان گلدار هستند که دارای شکوفه‌های رنگارنگ و معطر  در رنگ های سفید و صورتی هستند. روغن ارکید‌ه به بافت مو جذب شده و درخشش بسیاری به مو می‌بخشد و همچنین این روغن بر خلاف سایر روغن ها وزن بسیار کمی دارد و به هیچ عنوان بر روی مو سنگینی و باعث چربی بیش از حد نمی باشد.

شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس حاوی روغن ارکیده برای موهای فر و مجعد بسیار مناسب است چرا که از با خاصیت آب رسانی و آب درمانی از خشکی مو  جلوگیری کرده و و از وز شدن  و کدری مو جلوگیری می‌کند. روغن ار‌کیده بهترین گزینه برای موهای رنگ شده و دکلره شده است و روغن ارکیده با خواص خود درخشش موهای رنگ شده را بیشتر می‌کند و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود.

 

 

فواید روغن هسته انگور برای مو

همه ما می دانیم که سال های زیادی است که از روغن هسته انگور با خواص منحصر به فردی که دارد بیشتر در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده شده و به یکی از راه های جلوگیری از ریزش مو و تقویت ریشه و ساقه موها تبدیل شده است.

این محصولات حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی هستند که به بهبود کیفیت موها و جلوگیری از بروز آسیب های خورشیدی اشعه های UV کمک می کنند. روغن هسته انگور موجود در شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس با با خاصیت آب رسانی به ریشه مو و جلوگیری از تولید چربی اضافی به درمان ریزش مو و همچنین افزایش حجم موها کمک می کند.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدون سولفات ارکیده او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

7 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید