ست آرایشی و مراقبتی Eye Look Good لورآل

برند: لورآل

950,000 تومان

1 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ست آرایشی و مراقبتی Eye Look Good لورآل این ست شامل محصولات زیر می باشد:

ریمل پارادایس لورآل در ست آرایشی و مراقبتی Eye Look Good لورآل :

محبوب ترین ریمل لورال که مستقیما وارد بهشت می شوید. این ریمل با براش منحصر به فرد خود، حجم دهندگی، بلند کنندگی و حالت دهندگی را به صورت یکجا برای شما به ارمغان می آورد.

مناسب چشم های حساس و دارای لنز نیز می باشد. ریمل حجم دهنده و بلند کننده لورال دارای براش نرم و موج دار می باشد و به گونه ای طراحی شده است که تک به تک مژه ها را حجیم کرده و پوشش ابریشمی و یک دست به آن ها می دهد. مواد این ریمل به هیچ وجه روی مژه ها انباشته نمی شود و احساس سنگینی روی مژه ها احساس نمی شود

 

 

مداد چشم لورآل در ست آرایشی و مراقبتی Eye Look Good لورآل :

این مداد چشم لورال یکی از مشهورترین و باکیفیت‌ ترین مدادهای تولید شده توسط این برند است. این محصول، همان طور که از نام آن پیدا است؛ خاصیت ضد آبی قوی‌ای دارد و می‌تواند تا ۲۴ ساعت تمام، سر جای خود باقی بماند.

رنگ‌دانه‌های این مداد، بسیار قوی و پر رنگ هستند و تنوع آن‌ها نیز بسیار خوب استمدادی چشم مشکی و بادوام که هم برای کشیدن خط چشم هایی ظریف برای روی پلک و همچنین کشیدن داخل چشم طراحی شده است. بافت بسیار نرم و روان دارد و برای چشم های حساس نیز مناسب می باشد.

 

 

کرم دور چشم آبرسان و ضد چروک ریویتا لیفت در ست آرایشی و مراقبتی Eye Look Good لورآل :

خطوط و چروک اطراف چشم را کاهش داده و باعث طراوت و تازگی اطراف چشم می شود. با فرمولی جدید باعث سفت شدن پوست دور چشم شده و چشم ها را آبرسانی می کند.کرم لورال حاوی پرو رتینول پیشرفته به عنوان ضد چروک قوی با قابلیت آزادسازی آهسته و تدریجی بوده که به صاف و هموار شدن سطح پوست دور چشم کمک می کند.

علاوه بر این ماده موثر دیگر موجود در کرم لورال فایبرلاستیل است که این ماده یک کمپلکس فرم دهنده و لیفتینگ می باشد که باعث افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست می شود و نتیجه آن چشم هایی جوان تر و شاداب تر همراه با پوستی آبرسانی شده و احیاشده است. حجم: ۱۵ میل

 

 

پاک کننده میسیلار در ست آرایشی و مراقبتی Eye Look Good لورآل :

این محصول فاقد الکل، چربی، و عطر می باشد. تمامی اثرات آلودگی و آرایش را از روی صورت و چشم و لب شما پاک کرده و باعث آبرسانی و آرامش و طراوت پوست می شود.

این محصول با بهره مندی از تکنولوژی مولکول های میسل چربی پوست و آلودگی را به خوبی به خود جذب کرده و موجب پاکسازی منافذ پوست می گردد. این میسلار واتر در کاهش آکنه و کنترل میزان چربی پوست نقش موثر دارد. بدون نیاز به آبکشی فقط با یک پد کتان روی صورت بکشید. مناسب پوست های حساس نیز می باشد. حجم: ۹۵ میل

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

لورآل

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست آرایشی و مراقبتی Eye Look Good لورآل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

950,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید