تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی

  • تاپ بندی و بند سوتینی(تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی)
  • ضد حساسیت و ارگانیک
  • رنگ بندی مختلف و محدود
  • واردات از کشور انگلستان
  • جنس کار نخ کشی ۱۰۰٪ ( پارچه ضد حساسیت و ضد تعریق)
  • برش روی کار هیکل شمارو خوش فرم تر نشون میده
  • سایز :اس برای ۳۴تا ۳۸
  • مدیوم ۳۸تا۴۲
  • لارج ۴۲تا۴۶
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی

همه خانم ها و دختران جوان علاقه بسیار زیادی به تاپ های بندی و نخی دارند و بدون شک یکی از لباس هایی که تمایل بسیار زیادی برای ست شدن آن با دیگر لباس ها را دارد، تاپ ها هستند. تاپ ها بیشتر در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد و چون بیشتر تاپ های بندی قسمت بالایی آن یعنی شانه ها پوشیده نمی باشد و آزاد هستند، جزو محبوب ترین لباس های خانم ها هستند؛

زیرا علاوه بر آنکه به کمک آن ها می توانند اندام خود را مناسب جلوه دهند، بلکه با وجود تاپ 100% نخی و بندی احساس راحتی می کنند. شما می توانید تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی علاوه بر پوشیدن آن در محیط خانه مناسب برای زمانی که بیرون از خانه می‌روید، می‌توانید از این تاپ‌ها برای زیر مانتو استفاده کنید تا هم راحتی شما را تضمین کند و هم حس خنکی را در گرمای تابستان تجربه کنید.

تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی

تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی به دلیل جذب عرق بدن در فصل‌های گرم سال همیشه می‌توانند کیفیت خود را مانند روزهای اول که خریداری کرده اید حفظ کند و البته از ایجاد حساسیت بر اثر تعرق در گرما برخلاف نخ ها و پارچه های نایلونی جلوگیری کند و این یکی از مهم ترین ویژگی‌ تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی است.

قیمت تاپ های 100% نخی و بندی از برند انگلیسی در شهرهای ایران ممکن است متفاوت باشد ؛ زیرا افرادی که واسطه هستند، قیمت ها را به طرز عجیبی تغییر می دهند وباعث افزایش ناگهانی قیمت نخ و حتی باعث کمیاب شدن آن در کشور می شوند.اما تاپ های نخی و بندی از برند انگلیسی وارداتی بوده و از الیاف 100% طبیعی نخ تولید شده اند. الیاف های 100% طبیعی نخ به الیاف های گفته می شود که به صورت طبیعی در طبیعت وجود داشته و به دست هیچ انسان ساخته نشده باشد و در مقایسه با الیاف های مصنوعی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

الیاف تاپ های 100% نخی انگلیسی از الیاف هایی هستند که از پشم و مو حیوانی مانند‌ گوسفند و… گرفته می شود و یا الیاف 100% نخی آن ها از گیاهانی مانند: پنبه، کتان، کنف، چیت و … به صورت طبیعی گرفته شده اند.

 

مزیت تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی

  • کیفیت بسیار بالا

نخ هایی که برای تولید تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی استفاده می شوند از لحاظ جنس و نوع نخ از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار هستند و بدون اینکه از الیاف های مصنوعی باشند نخ به کاربرده شده در تهیه تاپ های بند یو نخی از نخ های 100% طبیعی می باشد چرا که اگر نخ های بکار برده شده در تولید تولید تاپ های نخی و بندی از کیفیت خوبی بر خوردار نباشد، نمی توان با آن یک برند انگلیسی را تولید کرد.

  • شفافیت تاپ

اگر بخواهیم تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی را با یک تاپ بندی و نخی تولید داخلی مقایسه کنیم تاپ هایی که ارز برند های مطرح انگلیسی هستند ، باید دارای رنگ های شفافی باشد، به گونه ای که بتوان تنها با دیدن یک تاپ بندی و نخی ساده احساس زیبایی و طراوت و تازگی آن را احساس کرد،. اگر نخ های بکاربرده شده از شفافیت و کیفیت بالایی مانند نخ های داخلی برخوردار نباشند، جذابیت خود را از دست می دهند.

اما تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی رنگ آن ها ثابت می باشد و پس از شست و شو کدر نمی شوند و رنگ خود را از دست نمی دهند. برای این که تشخیص دهید تاپ های 100% نخی و بندی از برند انگلیسی ، رنگ آن ثابت است یا نه می توانید مقداری از نخ را در دست تان بگیرید و کمی آن را با آب خیس کنید. اگر رنگ داد که مشخص می شود که رنگ آن طبیعی و ثابت نیست ولی اگر رنگ نداد، نشان دهنده 100% طبیعی بودن رنگ نخ است.

نخ های به کاربرده شده در تولید شده از برند انگلیسی حالت تو پر دارند و برخلاف برند های ایرانی با دیدن نخ هایی که در تولید تاپ بکار برده اند به راحتی پاره می شوند و حالت پوک به خود می گیرند ارزشی ندارند و پس از چندین بار استفاده شکل ظاهری و رنگ خود را از دست می دهند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
کشور-سازنده

انگلستان

سایز

L, M و S, XL, XXL

جنس

100 درصد نخ

رنگ

1, 10, 11, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاپ 100 درصد نخی و بندی از برند انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید