شامپو آب نارگیل او جی ایکس

  • برای موهای دهیدراته، خشک، تشنه و نیازمند رطوبت
  • فرمول فوق العاده سبک
  • آبرسانی موهای دهیدراته و خشک بدون ایجاد سنگینی روی مو
  • حاوی آب نارگیل جهت رطوبت رسانی و پرکردن مواد مورد نیاز مو
  • فرمول شارژ شده با الکترولیت جهت جذب بهتر مواد مغذی
  • حاوی روغن نارگیل جهت نرمی موها
  • ایجاد موهایی ابریشمی و درخشان
  • بدون سولفات و پارابن و مواد شیمیایی
  • ۳۸۵ میلی لیتر
  • ساخت تولید و کشور امریکا
شناسه محصول: 3022 دسته: ,

450,000 تومان

9 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

( شامپو آب نارگیل او جی ایکس )

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که انتهای موهایتان دو شاخه و یا وز شود و تقریبا بیشتر افراد درگیر این موضوع هستند ولی برایتان سوال شده است که این عارضه ها چگونه بوجود می آید؟ آیا راه حلی برای رفع کردن این مشکلات وجود دارد ؟

علل بوجود آمدن موخوره و وز شدن مو

از مهم ترین دلایلی که باعث می شود موخوره را بین موهای خود مشاهده کنید این است : زمانی که موهای شما به اندازه ی زیادی بلند می شود ، آبرسانی و رطوبت رسانی به انتهای مو کار سختی میشود و در این مرحله باید خودت شما دست به کار شوید و به موهای خود آبرسان بزنید ، اگر این عمل انجام نشود در طول مدتی اصطکاکی بین مو و لباس یا روسری بانوان بوجود می آید که همین امر باعث مشاهده موخوره هایی در انتهای موهای خود می شود.

دلیل دوم که باز هم بسیار رایج است : این است که بسیاری از خانم ها از اتو و سشوار زیاد استفاده میکنند ، همین امر باعث می شود موهای آن ها به مرور خشک و شکننده شوند ( حتی در مواردی سوختن ساقه ی مو را هم در پی دارد ) در نتیجه موهای آنها دچار موخوره شوند.

دلیل سوم رنگ یا دکلره کردن مو : رنگ ها و دکلره ها به علت داشتن مواد شیمیایی فراوان در آن ها کوتیکول های مو را کم و از بین می برد و موها را شدیدا خشک و کدر می کند ، در واقع از بین رفتن کوتیکول ها باعث نازک شدن مو و خشک شدن آن می شود .

راه درمان چیست ؟

بهترین راه درمان پاکسازی مو با شامپو و یا موادی است که جدای از تمیز کنندگی خواص آبرسانی نیز داشته باشند . یکی از بهترین شامپو های آبرسان داخل بازار شامپو آب نارگیل او جی ایکس است که در ادامه به خواص و ویژگی های بی نظیر آن پی خواهیم برد.

 

 

ویژگی های شامپو آب نارگیل او جی ایکس

شامپو آب نارگیل او جی ایکس دارای خواص معجزه آسا نارگیل در خود است . آب و روغن نارگیل سرشار از مواد معدنی و ویتامین های E و C است که با این موارد میتوان خشکی ، خارش و شکنندگی مو و موخوره را به طور کل درمان کرد.مواد مغذی موجود در این شامپو برای از بین بردن کدری و وزی مو تشکیل شده است. یکی از مهم ترین نکات فرمولاسیون این شامپو وجود آب و روغن نارگیل برای آبرسانی مو و هیدراته کردن آن است.

اسید سیتریک به کار رفته در فرمولاسیون این شامپو بی نظیر از لیمو و پرتقال گرفته شده که لایه برداری ملایمی از پوست سر انجام میدهد که همین امر موجب می شود که دیگر شوره های مزاحم را نبینید و جلوه ای زیبا به موهای خود ببخشید.همچنین این اسید ساختار مو را تقویت و پوست مو را فیکس میکند که در نتیجه ریزش مو ها را به طور کل از بین می برد.

شامپو آب نارگیل او جی ایکس موهای شما را به صورت عمیق آبرسانی میکند تا دیگر نگران خشکی ، وزی و شکنندگی موهای خود نباشید.این محصول موهای خشک و آسیب دیده شما را تنها با یک ماه استفاده تبدیل به موهای براق و محکم میکند زیرا شامپو آب نارگیل او جی ایکس حتی الکتریسیته مو را جهت از بین بردن اصطکاک مو و لباس یا روسری کاهش میدهد. در نتیجه خواص شایانی در از بین بردن موخوره دارد.

شامپو آب نارگیل او جی ایکس فاقد پارابن ، سولفات و مواد شیمیایی مضر است و استفاده از آن هیچ گونه محدودیتی ندارد ، پس میتوانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

 

نحوه استفاده از شامپو آب نارگیل او جی ایکس

شامپو آب نارگیل او جی ایکس برای مصرف روزانه ساخته شده و استفاده از آن بسیار آسان بوده است .برای استفاده از این محصول ابتدا باید موهای خود را با آب گرم یا ولرم آبکشی نمایید تا میزان جذب مواد از طریق سر بالا برود سپس به اندازه ی دو بند انگشت از شامپو روی کف دست خود بریزید ، دستان خود را روی هم بمالید تا شامپو کف کند و در نهایت آن را روی سر خود یه مدت دو دقیقه ماساژ دهید و پس از پنج دقیقه سر خود را آبکشی کنید.

توضیحات تکمیلی
برند

او جی ایکس | OGX

حجم

385 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو آب نارگیل او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

450,000 تومان

9 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید