شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس

  • پاک سازی پوست سر و الاینده چربی
  • تغذیه کننده و استحکام بخش مو
  • درخشان کننده و براق کننده
  • آبرسان و خنک کننده پوست سر و ازبین بردن شوره
  • حاوی چای سبز و نعناع و عصاره طبیعت
  • بدون سولفات و پارابن و مواد شیمیایی
  • حجم محصول 385 میلی لیتر
شناسه محصول: 3211 دسته: , ,

399,000 تومان

7 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس

شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس یک شوینده بسیار ملایم است که به خوبی میتواند با آبرسانی و حفظ رطوبت مو از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری کرده و چربی و آلودگی را از موها پاک می کند.
شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس حاوی روغن درخت چای و نعنا فلفلی که خاصیت ضدعفونی، ضدالتهاب و آنتی‌اکسیدان دارد  و مانع از ریزش موها شده و جهت آبرسانی و استحکام بخشی ساختار مو می باشد. شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس آبرسان و خنک کننده پوست سر و ازبین بردن شوره ، درخشان کننده و براق کننده و همچنین پاک سازی پوست سر و الاینده چربی می باشد.

ترکیبات موثر شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس

 

 

روغن درخت چای نعناع در ( شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس )

خواص منحصر به فرد روغن درخت چای که برای مو دارد این است که فولیکول‌های آسیب دیده یا مسدود شده مو را التیام می بخشد و رشد مو را نسبت به قبل بیشتر می کند. روغن درخت چای با محتویات ضد عفونی کننده و مرطوب کننده خود از خارش پوست کغ سر و شوره سر نیزجلوگیری می کند و ترکیبات موجود در این روغن طبیعی فولیکول‌های مو را به حالت سالم خود بر می گرداند و به صورت طبیعی موها را به رشد طولانی‌تر و پرپشت‌تر هدایت می کند.

از خواص دیگر روغن درخت چای موجود در شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس می توان به بهبود گردش خون و تمام سموم را از پوست سر پاک می کند و راه را برای رشد موهای سالم هموار و البته نا گفته نماند فولیکول‌های خفته مو رو تحریک کرده و به این صورت مو و پوست سر رو برای جذب موثر مواد مغذی آماده می کند.

استفاده از روغن درخت چای برای موها خاصیت درمانی، خواص ضد قارچی، ضد باکتریایی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی روغن درخت چای برای مو دارد.

 

 

نعناع فلفلی

اینکه شما پوست سر چرب داشته باشید یا چه پوست خشک خواص روغن نعنا فلفلی می تواند خواص بسیار زیادی را برای شما به همراه باشد. این روغن بی نظیر چربی بیش از حد سر را کنترل می کند و باعث آرامش پوست سر شما می شود. با استفاده منظم از این روغن شما دیگر احساس چربی بیش از حد در پوست سر خود نمی کنید.

ترکیبات مرطوب کننده موجود در این شامپو  به درمان خشکی پوست سر و شوره سر کمک می کند و همچنین مانع خارش از پوست سر می شود. روغن نعنا فلفلی موجود در شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس به تمام سطح پوست سر شما نفوذ می کند و باعث تحریک فولیکول های مو می شود.

استفاده از این روغن باعث افزایش گردش خون و بنابراین باعث افزایش رشد مو می شود. این روغن باعث قوی تر شدن ریشه مو با فراهم کردن مواد مغذی می شود.

 

 

روش مصرف شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس

روش مصرف شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس را به مقدار مورد نیاز را بر روی موهای خیس بمالید، تا خوب کف کند سپس به مدت 5 دقیقه بر روی سر ماساژ دهید و پس از 10دقیقه موها را کاملا آبکشی کنید.

برای دریافت بهترین نتیجه از این شامپوی منحصر به فرد پیشنهاد می شود که موهایی که درگیر شوره یا چربی بیش از اندازه هستند می توانید حداقل 3 بار در هفته از این شوینده برای پاکسازی موی خود استفاده نمایند تا نتیجه مطلوبی را مشاهده شود.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

مدل

درخت چای و نعناع

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بدون سولفات درخت چای او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

399,000 تومان

7 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید