ست ریمل و خط چشم لورال مدل Volume Million Lashes Fatale

ست ریمل و خط چشم لورال مدل Volume Million Lashes Fatale

  • دو عدد ریمل پک لینیتد ادیشن
  • فرچه های ریمل لورال میلیون لشز مدل Million Lashes Fatale دارای موهای ریز با مواد فوق مشکی
  • فرچه های شانه مانند این ریمل تک تک مژه ها را بطور کامل آغشته به مواد ریمل می کند
  • همچنین این فرچه از تجمع مواد بر روی مژه ها جلوگیری می کند و حس سنگینی روی مژه ها ایجاد نمی کند
  • ریمل سیاه تر از سیاه با ضد حساسیت و ضد ریزش و اشک
  • سبکی و سیاهی و فر این محصول باعث پرحجمی و پرپشتی میشود خط چشم لورآل مدل Super Liner Black Lacquer

 

 

خط چشم لورآل مدل Super Liner Black Lacquer

  • ماندگاری طولانی و بدون ریزش و پاک شدن
  • فوق العاده مشکی و مات
  • طراحی ارگونومیک و بسیار طبیعی
  • کاربرد آسان و راحت برای کشیدن آسان تر
  • نوک سفت و ماژیکی برای طراحی زیبا
  • تولیدو ساخت کشور فرانسه
  • دو عدد ریمل فول سایز و یک خط چشم فول سایز

 

شناسه محصول: 3079 دسته: , ,
برند: لورآل

1,200,000 تومان

1 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند لورال ( ست ریمل و خط چشم لورال )

برند لورال یکی از برند های با سابقه و پرطرفدار می‌باشد که در سراسر جهان نیز طرفداران بی شماری دارد. قیمت کالاها و محصولات آرایشی و بهداشتی لورال برخلاف مرغوبیت و سابقه‌ی بالای این برند کاملا ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد.

همانطور که می دانید برند لورال سازنده‌ی انواع مختلفی از لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که از جمله این محصولات می‌توان به ست ریمل و خط چشم لورال مدل Volume Million Lashes Fatale Set اشاره کرد و همچنین ترکیبات موجود در این ست با طراحی ارگونومیک و بسیار طبیعی ساخته شده است و فاقد ماده شیمیایی است.

 

 

ست ریمل و خط چشم لورال مدل Volume Million Lashes Fatale

آرایش چشم ها به خصوص مژه ها همیشه برای بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ممکن است مژه ها به دلیل استفاده از محصولات نامرغوب و مسائل ژنتیکی کم پشت و ضعیف شوند. بنابراین ما به شما با استفاده از مست ریمل و خط چشم لورال سلامت چشم و مژه های شما را تضمین می کنیم. این ریمل به دلیل داشتن ترکیبات فوق العاده طبیعی و ارگونومی در حجم دهی و بلندشدن مژه های شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

 

فرچه های ریمل لورال از ست ریمل و خط چشم لورال مدل Volume Million Lashes Fatale دارای موهای ریز با مواد فوق مشکیاز ریزش آن ها جلوگیری کرده و همچنین در رشد آن ها نیز موثر است. خاصیت طبیعی و ارگونومی در این ست دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی برای مژه ها و چشم های شما داشته و همچنین همچنین این فرچه از تجمع مواد بر روی مژه ها جلوگیری می کند و حس سنگینی روی مژه ها ایجاد نمی کند .

فرچه های شانه مانند این ریمل تک تک مژه ها را به صورت کامل آغشته به مواد ریمل می کند این ریمل باعث مشکلات و حساسیت های پوستی برای شما نمی‌شود چرا که این ریمل ضد حساسیت و ضد ریزش و اشک است .

 

 

خط چشم لورآل مدل Super Liner Black Lacquer از ست ریمل و خط چشم لورال

برند لورال با سابقه ای درخشان در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که امروزه محصولات خود را در بیش از 150 کشور جهان عرضه می‌کند و دارای رتبه اول جهانی در این صنعت است. چشم‌ها جزو حساس‌ترین اعضایصورت به‌ حساب می آیند و چنانچه اگر لوازم آرایشی از کیفیت بسیار پایینی برخوردار باشد ماندگاری بسیار کم همراه با قرمزی و اشک چشم را به همراه خواهد داشت ؛

خط چشم لورآل مدل Super Liner Black Lacquer از ست ریمل و خط چشم لورال پرطرفدار و محبوب لورآل اثرات مخربی را روی چشمان زیبای شما نخواهد گذاشت. خط چشم لورآل مدل Super Liner Black Lacquer از ست ریمل و خط چشم لورال ماندگاری طولانی و بدون ریزش و پاک شدن خط چشم‌ها  دارای نوک سفت و ماژیکی برای طراحی خط چشمی طراحی و تولید شده است.

 

 

نوع ماژیکی این خط چشم برای آن دسته از خانم‌هایی که به‌علت لرزش دست قادر به کشیدن خطی صاف و زیبا در پشت پلک نیستندمی تواند مناسب باشد . خط چشم لورآل مدل Super Liner Black Lacquer از ست ریمل و خط چشم لورال فوق العاده مشکی و مات با طراحی ارگونومیک و بسیار طبیعی و  با کاربردی بسیار آسان و راحت برای کشیدن هرچه آسان تر پشت پلک کشیده می شوند.

این محصول با ماندگاری طولانی و بدون ریزش و پاک شدن برای استفاده در طول روز مناسب است و بعد از چند ساعت رنگ آن کمرنگ یا پخش نخواهد شد مگر این‌که خود اقدام به پاک کردن آن کنید.

 

توضیحات تکمیلی
برند

لورآل

کشور-سازنده

فرانسه

رنگ

مشکی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست ریمل و خط چشم لورال مدل Volume Million Lashes Fatale”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,200,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید